Z 1V na JR Golf mk2

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: patrys100 » śr gru 05, 2012 17:18

Witam wszystkich . Mam pytanie, otóż mam swojego golfa z silnikiem 1V(przebieg 260tys) w idealnym stanie i drugiego z silniczkiem JR z przebiegiem 130 tys. też w bardzo dobrym stanie . Drugi golfik obecnie z silnikiem JR idzie na sprzedaż, i tu moje pytanie czy warto przełożyć silniki i czy w ogóle warto? :-)


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: ja4rqu » śr gru 05, 2012 17:44

ten przebieg 130k km to prawdziwy? Jr jest lepszy, ma pompe z grzybkiem i duże turbo, jak wolisz ja bym przekładał jeżeli silnik w super stanie



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Re: Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: patrys100 » śr gru 05, 2012 22:31

Silnik ma na 1000000000000000000% oryginalny przebieg. ;)


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: Q_mac » czw gru 06, 2012 00:26

Jeżeli 1V jest naprawdę w idealnym stanie to przełóż pompę z JR i będziesz zadowolony. Turbo w JR wprawdzie większe, ale archaicznej konstrukcji. K14 wstanie szybko i przyjemnie, T3 lub k24 z JR trzeba dobrze podlać paliwem, polubieć się z dymem i ciągnąć po obrotach, jeśli chce się wykorzystać potencjał. A jak zachcesz modów to są inne turbiny (ciekawsze).



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: twromek » czw gru 06, 2012 16:30

Ja bym się nie zastanawiał pomiędzy k14 czy T2 a T3 lub k24, może i te drugie są archaicznej konstrukcji, ale bynajmniej jeździ się na nich całkiem inaczej niż na tych dwóch pierwszych wydmuszkach.

Bierz turbo i pompę z JR :)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: marcinas1983 » czw gru 06, 2012 18:26

Taaa... zaraz ktoś jeszcze napisze, że wtryski też ma przełożyć bo są inne i wyjdzie na to, że szybciej przełoży cały silnik niż będzie ustawiał na nowo rozrząd, walczył ze śrubami przy kolektorze wydechowym i odkręcał wtryski z głowicy :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: EnejVW » czw gru 06, 2012 20:56

Ja na twoim miejscu zostawił oba ewentualne zmienił osprzęt, z tym że k24 i t3 do jazdy na co dzień to nieporozumienie.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: Gashkas » czw gru 06, 2012 22:48

Jesli wolisz cos bardziej 'na miasto' i bez wiekszego potencjalu, co zbiera sie jakos z dolu ale gory nie ma to wloz pompe od JR do 1V. Jesli zas troche dymku Ci nie przeszkadza i zrobisz kilka modow w pompie to wez rowniez turbo zmien na to od JR a przyjemnosci z jazdy bedzie duuuzo wiecej niz na miniaturce typu T2 czy K14.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: EnejVW » czw gru 06, 2012 23:13

Najlepiej niech właściciel napisze czego oczekuje od auta bo możliwości jest naprawdę wiele.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Re: Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: J.B.S. » pt gru 07, 2012 00:44

TDiesel power pisze:Ja na twoim miejscu zostawił oba ewentualne zmienił osprzęt, z tym że k24 i t3 do jazdy na co dzień to nieporozumienie.
Jakie nieporozumienie śmigałem na jednym i drugim silniku.Nieporównywalnie lepiej zbiera się na k24. nieporozumienie dla mnie to k14.
Przekładaj silnik i tyle ,albo zostaw oba golfy.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: EnejVW » pt gru 07, 2012 08:52

J.B.S., to w bardzo dużej mierze zależy także od reszty osprzętu też jeździłem na k14, t2, k24, oraz t3 i na codzień według mnie była t2 potem k14 a dopiero potem k24 ale jest już lag który na t2 czy k14 nie jest praktycznie wcale odczuwalny.



patrys100
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 17:36

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: patrys100 » pn gru 10, 2012 20:16

Jednak oba golfy zostają tak jak są . Z czasem będę dłubał w swoim . A od auta nie oczekuje wyścigowych osiągów , szczególnie na tym silniku, ale chociaż na 80 km przydałoby się podkręcić . ; )


Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: EnejVW » pn gru 10, 2012 21:25

Myślę że w takim silniku do 100km można podciągnąć poprawiając głównie jego sprawność .



andMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 10, 2016 22:30

Z 1V na JR Golf mk2

Post autor: andMK2 » śr lut 17, 2016 11:01

Jak.Napisz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości