Jak podkrecic turbo w mk2?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pawel Mejer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 01:24
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Jak podkrecic turbo w mk2?

Post autor: Pawel Mejer » ndz maja 14, 2006 22:55

Czy ktos bylby laskaw podpowiedziec od czego nalezaloby zaczac w temacie dlubania w turbinie? najwazniejsze pytanie- czy wartro?! jestem posiadaczem mk2 1.6td (niestety bez intercoolera) i bardzo go lubie,ale znudzily mi sie juz jego mozliwosci. :kufel:



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz maja 14, 2006 23:02

no powinno sie zacząć od załorzenia wskaźnika doładowania a efekty sa naprawde dobre jesli tylko umie sie obchozic z silnikiem TD napisz tez dokladnie jakie masz oznaczenie silnika bo nie wszystkie sie da podkręcic

[ Dodano: 14 Maj 2006 23:04 ]
sporo zalerzy od tego jaka masz pompe czy z "gruszką" czy nie


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
piotrek1712
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piotrek1712 » pn maja 15, 2006 02:45

szerszeniak pisze:no powinno sie zacząć od załorzenia wskaźnika doładowania a efekty sa naprawde dobre jesli tylko umie sie obchozic z silnikiem TD napisz tez dokladnie jakie masz oznaczenie silnika bo nie wszystkie sie da podkręcic

[ Dodano: 14 Maj 2006 23:04 ]
sporo zalerzy od tego jaka masz pompe czy z "gruszką" czy nie
Jesli chodzi o pompe... to gore zawsze mozna wstawic z mocniejszej wersji i nie stanowi to wielkiego problemu ;)

a co do zwiekszenia cisnienia na turbo... to oczywiscie ze sa efekty... ale jak juz grzebac to moze i IC wstawic? zwiekszyc dawke paliwa na pompie, moze i wieksze wtryski?... zeby efekt byl godny...



Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » pn maja 15, 2006 08:03

ja zacząłem od wskażnika ,następnie podniosłem ciśnienie,założyłem mały IC, dawka paliwa większa i mębrana w gruszcze obrócona,


mam pytanko czy ktoś wie czy wałek rozrządu w 80km jest inny niż 70km , bo zastanawiam się nad założeniem tego z 80km do swojego 70km, z tego co wiem to w tym 80km zawory dlużej są otwarte,



Pawel Mejer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 01:24
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Pawel Mejer » pn maja 15, 2006 23:13

nie bardzo sie orietuje co to jest ta grucha i gdzie jej szukac na pompie
nr silnika zaczyna sie od JR

[ Dodano: 15 Maj 2006 23:16 ]
nie bardzo orietuje sie tez w jaki sposob podnosi sie cisnienie na turbo



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » pn maja 15, 2006 23:33

Jeśli nr silnika masz JR, to napewno masz pompę z "gruchą", no chyba, że ją ktoś zmienił.



Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » wt maja 16, 2006 22:17

gruszka to u góry pompy taka bańka na górnej części tej gruchy jest dekielek na 4 śrubki.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=37611

poszukaj a znajdziesz jeszcze więcej.

udanych modyfikacji!!!



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr maja 17, 2006 07:21

ludzie, opcja szukaj sie kłania. ile razy było to już omawiane, tematy najróżniejsze, postów setki. mnie osobiście nie chce sie już na ten temat rozmawiać, i znowu pisać albo wklejać to co już było. zastanówcie sie troche. nic nowego niż to co było opisane przez zaprzala, krzyla, trochima, ventila rapixa i może troche też mnie i innych których tu nie wymieniłem a pozdrawiam :) nie wymyślicie. JR był rozebrany prawie na czynniki pierwsze, pare dni temu 1V, więc czego jeszcze trzeba ??
i co to znaczy "czy ktoś byłby łaskaw...." ?? może najpierw ty byłbyś łaskaw poszukaś sobie czegoś sam bo na osmiu pierwszych stronach tego działu znajdziesz wszystko.
podsumowując moją wypowiedź ja nie bede łaskaw sie wypowiedzieć w tym temacie a tobie jako stosunkowo nowemu polecam jednak przeglądać conieco zanim dasz temat


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Pawel Mejer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 01:24
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Pawel Mejer » czw maja 18, 2006 00:05

ze tez chcialo Ci sie tyle pisac Cinek!? musi Ci sie chyba nudzic,albo wstales lewa noga. to prawda , jestem tu nowy i nie zdazylem sie jeszcze rozejzec po wszystkich kontach,ale w koncu po to jest to i kazde inne forum zeby pytac i pomagac. wystarczylo to napisac w bardziej mily sposob i bylo by przyjemniej , ale widocznie musisz miec jakies problemy emocjonalne. mimo wszystko bardzo dziekuje za rade i przepraszam urazonych moim glupim zapytaniem. pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw maja 18, 2006 07:20

no bracie, przynajmniej u mnie jesteś pod kreską. a dla twojej wiadomości jedynym problemem wczoraj było czy głowica w moim JRze bedzie działać. forum oczywiście jest po to żeby pomagać i na tym forum pomocy jest wiele. ale żebyś chociaż wykazał odrobine chęci do samodzielnej pracy, bo na prawde niewiele trzeba żebyś znalazł wszystko. i to nie na kontach bo tam nie znajdziesz nic. ale tematach. i nie uważam że byłem niemiły, poczytasz więcej postów i też do tego dojdziesz. bo przez takie same pytania ubrane w inne tematy dopiero robi sie bałagan i nic nie można znaleźć. pozdrawiam


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość