Strona 1 z 1

Sterowanie MBC

: czw sie 29, 2013 17:19
autor: partyzant01
Witam.
Nie mogłem znaleźć sensownej odpowiedzi więc kieruję się do was.
Czy podczas jazdy mogę skręcić ciśnienie doładowania turbo?
Tzn. jade sobie w trasie załóżmy 110km/h i wtedy skręcam turbo żeby zaczynało mi pompować załóżmy od 4000obr/min.
Chodzi o to, że chcę wciągnąć MBC do kabiny by np. na trasie "wyłączyć" turbo. A z kolei do wyprzedzania zmieniam ciśnienie doładowania by pompowało z niższych obrotów.

Są jakieś przeciwskazania? Coś może się uszkodzić?

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

Sterowanie MBC

: czw sie 29, 2013 17:49
autor: misieksnk
A wskaźnik doładowania masz? Bez tego to nawet bym się nie zabierał za kręcenie MBC.

Sterowanie MBC

: czw sie 29, 2013 17:50
autor: partyzant01
owszem, posiadam

Sterowanie MBC

: pt sie 30, 2013 18:03
autor: EnejVW
jaki silnik turbo?

Sterowanie MBC

: pt sie 30, 2013 19:03
autor: Q_mac
Na WG tego nie zrobisz-ciśnienie z turbiny otwiera zawór upustowy. Bez ciśnienia nie zmniejszysz doładowania. Możesz co najwyżej zmniejszyć doładowanie (co jest bardziej polecane). Co chcesz przez to osiągnąć ? zmniejszyć spalanie? Jeśli tak to się zdziwisz ;) turbina zwiększa sprawność silnika.

Sterowanie MBC

: pt sie 30, 2013 19:07
autor: marcinas1983
lepszym rozwiązaniem jest zapodanie elektrozaworu na LDA i załączanie go lub odłączenie z kabiny :helm: .