Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

Regulacja LDA

Post autor: coleman » pt sty 10, 2014 23:52

nie ten temat chyba jak zauważyłeś :rotfl:


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Aramin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 29, 2013 13:09

Regulacja LDA

Post autor: Aramin » czw sty 23, 2014 22:40

Rozumiem że ten trzpień w pompie to właśnie ten BOOST PIN? Mam Passata B4 1994r 1,9 TD i to auto NIE JEDZIE :( A pali dość sporo bo 8-9 litrów w mieście. Czy po regulacji LDA i zamontowaniu tego Pina moc wzrośnie a spalanie spadnie?


"Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można określić go tym mianem". - Akio Toyoda
Wypożyczalnia samochodów Poznań

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Regulacja LDA

Post autor: barto125 » sob kwie 19, 2014 14:36

Gdyby ktoś potrzebował, to mam takiego pina od Land Rovera ;)



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Regulacja LDA

Post autor: el Kozako » ndz cze 29, 2014 22:48

Czy mógłbym poprosić o aktualizacje fot do 1 postu?

:pub: :pub:

Choć znalazłem to - tylko jest po angielskiemu
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?2 ... -pin/page2

:pub: :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: palel36 » sob kwie 18, 2015 17:15

też bym prosił o aktualizację pierwszego postu, bo nie ma zdjęć



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 18, 2015 23:20

Jutro pogrzebię w swoich zasobach zdjęciowych i jak coś to poprawię ten 1 post :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ZGG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt wrz 22, 2015 17:53

Regulacja LDA

Post autor: ZGG » wt wrz 22, 2015 18:38

Witam. Potrzebuję informacji gdzie i za ile mógłbym nabyć, kupić najlepiej nową głowiczkę z tłoczkiem pasującą do pompy wtryskowej mechanicznej bez elektronicznego sterownika.Ale z grubszą sekcją. Piszecie że standard to 9 mm a są 10-11-i znalazłem tutaj że ktoś miał 12mm . Ja potrzebuję do odpalenia silnika VW 1,9tdi. Poza samochodem chyba nie będę montował do tego sterownika. Muszę więc zmienić pompę na starą od silnika TD. Czy głowiczka od vp44 z elektronicznym sterownikiem pasuje do starych pomp TD? Dotychczas bawiłem się w tuning silnika od ciągnika. Znalazłem sekcje od stara 200 10,2mm zamiast 8,2 mm,i pomimo uśmiechów sąsiadów o dziwo silnik się nie rozleciał .Dołożyłem ze złomu turbinkę od BMW i nadal działa . Niestety silnik jest głośny i zmuszony jestem zakładać słuchawki dźwiękochłonne. Ale warto było. Doszedłem do wniosku że przy sekcji o małej średnicy przy większym obciążeniu wtrysk trwa za długo, i reszta paliwa pod koniec wtrysku jest wtryśnięta za późno. Dlatego silnik żre dymi, a nie ciągnie. Moja zmiana niestety o wiele bardziej obciąża układ korbowo tłokowy, i skraca żywotność. Ale warto było, tak samo jak jazda na oranżadce. Ja pomimo drwin korzystałem z tego legalnie kilka lat zanim zmieniono przepisy. Silnik nie zdechł a miałem nawet oszczędności na zużyciu paliwa. Oraz większą moc, wielu się o tym przekonało. Pomimo mniejszej jego ceny.Drugi temat to zamieszczone zdjęcie. Kolega znalazł to w anglii pod warsztatem. Czy to lesze niż pojedyńcze turbo ze zmienną geometrią? Byłbym wdzięczny za poradę. <g_grzes@wp.pl> Obrazek



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Regulacja LDA

Post autor: drakula500 » wt wrz 22, 2015 20:37

Będę miał na dniach do sprzedaży pompę pod mtdi

1. dozownik z landrovera
2. tłoczek i fala z tdi - 10 mm
3. timing z TDI
4. pompka wstępna z tdi
5. wałek napędowy gruby 20 mm - wymienione panewki i uszczelniacze
6. przetoczona przylgnia pompy wstępnej, inaczej - zregenerowana pompa wstępna.
7. czysta, ładna.. jak nowa...

Pompa ma też wady i trzeba nad dnią popracować, była robiona z myślą o mtdi i działa, jeździłem na niej trochę ale jednak przechodzę na elektronikę, jestem za stary i straciłem zapał na dokładniejsze strojenie - niestety z elektroniką wygodniej. Nie tarabani, reaguje na nastawy ale trzeba kilka rzeczy ogarnąć... - niestety taki jest tuning, ale mimo wszystko, bardzo dobra baza do budowy pompy TDI bo cały "rdzeń" pompy to nie składak na pałę, ale wyselekcjonowane elementy które fabrycznie pracują na tdi - reszta na PW, oddam tanio.. pozdro.

Co do rady to mogę ci tylko napisać, że głowiczka pasuje, i że silnik tdi wymaga gratów tdi. Jeśli jest to silnik vw to trzeba raczej szukać komponentów takich które chodziły z danymi wtryskami, czy np kształtami komór w tłokach czy innych, żeby później nie tarabaniło i chodziło jak należy.



Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: Regulacja LDA

Post autor: marcodado » pt sty 01, 2016 16:15

Witam, jak wygląda sprawa z regulacją jałowego położenia BOOST PINU z góry na kopułce w 1.6 TD? Co daje np. obniżenie położenia BOOST PINU, a co daje jego podniesienie?



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: Q_mac » sob sty 02, 2016 11:18

Im wiecej bolec wychodzi z pompy tym wieksza dawka. Reszty sam już się domyślisz.



potok555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 24, 2016 12:41

Regulacja LDA

Post autor: potok555 » sob wrz 03, 2016 18:12

Ponawiam prośbę, o zaktualizowanie 1 postu



Baliosia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 15, 2011 22:35
Lokalizacja: Gniezno

Re: Regulacja LDA

Post autor: Baliosia » wt lut 28, 2017 23:05

Witam! Mam prośbę do speców od LDA... Czy jest tu na forum ktoś z okolic Gniezna kto umiałby ustawić LDA? Od dłuższego czasu mam z tym problem... dymienie i te sprawy...
Mam 1.9TD z 92r, końcówki wtrysków i góra pompy z 1.6 SB, MBC, stożek na dolocie, bez EGR, osobny zbiorniczek odmy, podniesiona dawka...

Bardzo proszę o kontakt, oczywiście zapłacę za regulacje... kontakt: michal@gtx.pl



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Regulacja LDA

Post autor: marcinas1983 » wt lut 28, 2017 23:46

Baliosia, mogłeś napisać jaki boost jeszcze i czy kąt wtrysku poprawnie ustawiony.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Baliosia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 15, 2011 22:35
Lokalizacja: Gniezno

Re: Regulacja LDA

Post autor: Baliosia » czw mar 02, 2017 22:25

Witam! Boost tak na czuja :(, a kąt niby dobrze. Jeden"fachowiec" wymieniał mi końcówki wtrysków w zeszłym tyg i niby ustawiał... tylko co to za fachowiec jak nie umie lda ustawić... Stąd mój post tutaj... Muszę jeszcze uderzyć na forum Paska. Tylko że tutaj akurat był ten temat.
P.S. Widzę że z Poznania jesteś, byłbyś w stanie ogarnąć temat?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości