Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- maciejofsky
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 10:51
- Lokalizacja: wałbrzych
regulacja LDA
Witam ponownie. Michał dzięki za podpowiedz. Mój rysik troszkę humorzasty - nie za bardzo chciał wychodzić jak ruszałem dzwigięką od gazu. Musiałem rozebrać dzwigiękę od gazu i krecić samą ośką i dopiero wylazł poskładałem wszystko, pina obruciłem troszkę żeby było więcej paliwa . Auto jedzie tak jak kiedyś z tą różnicą że jedzie lepiej od dołu i ciągnie do 4 tyś, wcześniej jechał do 3 tyś a dalej tylko hałasował . Narazie nie kręcę turbiną bo nie mam wskaźnika doładowania . Aha i zdjęcie mojego pina:
Stopień twojej głupoty jest wprost proporcjonalny do liczby przyglądająch ci sie ludzi:P
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
regulacja LDA
Ktoś go tworzył po pijaku chybamaciejofsky pisze:zdjęcie mojego pina
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
regulacja LDA
To jest ori ,były takie Radosna twórczość inżynierów z Boscha ,nie stożkowy ale zawsze jakaś zmiana A z 1,6 td lata z 1mm luzem po LDA w 1,9 TD bo o 1mm mniejszą średnicę ma...Michał_1977 pisze: maciejofsky napisał(a):zdjęcie mojego pina
Ktoś go tworzył po pijaku chyba
Kup sobie ori z pompy silnika 1,6TD
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- -=-DawiD-=-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19
regulacja LDA
witam zrobiłem dzisiaj tak jak napisane jest wszystko na 1 stronie ale zdaje mi sie ze nic sie nie zmieniło tak moze zbiera sie gdzies około 100 obrotów nizej ...
Jak dam mu wiekszą dawke paliwa i cisnienie doładowania to wtedy bedzie dopiero znac cos ?:)
sprawdziłem przed chwilą bo czytałem po internecie i źle ustawiłem trzpien(tym mniejszym wcieciem) i faktycznie lepiej teraz idzie tylko kopci na szaro czy czarno cos takiego, teraz cisnienie na turbinie podniesc?
Jak dam mu wiekszą dawke paliwa i cisnienie doładowania to wtedy bedzie dopiero znac cos ?:)
sprawdziłem przed chwilą bo czytałem po internecie i źle ustawiłem trzpien(tym mniejszym wcieciem) i faktycznie lepiej teraz idzie tylko kopci na szaro czy czarno cos takiego, teraz cisnienie na turbinie podniesc?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
- -=-DawiD-=-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19
Re: regulacja LDA
hmm nie wiem nie znam sie ;/ przed regulacją tego trzepienia dymił ale minimalnie, lekko oleju pobrał narazie patrze ale nie bierze wiec nie wiem ;/ mam go dopiero 12 dni xd wczesniej nim niby dziadek jeździł i był zamulony ale troszke obudził sie do życia lecz nie to co kiedys miałem golfa sb, po podkreceniu tego lda idzie fajnie bo mocniejszy ale kopci chyba czarny dym i to dosc sporo;/ nwm czy jak mu dam wieksze cisnienie na turbinie to ustanie? czy turbo padniete? mam turbo t2t0mal pisze:czyżby olej?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
regulacja LDA
po samym lda daje chmure? to cos nie tak, ale zawsze mozesz zapiac zegar i ustawic 0,9 b zeby bylo zdrowo i wesolo
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- -=-DawiD-=-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 08:19
regulacja LDA
Zegar jest tylko czekam na zwór MBC . a macie tak ze jak puścicie noge z gazu to momentalnie nie ma cisnienia;/? tak ma byc czy gdzies mam dziure na dolocie?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=437734 -był
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462711 -jest
Kupie mechanizm szyby lewej do mk2 3d elektryczny,kontakt pw
regulacja LDA
tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.
T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie
T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Re: regulacja LDA
szczegolnie gdy jest dobrze podlana i dmucha z 1,5 baraarwam pisze:tak ma być, nie ma spalin to i nie ma napędu turbosprężarka.
T3 trochę wolniej wytraca ciśnienie ze względu na dość ciężki wirnik, również wolniej się rozpędza, ale raz rozbujana roi niezłe zamieszanie
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- maciek_vr6
- Mały gagatek
- Posty: 92
- Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:57
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: regulacja LDA
Witam, od 2 lat mam w swoim posiadaniu MKII GTD z silnikiem SB Turbawke K14 mam ściśniętą na 1.2 bara i mniej kopci, jak miałem tylko przestawiony PIN. Problemem jest tylko zbyt mała dawka gnojówki podczas wysokich obrotów.
Podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu powyżej 130 km/h, czuć pewne niedomagania, ale tak jest OKI.
Tu jest mały test turbawki " onclick="window.open(this.href);return false;, jak może ganiać w 80% GTD, widziałem oczywiście lepiej ganiające MKII
Podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu powyżej 130 km/h, czuć pewne niedomagania, ale tak jest OKI.
Tu jest mały test turbawki " onclick="window.open(this.href);return false;, jak może ganiać w 80% GTD, widziałem oczywiście lepiej ganiające MKII
regulacja LDA
trzeba gevernora zrobić, jak masz ochotę na więcej to timing i większe turbo choć ja bym najpierw większą pompę założył
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
regulacja LDA
Koledzy może mi to ktoś racjonalnie wyjaśnić?
Mianowicie:
...rozkręciłem dziś lda i zmniejszyłem napięcie sprężyny pod membrama, pin tak jak wczesniej obrócony max wycięciem, i wszystko inne tak jak bylo, a golf mozna powiedzieć że prawie wcale nie dymi teraz, a przed regulacja była lokomotywa. Nie żeby mi to przeszkadzało, bo zapyla tak jak wczesniej, ale dziwi mnie to bo teoretycznie powinien dawać wiecej paliwa przy niższym ciśnieniu, a tu taki figiel?
EDIT
...przed chwilą dostrzegłem jeszcze jeden i chyba poważniejszy problem:
wróciłem do domu i na postoju przygazowałem tak do 2,5k i po jakichś 10 sek kopnąłem jeszcze 2 razy w pedał tez do 2,5k obr i obroty same poszły na równiutkie 5k i tak się trzymały przez jakieś 2s zanim do mnie dotarło co się dzieje i zgasiłem silnik! Czy w pompie się mogło coś zawiesić na chwilę przez takie trącenie pedału na postoju czy co to może być?
Mianowicie:
...rozkręciłem dziś lda i zmniejszyłem napięcie sprężyny pod membrama, pin tak jak wczesniej obrócony max wycięciem, i wszystko inne tak jak bylo, a golf mozna powiedzieć że prawie wcale nie dymi teraz, a przed regulacja była lokomotywa. Nie żeby mi to przeszkadzało, bo zapyla tak jak wczesniej, ale dziwi mnie to bo teoretycznie powinien dawać wiecej paliwa przy niższym ciśnieniu, a tu taki figiel?
EDIT
...przed chwilą dostrzegłem jeszcze jeden i chyba poważniejszy problem:
wróciłem do domu i na postoju przygazowałem tak do 2,5k i po jakichś 10 sek kopnąłem jeszcze 2 razy w pedał tez do 2,5k obr i obroty same poszły na równiutkie 5k i tak się trzymały przez jakieś 2s zanim do mnie dotarło co się dzieje i zgasiłem silnik! Czy w pompie się mogło coś zawiesić na chwilę przez takie trącenie pedału na postoju czy co to może być?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości