Strona 2 z 2

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

: ndz kwie 21, 2013 23:12
autor: arwam
skręcić

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

: czw maja 15, 2014 21:57
autor: herbiasty
Troche odkop, ale jak by w dolnej sprężynie 020 pozostawić co drugi ząb?
Dolna miała by około 60% lub 40% mocy w zalezonosci od tego który ząb by wyleciał...

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

: pt maja 16, 2014 09:07
autor: arwam
herbiasty, to nie zęby decydują o sile z jaką sprężyna dociska, tylko okrąg, czyli inaczej mówiąc to co by zostało ze sprężyny gdybyś wszystkie zęby usunął.
gdybyś usunął co dugi ząb prawdopodobnie nawet by sprzęgło nie rozłączyło, po wciśnięciu pedąłu sprzęgłą.

Re: Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

: pt maja 16, 2014 09:47
autor: herbiasty
Czaje, dzięki :-) to zaklam podwojna. Jak cos kleknie to trzeba kombinowac z onna skrzynia

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

: pt maja 16, 2014 11:57
autor: arwam
herbiasty, jak chcesz mam skrzynkę do beny krótką 02A.
oddam po cenie amelinium :)
za to jak masz sprzęgło 228mm idzie to zrobić z podwójną siłą zacisku, i siła potrzeba do wysprzęglania nie jest jakaś duża, jak w przypadku 020.
generalnie żeby było idealnie potrzebne jest tylko dłuższe nity do mocowania sprężyn w zacisku o 2mm.