AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » ndz lis 04, 2012 17:34

nie wyswietla sie foto ;/



arwam

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: arwam » ndz lis 04, 2012 19:59

Obrazek

poprawiłem. tamten link mimo prawidłowego wklejenia nie działa :(



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » ndz lis 04, 2012 20:56

No ten jest fajny duzoo lepszy jak ori VW :grin: masz takiego na zbycie? bo mialem sobie robic ale jak cos to bym :food:



arwam

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: arwam » ndz lis 04, 2012 21:26

narazie mam tylko jedną sztukę w pompie od 2.5M-TDI.



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » sob gru 01, 2012 01:30

Będe miał do dostania prawie jak za free pompę z SB lub RA kpl ale niesprawdzoną + swoja od wersji wolnossącej. Da rade przewalić całą górę i przy okazji zrobić mody? Posiadam jakies podstawowe narzędzia(klucze dremel szlifierka) i dosyc srednią wiedze na temat mechaniki. Da rade z tego ulepić coś?



arwam

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: arwam » sob gru 01, 2012 02:32

jeśli przy deptaniu nie razi cię dym usuń tylko bolec blokujący z pompy od AAZ i pompa od 1.6TD się chowa.

coś z tego złożyć jaknajbardziej da radę, pytanie czy tylko czujesz sie na siłach za to wziąć, jesli masz w połowie pracy to rzucić lepiej komuś to zleć kto już to robił, a jesli się czujesz, i potracisz poskładać coś co już udało Ci się rozłożyć to śmiało się zabieraj do roboty, zwracaj tylko uwage na wzajemne położenie części...



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » pn gru 03, 2012 18:21

Aha . Składałem silniki motocyklowe (wsk jawki rg80 rotax 122) silnik 1.9d rozdzielacze hydrauliczne siłowniki i działają:D Czyli dam rade?

I pytanie. Czy wałek w pompie z SB i w pompie z 1.9d są takie same? I Praktyczne pytanie. Czy nie bedzie prblemu załozenia całej góry( LDA) z pompy sd do pompy z 1.9d?

Jakie mody można byłoby zrobić przy okazji zmiany góry? Sorki że tak pytam ale troche zielony jestem :-)

Dzięki za wyrozumiałosc z góry :D



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » pn gru 03, 2012 18:21

Aha . Składałem silniki motocyklowe (wsk jawki rg80 rotax 122) silnik 1.9d rozdzielacze hydrauliczne siłowniki i działają:D Czyli dam rade?

I pytanie. Czy wałek w pompie z SB i w pompie z 1.9d są takie same? I Praktyczne pytanie. Czy nie bedzie prblemu załozenia całej góry( LDA) z pompy sd do pompy z 1.9d?

Jakie mody można byłoby zrobić przy okazji zmiany góry? Sorki że tak pytam ale troche zielony jestem :-)

Dzięki za wyrozumiałosc z góry :D



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » pn gru 03, 2012 20:03

zrob gova i moze timing nic wiecej ci nie trzeba :jezor: a co do gory pompy od 1.6td to jak najbardziej ale w twojej pompie 1.9d nie spelni to funkcji bo masz tam bolec ktory i tak ogranicza ruch dozownika (w lda blokuje go "ruchomy" pin) musialbys go wybic :chytry:



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » wt gru 04, 2012 21:05

Da sie go wybic lub rozwiercic?



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: biznes88 » śr gru 05, 2012 20:18

Podobno da sie go wybic. Jesli bedziesz wyciagal pompe (rozbieral) to najlepiej utnij na rowno z korpusem i juz. a jesli nie to nie wiem zeby ci jakies opilki nie powpadaly :bajer:



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » pt mar 08, 2013 21:24

Z pompą se poradze. Nie chcce zakłądać drugiego tematu ale mam jeszcze jedno pytanko. OStatnio ustawiałem kąt wtrysku na ucho, bo silnik klepał, po ustawieniu na trb cichego slnika osiągi jak by nieco spadły. Ustawiony jest prawie an granicy nierównej pracy na opoznionym wytrysku, jesli delikatnie ruszyłbym do tyłu zacząłby kuleć zimny silnik wiec zrobilem oby nie kulał i oby pracował najciszej. Jeżdziełem zimą wiec nie wyczułem różnicy lecz teraz na czystych drogach jest różnica znaczna. Mogło byc to przyczną?

Druga kwestia to to ze jak jade, wyłączone radio, nawiewy, prosta droga to w silniku coś cyka, jak by pękniety pierscionek, jak by cos innego, nie wiem. Wiecie może co to moze byc?



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: kawalarz13579 » pt mar 08, 2013 21:24

Z pompą se poradze. Nie chcce zakłądać drugiego tematu ale mam jeszcze jedno pytanko. OStatnio ustawiałem kąt wtrysku na ucho, bo silnik klepał, po ustawieniu na trb cichego slnika osiągi jak by nieco spadły. Ustawiony jest prawie an granicy nierównej pracy na opoznionym wytrysku, jesli delikatnie ruszyłbym do tyłu zacząłby kuleć zimny silnik wiec zrobilem oby nie kulał i oby pracował najciszej. Jeżdziełem zimą wiec nie wyczułem różnicy lecz teraz na czystych drogach jest różnica znaczna. Mogło byc to przyczną?

Druga kwestia to to ze jak jade, wyłączone radio, nawiewy, prosta droga to w silniku coś cyka, jak by pękniety pierscionek, jak by cos innego, nie wiem. Wiecie może co to moze byc?



arwam

AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D

Post autor: arwam » sob mar 09, 2013 23:10

jak jedziesz z góry i hamujesz silnikiem to też cyka?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości