Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Regulacja LDA
nie ten temat chyba jak zauważyłeś
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
Regulacja LDA
Rozumiem że ten trzpień w pompie to właśnie ten BOOST PIN? Mam Passata B4 1994r 1,9 TD i to auto NIE JEDZIE A pali dość sporo bo 8-9 litrów w mieście. Czy po regulacji LDA i zamontowaniu tego Pina moc wzrośnie a spalanie spadnie?
"Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można określić go tym mianem". - Akio Toyoda
Wypożyczalnia samochodów Poznań
Wypożyczalnia samochodów Poznań
Regulacja LDA
Gdyby ktoś potrzebował, to mam takiego pina od Land Rovera
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
Regulacja LDA
Czy mógłbym poprosić o aktualizacje fot do 1 postu?
Choć znalazłem to - tylko jest po angielskiemu
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?2 ... -pin/page2
Choć znalazłem to - tylko jest po angielskiemu
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?2 ... -pin/page2
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Regulacja LDA
Witam. Potrzebuję informacji gdzie i za ile mógłbym nabyć, kupić najlepiej nową głowiczkę z tłoczkiem pasującą do pompy wtryskowej mechanicznej bez elektronicznego sterownika.Ale z grubszą sekcją. Piszecie że standard to 9 mm a są 10-11-i znalazłem tutaj że ktoś miał 12mm . Ja potrzebuję do odpalenia silnika VW 1,9tdi. Poza samochodem chyba nie będę montował do tego sterownika. Muszę więc zmienić pompę na starą od silnika TD. Czy głowiczka od vp44 z elektronicznym sterownikiem pasuje do starych pomp TD? Dotychczas bawiłem się w tuning silnika od ciągnika. Znalazłem sekcje od stara 200 10,2mm zamiast 8,2 mm,i pomimo uśmiechów sąsiadów o dziwo silnik się nie rozleciał .Dołożyłem ze złomu turbinkę od BMW i nadal działa . Niestety silnik jest głośny i zmuszony jestem zakładać słuchawki dźwiękochłonne. Ale warto było. Doszedłem do wniosku że przy sekcji o małej średnicy przy większym obciążeniu wtrysk trwa za długo, i reszta paliwa pod koniec wtrysku jest wtryśnięta za późno. Dlatego silnik żre dymi, a nie ciągnie. Moja zmiana niestety o wiele bardziej obciąża układ korbowo tłokowy, i skraca żywotność. Ale warto było, tak samo jak jazda na oranżadce. Ja pomimo drwin korzystałem z tego legalnie kilka lat zanim zmieniono przepisy. Silnik nie zdechł a miałem nawet oszczędności na zużyciu paliwa. Oraz większą moc, wielu się o tym przekonało. Pomimo mniejszej jego ceny.Drugi temat to zamieszczone zdjęcie. Kolega znalazł to w anglii pod warsztatem. Czy to lesze niż pojedyńcze turbo ze zmienną geometrią? Byłbym wdzięczny za poradę. <g_grzes@wp.pl>
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Regulacja LDA
Będę miał na dniach do sprzedaży pompę pod mtdi
1. dozownik z landrovera
2. tłoczek i fala z tdi - 10 mm
3. timing z TDI
4. pompka wstępna z tdi
5. wałek napędowy gruby 20 mm - wymienione panewki i uszczelniacze
6. przetoczona przylgnia pompy wstępnej, inaczej - zregenerowana pompa wstępna.
7. czysta, ładna.. jak nowa...
Pompa ma też wady i trzeba nad dnią popracować, była robiona z myślą o mtdi i działa, jeździłem na niej trochę ale jednak przechodzę na elektronikę, jestem za stary i straciłem zapał na dokładniejsze strojenie - niestety z elektroniką wygodniej. Nie tarabani, reaguje na nastawy ale trzeba kilka rzeczy ogarnąć... - niestety taki jest tuning, ale mimo wszystko, bardzo dobra baza do budowy pompy TDI bo cały "rdzeń" pompy to nie składak na pałę, ale wyselekcjonowane elementy które fabrycznie pracują na tdi - reszta na PW, oddam tanio.. pozdro.
Co do rady to mogę ci tylko napisać, że głowiczka pasuje, i że silnik tdi wymaga gratów tdi. Jeśli jest to silnik vw to trzeba raczej szukać komponentów takich które chodziły z danymi wtryskami, czy np kształtami komór w tłokach czy innych, żeby później nie tarabaniło i chodziło jak należy.
1. dozownik z landrovera
2. tłoczek i fala z tdi - 10 mm
3. timing z TDI
4. pompka wstępna z tdi
5. wałek napędowy gruby 20 mm - wymienione panewki i uszczelniacze
6. przetoczona przylgnia pompy wstępnej, inaczej - zregenerowana pompa wstępna.
7. czysta, ładna.. jak nowa...
Pompa ma też wady i trzeba nad dnią popracować, była robiona z myślą o mtdi i działa, jeździłem na niej trochę ale jednak przechodzę na elektronikę, jestem za stary i straciłem zapał na dokładniejsze strojenie - niestety z elektroniką wygodniej. Nie tarabani, reaguje na nastawy ale trzeba kilka rzeczy ogarnąć... - niestety taki jest tuning, ale mimo wszystko, bardzo dobra baza do budowy pompy TDI bo cały "rdzeń" pompy to nie składak na pałę, ale wyselekcjonowane elementy które fabrycznie pracują na tdi - reszta na PW, oddam tanio.. pozdro.
Co do rady to mogę ci tylko napisać, że głowiczka pasuje, i że silnik tdi wymaga gratów tdi. Jeśli jest to silnik vw to trzeba raczej szukać komponentów takich które chodziły z danymi wtryskami, czy np kształtami komór w tłokach czy innych, żeby później nie tarabaniło i chodziło jak należy.
Re: Regulacja LDA
Witam, jak wygląda sprawa z regulacją jałowego położenia BOOST PINU z góry na kopułce w 1.6 TD? Co daje np. obniżenie położenia BOOST PINU, a co daje jego podniesienie?
Re: Regulacja LDA
Witam! Mam prośbę do speców od LDA... Czy jest tu na forum ktoś z okolic Gniezna kto umiałby ustawić LDA? Od dłuższego czasu mam z tym problem... dymienie i te sprawy...
Mam 1.9TD z 92r, końcówki wtrysków i góra pompy z 1.6 SB, MBC, stożek na dolocie, bez EGR, osobny zbiorniczek odmy, podniesiona dawka...
Bardzo proszę o kontakt, oczywiście zapłacę za regulacje... kontakt: michal@gtx.pl
Mam 1.9TD z 92r, końcówki wtrysków i góra pompy z 1.6 SB, MBC, stożek na dolocie, bez EGR, osobny zbiorniczek odmy, podniesiona dawka...
Bardzo proszę o kontakt, oczywiście zapłacę za regulacje... kontakt: michal@gtx.pl
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Re: Regulacja LDA
Witam! Boost tak na czuja , a kąt niby dobrze. Jeden"fachowiec" wymieniał mi końcówki wtrysków w zeszłym tyg i niby ustawiał... tylko co to za fachowiec jak nie umie lda ustawić... Stąd mój post tutaj... Muszę jeszcze uderzyć na forum Paska. Tylko że tutaj akurat był ten temat.
P.S. Widzę że z Poznania jesteś, byłbyś w stanie ogarnąć temat?
P.S. Widzę że z Poznania jesteś, byłbyś w stanie ogarnąć temat?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości