Intercooler Golf mk2 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » ndz sty 06, 2013 16:20

Witam wszystkich.
Mam Golfika mk2 z silnikiem 1V , czy warto zakładać do niego intercooler? i jaka turbina jest w nich oryginalnie ? :-)
Pozdroo. ; )


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: Q_mac » ndz sty 06, 2013 22:53

Jeśli masz ori pompę to raczej bez sensu-jest zbyt mało rozwojowa. Oryginalnie siedzi tam turbo kkk k14, potencjał ok. 100 PS. Jak zmienisz pompę i sprzęgło, to po dołożeniu IC można krzesać ok. 100-110 kucy.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3830
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grandi » pn sty 07, 2013 00:33

Da coś , poczujesz coś od trójki w zwyż , ja tak zaczynałem ,


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » pn sty 07, 2013 19:36

Czemu sprzęgło ? ;p
A jak z wtryskami , konieczna jest zmiana?


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » pn sty 07, 2013 21:25

patrys100, sprzęgło niekoniecznie jeśli w miarę dobrym stanie, wtryski przydałyby się z jr lub sb bo te co ty masz są takie jak w wolnossącym, ale do 100km powinny wystarczyć, więcej dałaby pompa, i to najlepiej z aaz



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » pn sty 07, 2013 23:02

Sprzęgło w zeszłą zimę wymienione było na nowe LUK'a.
A jak z turbo ? może być to co jest puki co ? (KKK K14).


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » pn sty 07, 2013 23:04

a co dokładnie chcesz osiągnąć?



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Re: Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » pn sty 07, 2013 23:48

No chciał bym chociaż tak z 90KM wyciągnąć , bo jak na razie to nie jest zbyt dynamiczny. :))


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » pn sty 07, 2013 23:51

To po pierwsze odblokowujesz pompę, robisz gov moda wywalasz bolec ogarniczający dawkę, turbo dajesz na przynajmniej 1bar, dawka kopcąca , intercooler i masz koło 100, bez żadnych zmian w osprzęcie silnika.



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: patrys100 » wt sty 08, 2013 00:22

Intercooler ogarne sam, turbo też dał bym radę, ale z pompą to nie wiem jak nawet zacząć. Może na forum coś znajdę. :)


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

KuRcZaKjaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: KuRcZaKjaS » wt sty 08, 2013 00:30

a jak jest ze spalaniem gdy się wywali ograniczenie dawki. Te 100KM to na serio no bo myślałem ze jakieś 20 więcej ale nie 40. Chyba trzeba zacząć oszczędzać.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3830
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: grandi » wt sty 08, 2013 00:34

wtryski od sb
akrzynia 4 T
sprzeglo 210
walek od SB
Pompa od SB


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: Q_mac » wt sty 08, 2013 01:50

Miałem sprzęgło LUK-a 200 mm. Zrobiłem na nim całe 13kkm, a dokładniej 2kkm po zmianie pompy i dołożeniu IC. Nie wiem jak Twoje, ale moje miało słaby docisk (teraz mam Statim 210mm i sprężyny były wyraźnie mocniejsze). Pod koniec ślizgało już od 3 biegu wzwyż. Wałka i wtrysków nie musisz zmieniać od razu (niewielkie przyrosty, wałek zupełnie bym olał, bo różnice są znikome). Zmień pompę i oszczędzaj sprzęgło. O spalanie się nie martw, chyba, że masz zamiar non stop upalać



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Intercooler Golf mk2 1V

Post autor: EnejVW » wt sty 08, 2013 09:36

ja myślę że na odblokowanej eco 8 też da radę zrobić ze 100kucy



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości