dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » sob lis 30, 2013 20:11

jozeph32 a na jakim cisnieniu jezdzisz?;)


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: jozeph32 » sob lis 30, 2013 20:25

Ja jak na razie się uspokoiłem z modami tylko marny 1bar :los2: a i tak jedzie lepiej jak na k14 przy 1.5 :grin:


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » sob lis 30, 2013 20:44

rozumiem;)pierwszy raz jak bylem na hamowni wyszlo 93km i 193Nm po wiekszej dawce,fmic ,mbc na T2 ustawione na 1,1bar,boostpin. powiedz mi jozeph52 ile liczysz ze osiaglem teraz km po moich modach mniej wiecej? mbc,dawka max,koncowki wtryskow dnosd274,przelot,td04 na 1.5bar,boost pin,govermod,fmic,wywalony ogranicznik dawki paliwa co o tym sadzisz? a ty jozeph52 ile kryje twoj aaz pod maska?:)


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: jozeph32 » sob lis 30, 2013 21:07

Ja mam stare poczciwe 1.6 JR Pod maską. Co do mocy nie ma co gdybać tylko jak się chce wiedzieć dokładnie to się jedzie na hamownię. Mi nie chodzi o kreski tylko o przyjemną jazdę :grin:


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » sob lis 30, 2013 21:13

no czaje;) dzisiaj na 2 na prosto kiera i brak trakcji przeciaglem go do 4 i paliwa braklo i po wcisnieciu sprzegla zgasl;D :P


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: jozeph32 » sob lis 30, 2013 21:18

Tylko nie ciśnij go za mocno i za często bo szybko wyzionie ducha lub korby powychodzą bokiem jak to już u niektórych miało miejsce :hehe:


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » sob lis 30, 2013 21:23

no staram sie jak najmniej jezdzic z butem w podlodze;)a jezeli chodzi o kondycje silnika to trudno okreslic ale jak narazie hula :bigok:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: marcinas1983 » sob lis 30, 2013 22:15

z td04 nie warto dmuchać więcej niż 1.1 bara na standardowych klamotach... później robi się za dużo powietrza względem dawki i jedzie auto na samym powietrzu... dlatego lepiej dać 1-1.1 bara. A co do mocy... nie ważna jest jej ilość a przebieg momentu i mocy.... prosty przykład... miałem SBeka co miał 132KM przy 4.5 tys obr/min i 230Nm przy 3.5 tys obr/min i gorzej to jeździło niż m-tdi, który miał max moc 112Km przy 3.8 tys obr/min i max moment 260Nm przy 2.3 tys obr/min. M-tdi bym objechał swojego SBeka na krótkiej skrzyni bez problemu :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » sob lis 30, 2013 23:15

czyli zmniejszyc cisnienie do 1,1 polecasz ?zrobie tak i zobacze jak jezdzi a myslisz ze mniejsze cisnienie da poprawe?ja przed chwilka patrzylem i przy 2.1tys obr/min mam 1 bar a dalej juz nie zwrocilem uwagi przy ilu mam 1,5 ale pewnie gdzies 2850 obr/min. bo twoj m-tdi ma wiecej niutków od Sbeka dlatego lepiej szedl moim zdaniem ;Dwlasnie tamto moje t2 wydawalo mi sie zwawsze i mialo jeden punkt w ktorym wgniatalo w fotel a pozniej spokoj a td04 ma bardziej ta moc rozciagnieta i nie czuc tego tak bardzo ale i tak roznica jest w porownaniu do t2 :D na t2 przy 2 tys obr/min mialem 1,1bar.jak pompe przerobie na 11mm moge wtedy zaaplikowac wieksze troche cisnienie czy td04 jest najbardziej wydajne do 1,1?


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: marcinas1983 » ndz gru 01, 2013 13:33

Domismchw pisze:bo twoj m-tdi ma wiecej niutków od Sbeka dlatego lepiej szedl moim zdaniem
m-tdi miał dłuższą skrzynię, zaś SB'ek miał trochę krótszą ( 4S ) niż obecnie Ty masz. Tu nie chodzi o ilość KM i Nm a o ich przebieg.... diesel, który będzie miał wysoko moc i moment obrotowy nie będzie dobrze jeździć taka jest prawda... dlatego najlepiej jak moment obrotowy jest koło 2 tys obr/min... wszystko inne będzie powodować, że jazda TD będzie męcząca.... takie jest moje zdanie i nie wszyscy muszą się z tym zgadzać.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » ndz gru 01, 2013 13:59

no tu masz racje bo odczulem roznice miedzy t2 jak wstaje a td04 i lepiej mi sie jezdzilo z dolu na t2 ale zas slaba gora.cisnienia jeszcze nie zmniejszylem bo nie mialem kiedy ale jutro mam nadzieje ze tym sie zajme.
czyli td04 jest dobrym zakupem?bo od t3 podobno wczesniej wstaje;)


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: EnejVW » ndz gru 01, 2013 14:17

t3 to jest zabytek który jak już ktoś gdzieś na tym forum napisał ma dwie zalety: pasuje bez przeróbek i sporo waży co ma znaczenie kiedy sprzedajemy go na złom, te 1,5 bara dmuchasz z mbc czy masz tylko na gruszce skręcone?



Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: Domismchw » ndz gru 01, 2013 14:57

z mbc ale ustawialem szpilka i akurat od strzala trafilem 1,5 bara a ma jakies znaczenie wieksze czy z mbc czy bez?szczerze to wydaje mi sie ze powinien lepiej ciagnac;)


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

Post autor: marcinas1983 » ndz gru 01, 2013 15:05

Domismchw, jeśli dasz wyższe ciśnienie doładowania w chwili max dawki wtedy będzie największy Nm, ale... później pompa tnie dawkę im wyżej tym bardziej, a doładowanie zostaje to samo i w końcu może być tak, że będziesz jechał na powietrzu zamiast z mocą... dlatego lepiej obniżyć tak doładowanie żeby auto nie było przeładowane powietrzem przy wyższych obrotach... tak mi się przynajmniej wydaje.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości