Strona 1 z 3
					
				Golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: pn lut 04, 2013 22:14
				autor: vw-maniak92
				Witam!
kto mi powie przy silniku 1.9 td AAZ jakie predkosci mozna osiągnąć na poszczegolnych biegach 1,2,3,4,5 + skrzynia 4Tprzy obrotach 4000 lub podobne alternator na szeroki pasek plus kola od mk3, licznik od 1.6 Td z obrotkiem.. Chodzi mi o bezpieczne obroty bo mam wrażenie ze przeklamuje mi obrotomierz  jak mi sie uda dodam filmik jak idzie na kazdym biegu. po przelozeniu silnika obrotomierz pokazywal mi 1400 na wolnych obrotach a telepalo nim
			 
			
					
				Re: golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: pn lut 04, 2013 22:49
				autor: EnejVW
				Musisz ustawić obrotek bo alternator przy wielorowku będzie oszukiwał, na 4t na 5 jest 100khm przy jakichś  2500rpm
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: pn lut 04, 2013 23:37
				autor: vw-maniak92
				TDiesel power pisze:Musisz ustawić obrotek bo alternator przy wielorowku będzie oszukiwał, na 4t na 5 jest 100khm przy jakichś 2500rpm
ok dzieki ale bede wdzieczny jak podpowiesz jak to zrobic teraz mam wskazowke cofniętą tylko o -500rpm gdzies tak ponizej zera obrotek konczy sie na rowno 5000rpm
dalej nie idzie... cos slyszalem ze jest jakis potencjometr w obrotku który trzeba podkrecic.. ale mysle jak koledzy podpowiadali nad przelozeniem kół i osprzetu z 1.6 td
 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: wt lut 05, 2013 08:40
				autor: EnejVW
				Możesz zmienić koła , albo rozebrać licznik ten potencjometr jest chyba pod tarczą obrotomierza
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: wt lut 05, 2013 12:24
				autor: marcinas1983
				TDiesel power, zależy od licznika... vdo mają chyba pod tarczą obrotomierza zaś moto meter ma z boku tarczy ( tak przynajmniej jest u mnie ) Ja wolałbym pokręcić potencjometrem ( i tak zrobiłem ) niż przechodzić na pasek klinowy. Pasek PK to znacznie lepsze rozwiązanie niż klinowy, ale kto co lubi i to jego wybór.
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: wt lut 05, 2013 17:45
				autor: vw-maniak92
				marcinas1983 pisze:TDiesel power, zależy od licznika... vdo mają chyba pod tarczą obrotomierza zaś moto meter ma z boku tarczy ( tak przynajmniej jest u mnie ) Ja wolałbym pokręcić potencjometrem ( i tak zrobiłem ) niż przechodzić na pasek klinowy. Pasek PK to znacznie lepsze rozwiązanie niż klinowy, ale kto co lubi i to jego wybór.
marcinas1983, a powiedz mi konkretnie z ktorej strony to jest i jak to wygląda mniej wiecej bo kiedys rozbieralem ten licznik ale zaglądałem tylko pod tarcze.. A mam ten sam co ty motometer. Za bardzo nie chcem zmieniać tego osprzętu bo niedawno zmienialem pasek i robilem alternator takze tez wolałbym zostać przy tym.. To jak możecie podajcie mi predkości przy tej skrzyni do 3000obr. wczesniej pisalem do 4000 troche przegiąłem heh..
 
			
					
				Re: golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: śr lut 06, 2013 01:19
				autor: marcinas1983
				vw-maniak92 pisze:marcinas1983 pisze:TDiesel power, zależy od licznika... vdo mają chyba pod tarczą obrotomierza zaś moto meter ma z boku tarczy ( tak przynajmniej jest u mnie ) Ja wolałbym pokręcić potencjometrem ( i tak zrobiłem ) niż przechodzić na pasek klinowy. Pasek PK to znacznie lepsze rozwiązanie niż klinowy, ale kto co lubi i to jego wybór.
marcinas1983, a powiedz mi konkretnie z ktorej strony to jest i jak to wygląda mniej wiecej bo kiedys rozbieralem ten licznik ale zaglądałem tylko pod tarcze.. A mam ten sam co ty motometer. Za bardzo nie chcem zmieniać tego osprzętu bo niedawno zmienialem pasek i robilem alternator takze tez wolałbym zostać przy tym.. To jak możecie podajcie mi predkości przy tej skrzyni do 3000obr. wczesniej pisalem do 4000 troche przegiąłem heh..
 
U mnie jest ten potencjometr po prawej stronie licznika tak gdzieś w połowie jego wysokości. Więcej w linku poniżej...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=474721" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: śr lut 06, 2013 17:41
				autor: vw-maniak92
				marcinas1983, ooo wielkie dzieki wlasnie o to mi chodzilo teraz tylko musze jakos dostroic obroty  
 
  
 
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T -- FIlMIK
				: czw lut 07, 2013 22:42
				autor: vw-maniak92
				udalo mi sie zrobic jakis 2 krotkie filmiki jak wskazuje mi obecnie obrotomierz... Na jednyk pokazane jest przy stałej predkosci na 5 biegu przy 100km/h natomiast na drugim jest start z 1 do 4 biegu.. Czy to są prawidłowe wskazania obrotomierza przy tej skrzyni 4T silnik AAZ.. Teraz moge przedstawic wam to obrazowo i porownac jak wy macie w waszych 1.9 na podobnym osprzęcie
1) Stala predkosc 100km/h 5 bieg 
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7oDfTNmzh8
2) start od 1 do 4 biegu
http://www.youtube.com/watch?v=VtkkDQDs6rI 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: czw lut 07, 2013 22:50
				autor: EnejVW
				vw-maniak92, według mnie pokazuje jeszcze troszkę za dużo bo u mnie na 4s 100 było przu jakichś 2600, a u ciebie powinno by być trochę mniej jakieś 2500
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: czw lut 07, 2013 23:02
				autor: vw-maniak92
				TDiesel power, i dodam ze na zgaszonym silniku wskazówka jest w takiej pozycji 

 "ZDJ ZAPOZYCZONE Z ELEKTRODY ALE WSKAZÓWKA NA 0 JEST U MNIE TAK SAMO
Po przelozeniu silnika i odpaleniu wskazywal mi takie obroty na wolnych silnik chodzil normalnie ok 1000

 
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: czw lut 07, 2013 23:15
				autor: marcinas1983
				vw-maniak92, napisz nam lepiej jak to regulowałeś?? Ja wziąłem podniosłem sobie jedno koło z przodu, odpaliłem auto wrzuciłem 3 biegu i trzymałem prędkość daną dla pełnych obrotów i śrubokrętem kręciłem potencjometrem, żeby doregulować obroty. 
P.S.
Dlaczego jak ludzie filmy nagrywają to w tle musi zawsze lecieć muzyka i całej reszty nie słychać 

 ??
 
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: czw lut 07, 2013 23:17
				autor: EnejVW
				pierwsza fota- u mnie w td i kr jest podobnie może ciut mniej, ale też pod kreskami
			 
			
					
				golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
				: czw lut 07, 2013 23:38
				autor: vw-maniak92
				marcinas1983 pisze:vw-maniak92, napisz nam lepiej jak to regulowałeś?? Ja wziąłem podniosłem sobie jedno koło z przodu, odpaliłem auto wrzuciłem 3 biegu i trzymałem prędkość daną dla pełnych obrotów i śrubokrętem kręciłem potencjometrem, żeby doregulować obroty.
P.S.
Dlaczego jak ludzie filmy nagrywają to w tle musi zawsze lecieć muzyka i całej reszty nie słychać 

 ?? 
 
Właśnie jeszcze tego nie regulowałem jedynie co zrobilem to cofnąłem wskazówkę do tyłu bo nie mogłem wczesniej znaleźć tego potencjometra.. W VDO jest gdzie indziej i w MOTOMETER ale teraz juz wiem.. Tylko chodzi mi o to zeby do pewnej predkosci wyregulować obroty teraz, a wskazówka wroci na swoje miejsce jak byla wczesniej,  wtedy zacznie sie regulacja tylko musze miec orintacyjnie jak wy macie u siebie.. A jezeli chodzi o muzyke to akurat z pracy wracalem i radyjko sobie odbieralo a ze byl kawalek prostej wiec nagralem jak to u mnie wygląda z tymi obrotami.  

 a co bys chcial usłyszeć innego hehe  
