Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
marcinas1983, ja miałem tak samo na poprzednim AAZ,który niedawno wyleciał z hukiem z auta. Okazało się,że na którejś korbie panewki lekko były obrócone.
Tłumaczenie jest proste-sprężanie + doładowanie = większa detonacja.
Zdejmijcie misę i sprawdźcie panewki. Mniej z tym roboty,niż ze zmianą silnika gdy pokaże kolano
Tłumaczenie jest proste-sprężanie + doładowanie = większa detonacja.
Zdejmijcie misę i sprawdźcie panewki. Mniej z tym roboty,niż ze zmianą silnika gdy pokaże kolano
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
Michał_1977, poniżej nagrałem filmiki jak to hałasuje...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WsjU2vSOuOM[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W-oU8vh2k3g[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WsjU2vSOuOM[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W-oU8vh2k3g[/youtube]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
To u mnie było inaczej. Jednak myślę,że to może być coś w skrzyni korbowej. Jak dałeś telefon pod auto,to najbardziej było słychać.
Zdjąłbym tą miskę dla świętego spokoju
Zdjąłbym tą miskę dla świętego spokoju
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
Dzisiaj zdjęliśmy pasek PK z kółek i tez napiedziela, do tego zlany został olej i nie ma żadnych opiłków w nim.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
Zdjęliśmy miskę olejową o zajrzeliśmy do panewek korbowodowych i oto rezultat ( numeracją od strony paska rozrządu ):
1
2
3
4
5
I co o tym sądzicie??
1
2
3
4
5
I co o tym sądzicie??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
Uważam,że źle nie wyglądają. Czopy wału pomierzcie.marcinas1983 pisze: I co o tym sądzicie??
Mając rozpięte korby,sprawdzaliście jakoś sworznie tłokowe? Nie wiem,ruszając za korbowód czy coś. Może tam jakiś luz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Które koncówki wtrysku do uturbionego 2,4D
Dzisiaj byłem T4 na hamowni... seria 2.4 AAB... 78 KM przy 3700 obr/min, 164 Nm przy 1800-2200 obr/min, po naszych modach.... 111 KM przy 3200 obr/min i 264 Nm przy 2600 obr/min
Oto wykres...
Jeden z forumowiczów napisał w tym temacie tak:
Jak dla mnie efekt całkiem niezły przy booscie 0.8 bara.
I teraz tak... ten dziwny dźwięk silnika jest właśnie w zakresie kiedy kończy się moc... więc albo wina leży w kącie wtrysku że już nie wyrabia, albo w ciętej dawce.
Pompa pochodzi z audi 100 oznaczenie silnika DE... dane techniczne podają, że max moc osiąga 87KM 4500 obr/min a max moment 172 Nm przy 2750 obr/min. Trzeba będzie zajrzeć do pompy i sprawdzić czy dobrze kąt wyprzedza.
Oto wykres...
Jeden z forumowiczów napisał w tym temacie tak:
Probe041 pisze:Szkoda czasu i pracy, poszukaj afn lub 1z i pakuj to do T4 zamiast uturbiać charczoka Szybciej pojedzie i mniej spali zdecydowanie. Robienie z 2.4d td to sztuka dla sztuki moim zdaniem.
Jak dla mnie efekt całkiem niezły przy booscie 0.8 bara.
I teraz tak... ten dziwny dźwięk silnika jest właśnie w zakresie kiedy kończy się moc... więc albo wina leży w kącie wtrysku że już nie wyrabia, albo w ciętej dawce.
Pompa pochodzi z audi 100 oznaczenie silnika DE... dane techniczne podają, że max moc osiąga 87KM 4500 obr/min a max moment 172 Nm przy 2750 obr/min. Trzeba będzie zajrzeć do pompy i sprawdzić czy dobrze kąt wyprzedza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości