Chodzi mi o to, że mogłeś wyłączyć radio gdy kręciłeś film bo przez to kiepsko słychać dźwięk silnika.vw-maniak92 pisze: a co bys chcial usłyszeć innego hehe
Golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
vw-maniak92, u mnie jest tak...
- vw-maniak92
- Gadatliwa bestia
- Posty: 610
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
- Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
- Kontakt:
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
marcinas1983, no wiem ale chodzilo o krecenie obrotomierza a nie dzwiek silnika nastepnym razem bede mial na uwadze a jezeli chodzi o twoje zdjecie to wskazowke mam znacznie nizejmarcinas1983 pisze:Chodzi mi o to, że mogłeś wyłączyć radio gdy kręciłeś film bo przez to kiepsko słychać dźwięk silnika.
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
można też koło od alternatora założyć z 2.5TDI i już nie oszukuje
na jedynce nie powiem bo nie wiem, dwójka około 80km/h trójka 110-120km/h czwórka około 150km/h a potem do końca to juz na piątce
na piątce przy 100km/h powinno być około 2500-2600rpm
na jedynce nie powiem bo nie wiem, dwójka około 80km/h trójka 110-120km/h czwórka około 150km/h a potem do końca to juz na piątce
na piątce przy 100km/h powinno być około 2500-2600rpm
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
arwam, ale od r5 czy z v6 bo tam już jest wolnobieżka, rozumiem że koło po prostu musi być większe niż ori w AAZ czy np w 1Z
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
z R5.
tam nie masz wolnobieżnych alternatorów tylko znacznie większe koła na wale korbowym, jakbyś dał kółko od 1.9 do 2.5 to gdzieś czy 4500rpm silnika zaczęłoby prostować wirnik
tam nie masz wolnobieżnych alternatorów tylko znacznie większe koła na wale korbowym, jakbyś dał kółko od 1.9 do 2.5 to gdzieś czy 4500rpm silnika zaczęłoby prostować wirnik
- vw-maniak92
- Gadatliwa bestia
- Posty: 610
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
- Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
- Kontakt:
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
ale to chyba mowisz o max obrotach takie predkosci?arwam pisze:na jedynce nie powiem bo nie wiem, dwójka około 80km/h trójka 110-120km/h czwórka około 150km/h a potem do końca to juz na piątce
tez dobrze wiedziec ale najwazniejsze ze wiem ile ma na 100km/h.. bede mial troche czasu to rozloze licznik i pobawie sie tym potencjometrem i zobacze wtedy. Samo to ze wskazowka cofnieta jest ponizej zera to juz przeklamuje ale jeszcze trzeba kalibrowac.. Pytam Bo troche mnie przerazala ta wskazowka przy 130 to juz prawie czerwone pole mialem a nie chcem silnika zajezdzic i tak krecilem go do max 3500rpmarwam pisze:można też koło od alternatora założyć z 2.5TDI i już nie oszukuje
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
AAZ spokojnie okolice 5000rpm wytrzymuje pod warunkiem że tylko krótkotrwale a nie ganiasz cały czas po autostradzie z gazem w podłodze
- vw-maniak92
- Gadatliwa bestia
- Posty: 610
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
- Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
- Kontakt:
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
nie no normalnie staram sie jezdzic max do 130 i to przy wyprzedzaniu a nie lubie miec non stop pedału w podłodze.. Także pozostaje mi ustawic tylko ten obrotomierz
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
ten filmik co zamieściłeś to na 100% jest przekłamanie.
przy skrzynce 4T koła 195/50 15' na piątym biegu masz ok. 3000- 3100 obr/min przy prędkości 120 km/h
przy skrzynce 4T koła 195/50 15' na piątym biegu masz ok. 3000- 3100 obr/min przy prędkości 120 km/h
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- vw-maniak92
- Gadatliwa bestia
- Posty: 610
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
- Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
- Kontakt:
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
ale mowisz o obrotach rzecz jasna?? Bo to filmik byl krecony na detkach 185/60/14.. Czyli wychodzi przeklamanie spore obrotomierza.. bo ostatnio go przegonilem na obrotach do konca to wskazowka zatrzymala sie na koncu czerwonego pola a obroty jeszcze szły takze musze wyciagnac licznik i go wykalibrowacDansli pisze:przy skrzynce 4T koła 195/50 15' na piątym biegu masz ok. 3000- 3100 obr/min przy prędkości 120 km/h
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
Witam, trochę odgrzeję temat ale, niedawno wpadłem na pewien pomysł z związku z częstymi swapami w mkII, mianowicie chciałbym założyć dodatkowy potencjometr na wyjściu "W" z alternatora, aby nie było trzeba wyciągać i rozbierać licznika. Tylko teraz zachodzi pytanie jaki potencjometr spełniłby swoje zadanie? i czy wogule coś takiego byłoby możliwe? Jeśli nie potencjometr to może jakiś opornik np?
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
nic to nie zmieni bo licznik zlicza częśtotliwość impulsów z alternatora, a nie sugeruje się ich napięciem.
nie chcesz próc licznika zmień kółko pasowe na większe od altka
nie chcesz próc licznika zmień kółko pasowe na większe od altka
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosować jakiś dzielnik częstotliwości ale kalibrować byś musiał jakąś metoda prób i błędów i nie wiem czy też by to zdało egzamin....
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
golf II 1.9 td AAZ skrzynia 4T
Nie wiem jakbyś chciał taki dzielnik wykonać. Byłoby to bardziej skomplikowane i czasochłonne niż zabawa z zegarami. Ja trafiłem z kalibracją za pierwszym razem. Pomyliłem się może o jakieś 50-100 obr dla 2000 rpm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości