AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
No ten jest fajny duzoo lepszy jak ori VW masz takiego na zbycie? bo mialem sobie robic ale jak cos to bym
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
- Lokalizacja: Suwałki
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Będe miał do dostania prawie jak za free pompę z SB lub RA kpl ale niesprawdzoną + swoja od wersji wolnossącej. Da rade przewalić całą górę i przy okazji zrobić mody? Posiadam jakies podstawowe narzędzia(klucze dremel szlifierka) i dosyc srednią wiedze na temat mechaniki. Da rade z tego ulepić coś?
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
jeśli przy deptaniu nie razi cię dym usuń tylko bolec blokujący z pompy od AAZ i pompa od 1.6TD się chowa.
coś z tego złożyć jaknajbardziej da radę, pytanie czy tylko czujesz sie na siłach za to wziąć, jesli masz w połowie pracy to rzucić lepiej komuś to zleć kto już to robił, a jesli się czujesz, i potracisz poskładać coś co już udało Ci się rozłożyć to śmiało się zabieraj do roboty, zwracaj tylko uwage na wzajemne położenie części...
coś z tego złożyć jaknajbardziej da radę, pytanie czy tylko czujesz sie na siłach za to wziąć, jesli masz w połowie pracy to rzucić lepiej komuś to zleć kto już to robił, a jesli się czujesz, i potracisz poskładać coś co już udało Ci się rozłożyć to śmiało się zabieraj do roboty, zwracaj tylko uwage na wzajemne położenie części...
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
- Lokalizacja: Suwałki
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Aha . Składałem silniki motocyklowe (wsk jawki rg80 rotax 122) silnik 1.9d rozdzielacze hydrauliczne siłowniki i działają:D Czyli dam rade?
I pytanie. Czy wałek w pompie z SB i w pompie z 1.9d są takie same? I Praktyczne pytanie. Czy nie bedzie prblemu załozenia całej góry( LDA) z pompy sd do pompy z 1.9d?
Jakie mody można byłoby zrobić przy okazji zmiany góry? Sorki że tak pytam ale troche zielony jestem
Dzięki za wyrozumiałosc z góry
I pytanie. Czy wałek w pompie z SB i w pompie z 1.9d są takie same? I Praktyczne pytanie. Czy nie bedzie prblemu załozenia całej góry( LDA) z pompy sd do pompy z 1.9d?
Jakie mody można byłoby zrobić przy okazji zmiany góry? Sorki że tak pytam ale troche zielony jestem
Dzięki za wyrozumiałosc z góry
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
- Lokalizacja: Suwałki
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Aha . Składałem silniki motocyklowe (wsk jawki rg80 rotax 122) silnik 1.9d rozdzielacze hydrauliczne siłowniki i działają:D Czyli dam rade?
I pytanie. Czy wałek w pompie z SB i w pompie z 1.9d są takie same? I Praktyczne pytanie. Czy nie bedzie prblemu załozenia całej góry( LDA) z pompy sd do pompy z 1.9d?
Jakie mody można byłoby zrobić przy okazji zmiany góry? Sorki że tak pytam ale troche zielony jestem
Dzięki za wyrozumiałosc z góry
I pytanie. Czy wałek w pompie z SB i w pompie z 1.9d są takie same? I Praktyczne pytanie. Czy nie bedzie prblemu załozenia całej góry( LDA) z pompy sd do pompy z 1.9d?
Jakie mody można byłoby zrobić przy okazji zmiany góry? Sorki że tak pytam ale troche zielony jestem
Dzięki za wyrozumiałosc z góry
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
zrob gova i moze timing nic wiecej ci nie trzeba a co do gory pompy od 1.6td to jak najbardziej ale w twojej pompie 1.9d nie spelni to funkcji bo masz tam bolec ktory i tak ogranicza ruch dozownika (w lda blokuje go "ruchomy" pin) musialbys go wybic
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
- Lokalizacja: Suwałki
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Podobno da sie go wybic. Jesli bedziesz wyciagal pompe (rozbieral) to najlepiej utnij na rowno z korpusem i juz. a jesli nie to nie wiem zeby ci jakies opilki nie powpadaly
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
- Lokalizacja: Suwałki
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Z pompą se poradze. Nie chcce zakłądać drugiego tematu ale mam jeszcze jedno pytanko. OStatnio ustawiałem kąt wtrysku na ucho, bo silnik klepał, po ustawieniu na trb cichego slnika osiągi jak by nieco spadły. Ustawiony jest prawie an granicy nierównej pracy na opoznionym wytrysku, jesli delikatnie ruszyłbym do tyłu zacząłby kuleć zimny silnik wiec zrobilem oby nie kulał i oby pracował najciszej. Jeżdziełem zimą wiec nie wyczułem różnicy lecz teraz na czystych drogach jest różnica znaczna. Mogło byc to przyczną?
Druga kwestia to to ze jak jade, wyłączone radio, nawiewy, prosta droga to w silniku coś cyka, jak by pękniety pierscionek, jak by cos innego, nie wiem. Wiecie może co to moze byc?
Druga kwestia to to ze jak jade, wyłączone radio, nawiewy, prosta droga to w silniku coś cyka, jak by pękniety pierscionek, jak by cos innego, nie wiem. Wiecie może co to moze byc?
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
- Lokalizacja: Suwałki
AAZ brak regulacji cisnienia i pompa od D
Z pompą se poradze. Nie chcce zakłądać drugiego tematu ale mam jeszcze jedno pytanko. OStatnio ustawiałem kąt wtrysku na ucho, bo silnik klepał, po ustawieniu na trb cichego slnika osiągi jak by nieco spadły. Ustawiony jest prawie an granicy nierównej pracy na opoznionym wytrysku, jesli delikatnie ruszyłbym do tyłu zacząłby kuleć zimny silnik wiec zrobilem oby nie kulał i oby pracował najciszej. Jeżdziełem zimą wiec nie wyczułem różnicy lecz teraz na czystych drogach jest różnica znaczna. Mogło byc to przyczną?
Druga kwestia to to ze jak jade, wyłączone radio, nawiewy, prosta droga to w silniku coś cyka, jak by pękniety pierscionek, jak by cos innego, nie wiem. Wiecie może co to moze byc?
Druga kwestia to to ze jak jade, wyłączone radio, nawiewy, prosta droga to w silniku coś cyka, jak by pękniety pierscionek, jak by cos innego, nie wiem. Wiecie może co to moze byc?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości