może nie tyle o zamiennikach co o oryginałach z pierwszego montażu.ciepek pisze:a siłe to nie wiem po czym rozpoznajesz?
WG czy VNT
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
WG czy VNT
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
Mam wrazenie ze Ty wogóle nie masz pojęcia o tym co piszesz o polityce marketingowej,produkcji ,grupach selekcyjnych itp.arwam pisze:może nie tyle o zamiennikach co o oryginałach z pierwszego montażu.ciepek pisze:a siłe to nie wiem po czym rozpoznajesz?
szkoda czasu na przekonywanie Ciebie do tego co i tak w gruncie rzeczy 90% osób juz wie.
1) orginały tzn (luk ze z pieczatka vw )z pierwszego montazu z juz dawno zostały przetopione w hutach.
2)takie same dostaniesz teraz w serwisach -1 gr selekcyjna cena 300% sklepowej
3)2 grupa ma moze odchyłke w stosunku do pierwszej 5% i takie dostaniesz w sklepie za kilka stów
4)luk dostarcza sprzegła do 90% pojazdów jezdzacych na kontynencie i oznacza je swoim numerem a fabryka stempluje swoim bo jakby nie to by nie zarobiła na szarym kowalskim 300% za nic .jesli dla Ciebie to cos trudnego do zrozumienia to ok ale przynajmniej nie mąc innym w głowie. cos takiego jak orginał wogóle nie wystepuje bo orginał musiałby byc wykonany przez producenta a producent ogranicza sie jedynie do montazu tego co dostanie od zewnetrznych dostawców
A propo siły docisków uzywanych po przebiegach 300tys km to chyba normalne ze jeden bedzie słabszy inny silniejszy bez wzgledu na to gdziebył stosowany bo normalnym jest ze sprezyna sie uplastycznia w zaleznosci od tego jak i gdzie tym jezdził
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
w 2,5 tdi ale nie wlezie .228 to max do skrzyn 02a a nowe jak zadasz to powinno styknąc .TDiesel power pisze:A z czego można by zaaplikować 240? w czym takie siedziały?
WG czy VNT
ciepek pisze:1) orginały tzn (luk ze z pieczatka vw )z pierwszego montazu z juz dawno zostały przetopione w hutach.
2)takie same dostaniesz teraz w serwisach -1 gr selekcyjna cena 300% sklepowej
3)2 grupa ma moze odchyłke w stosunku do pierwszej 5% i takie dostaniesz w sklepie za kilka stów
4)luk dostarcza sprzegła do 90% pojazdów jezdzacych na kontynencie i oznacza je swoim numerem a fabryka stempluje swoim bo jakby nie to by nie zarobiła na szarym kowalskim 300% za nic
z tą częścią postów niestety musze się zgodzić, z małym ale. dla Ciebie sprżęgło VR6 od np 1Z'owskiego różni się tylko diema spręzynkami, a dla mnie aż. w 90% przypadków sprzęgło trzyma tak długo jak wyrabia tłumik drgań skrętnych.
co do 240mm to niektóre VR'y takowe miały,, dobrze by było jakbyś trochę głębiej w etce poszperał.
po drugie nie mam interesu zachwalać takiego czy takiego producenta, bo ni handluję częściami, dzielę sie jedynie własnymi spostrzeżeniami,
WG czy VNT
turbo w tds bmw starcza spokojnie do 210 kuca sprawdzone bo sam mialem e34 tds? lekko dlubnietego
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
Skoro zgadzasz sie z powyzsza częścia i jednoczesnie twierdzisz ze siły docisków o tym samym numerze sa rózne bo stosowane jedne w 1z ine w t4 to znaczy ze przeczysz sam sobie.arwam pisze:ciepek pisze:1) orginały tzn (luk ze z pieczatka vw )z pierwszego montazu z juz dawno zostały przetopione w hutach.
2)takie same dostaniesz teraz w serwisach -1 gr selekcyjna cena 300% sklepowej
3)2 grupa ma moze odchyłke w stosunku do pierwszej 5% i takie dostaniesz w sklepie za kilka stów
4)luk dostarcza sprzegła do 90% pojazdów jezdzacych na kontynencie i oznacza je swoim numerem a fabryka stempluje swoim bo jakby nie to by nie zarobiła na szarym kowalskim 300% za nic
z tą częścią postów niestety musze się zgodzić, z małym ale. dla Ciebie sprżęgło VR6 od np 1Z'owskiego różni się tylko diema spręzynkami, a dla mnie aż. w 90% przypadków sprzęgło trzyma tak długo jak wyrabia tłumik drgań skrętnych.
co do 240mm to niektóre VR'y takowe miały,, dobrze by było jakbyś trochę głębiej w etce poszperał.
oto link do inter cars masz tu sprzegło do vr6 2,8 -2,9 190koni srednica 228 producent LUK http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... kod=A98C6A" onclick="window.open(this.href);return false;
nie widziałem nigdy 240mm i nie wyobrazam sobie gdzie to sie zmiesci w skrzyni 02a ale 228 bankowo obsługuje 190 koni w vr6
WG czy VNT
ciepek pisze:Skoro zgadzasz sie z powyzsza częścia i jednoczesnie twierdzisz ze siły docisków o tym samym numerze sa rózne bo stosowane jedne w 1z ine w t4 to znaczy ze przeczysz sam sobie.
zgadzam się co do zamienników, natomiast oryginały różniły się miedzy sobą.
może nie potrasię się do końca wysłowić i powiedzieć o co mi chodzi i sie nie rozumiemy, bo po części abydwaj mamy rację, Ty co do zamienników a ja co do tego jakie ori sprzęgła były.
zresztą nawet takie same nowe sprzęgła często z nie jednakowym skutkiem przenoszą moment obrotowy
a co do pomieszczenia się tarczy 240mm t kole od 02A to zwróć uwagę przy montażu że masz jeszcze zapas 12mm.
WG czy VNT
tak woli ciekawostki w tds e34 seria 0,8 bara jest w automacie 1,1 peak wiem bo sam mialem po modach roznicy miedzy 1,5 a 1,8 nie mialem wiec jezdzilem na 1,4 a zadymiarz z tylu byl taki ze star czy batory przy mnie to lekkie saneczki bezdymne... zderzak all time czarny od sadzy po korekcie chipsa i dawki na bardzo fajna :] turbinka bardzo fajna i faktycznie za grosze mozna wyrwac a skoro lepsza od t3... tylko jak z flanszami jest problem? dp 3 cale? nie za duzo jak na 4 cyl? mocno wykrecony tds mial chyba 3.25 pipe
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
WG czy VNT
jak bedziesz miał wolny wydech to będzie szybciej turbo wstawać.witboy pisze:dp 3 cale? nie za duzo jak na 4 cyl? mocno wykrecony tds mial chyba 3.25 pipe
WG czy VNT
Ja mam świeżo zrobiony od turbo do końcowego 55 a końcowy 50 przelot, i co będzie go zamulać? a jaka jest średnica w td04?
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
WG czy VNT
panowie jak z montazem takiej td04 i zasileniem oleju i splywu?? bo widze ze jest tego troche na allegro i ceny przystepne, i jesli mialo by to jechac lepiej niz k24 to warto sprobowac, a ktos jaksi filnik jak to jedzie w golfach? to sa te turbiny z 2,5 czy z 1,8?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
WG czy VNT
poniżej masz filmik jak chodzi TDS w mk2 AAZ'cie i modami
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2012 16:22 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 4 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości