Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
regulacja LDA
"Ssanie" a właściwie przyspieszacz wyprzedza początek wtrysku i odrobinę podnosi wolne obroty. Podczas jazdy nie powinno być różnicy czy jest wyciągnięty czy nie.
regulacja LDA
znaczy że w Twojej pmpie nie domaga pompka zasilająca i masz póśniejszy kąt wtrysku daj foto pompy bo może jeszcze masz elektro zaworek na pokrywce przyspieszacza i jeśli on zacznie bruździć to efekty będą takie jak mówisz. a "ssanie" czyli prawidłowo mówiąc przyspieszacz przyspiesza kąt wtrysku i w zależności od rodzaju pompy podnosi obroty biegu jałowego, a nie dawkęQbaM pisze: Jak mam lekko wysuniete ssanie, to auto jest duzo żwawsze, wiec jestem ciekawy czy dluzsza jazda na wysunietym jest szkodliwa.
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
regulacja LDA
Witam, w temacie siedzę od dwóch lat. W poprzednim golfie modyfikacja po wielu testach i próbach jak najbardziej się sprawdziła. Obecnie kupiłem kolejnego AAZ, z tym że cieknie z pompy a bolec wychodzi jedynie na 1-2mm. Jest sens zawracać mechanikowi głowę o bolec przy okazji uszczelniania pompy (chyba spod sprężyn pod linką gazu) ? Mam zamiar wrzucać IC i sprawdzić/zwiększyć ciśnienie na K14.
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
regulacja LDA
Michau, daj foto pompy z przedu od strony chłodnicy bo najprawdopodobniej masz to samo co większość posiadaczy nowszych AAZ'ów
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
Re: regulacja LDA
Czyli co ?
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
regulacja LDA
arwam, chodziło mi raczej o przyczynę niż o zdjęcie
Już myślałem, że odpowiedź mam na 58 stronie tematu...OK, jutro zrobię zdjęcie
Już myślałem, że odpowiedź mam na 58 stronie tematu...OK, jutro zrobię zdjęcie
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
regulacja LDA
Michau, chodzi o dźwignięz przodu pompy. jeśli i ty masz takąto nalęzy wykręcić wkręt ograniczający jej położenie kiedy a nią ręcznie nie naciskasz
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
regulacja LDA
arwam, ja mialem taka pompe we vento 92r na k14 i ladnie chodzilo na 1,3 bar
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja LDA
arwam, pokazał byś mi na jakims zdjeciu dokładnie sruby ktore trzeba popuscic aby przestwić kat wtrysku ...bo u mnie strasznie metalicznie chodzi silnik odpala łądnie jedzie ładnie nie grzejej sie ani nic ale metalicznie chodzi i myslalem zeby ciut opoznic kat
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
regulacja LDA
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
regulacja LDA
Witam ;p panowie potrzebuje ocenic pompe w moim golfie 1.9 gtd a mianowicie nie wielki problem ze spalaniem ;/ obecnie pompa na silniku najpierw przy dużej mocy jak na TD spalał 7.3 dużo według mnie to obruciłem pin o 1/4 obrotu spalił 5.5 ale nie dało sie jechać troche górki i redukcja o 2-3 biegi niżej ;/ masakra to bawiłem sie dalej i teraz troche obróciłem pin jest słaby ale od biedy ujdzie to spala 6.6 wydaje mi sie że dużo jeszcze. Kumpel ma taki sam motor i mowi że 5.5-6 spala i co ważne ma moc i i cały czas go goni na obrotach. Prosze oceńcie foto tej pompy wyglada jak z 1.6 z góry dzieki
http://w97.wrzuta.pl/obraz/1a05y8D6P4p/p050211_10.30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w409.wrzuta.pl/obraz/9868ayMuhz3 ... _10.30__02" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w97.wrzuta.pl/obraz/1a05y8D6P4p/p050211_10.30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w409.wrzuta.pl/obraz/9868ayMuhz3 ... _10.30__02" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
regulacja LDA
torogolf, dymi na czarno? wkrecane bylo sloneczko w lda pod pinem?
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
- Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
regulacja LDA
Tym słoneczkiem nic nie było ruszane tylko pin był obracany. Czy dymi czasem coś tam puści ale nie znikome ilości. Bo mam jeszcze jedna pompę z tego silnika i w niej własnie nie ma tego słoneczka i inny jest wogole ten pin. Pytanie brzmi czy któraś będzie oszczedniejsza????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości