MBC w 1.6 tdic

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

MBC w 1.6 tdic

Post autor: arwam » czw sie 07, 2014 08:36

a zawór bezpieczeństwa na kolektorze? jeśli to nie on to zacina się WG, albo krzywo ustawione cięgno albo uzkodzona gruszka od WG



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1531
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

MBC w 1.6 tdic

Post autor: slawko333 » czw sie 07, 2014 17:58

zawor zaslepiony, w gruche bilem z kompresora 2 bary i nic niepuscil



arwam

MBC w 1.6 tdic

Post autor: arwam » pt sie 08, 2014 16:36

slawko333, chodzi mi o to że zawór może nie poruszać się w płynny sposób jeśli będzie się przycinał będziesz miał taki sam efekt



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1531
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

MBC w 1.6 tdic

Post autor: slawko333 » pt sie 08, 2014 20:00

a czemu mialby nieporuszac sie w plynny sposob? jak tam nic ruszane niebylo



arwam

MBC w 1.6 tdic

Post autor: arwam » pt sie 08, 2014 20:18

albo rdza w gruszce, tak jak w golfach MK$ albo krzywo ustawione cięgno od WG



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3408
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

MBC w 1.6 tdic

Post autor: marcinas1983 » sob sie 23, 2014 10:26

slawko333, przy jakich obrotach masz max doładowanie na 1.6 i TD04??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

MBC w 1.6 tdic

Post autor: Developers » czw sie 28, 2014 18:21

Ale co Tb to da MBC ? Jak nie podlejesz odpowiednio paliwem i po bawisz się kontem wtrysku ? Kiedyś tak jeździłem na samym powietrzu heh bo poczatowałem z tym. Ale kiedy zmieniłem na wczesny kont wtrysku, podlane paliwem wkręcone do 1.2bar na k14 i po wymianie sprzęgła na 210mm koło zamachowe od benzyniaka i powiem szatan na dwójce jeszcze kapcia pali na gumach 195 a po deszczu tylko pedał w podłogę koła sie kręcą... K14 wstaje mi mniej więcej 2100 aa zmęczy się przy 3,5 tys więc do 120 nie prosisz i tyle mi wystarsza bo turbo już nie pompuje... Ale powiem silnik chodzi jak ciągnik :D hahah Coś za coś :) Ale w planach mam 1.9 zobaczymy jak tamta zabawka będzie się sprawować.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość