Budowa 12nastki
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Budowa 12nastki
Myślę o tych http://allegro.pl/koncowka-wtrysku-dnos ... 40620.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale mam też całe wtryski z 1.9 td
znalazłem też coś takiego: http://allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wt ... 69432.html" onclick="window.open(this.href);return false;
znalazłem też coś takiego: http://allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wt ... 69432.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Budowa 12nastki
o ile się przymierzasz już do takich kombinacji to zakładaj DN OSD 310 lub 314 pochodzą z najbardziej dłubanych silników na OM606.
choć z drugiej strony ori jeśli w dobrym stanie wystarczają na naprawde sporo.
u mnie obecnie ponad 240KM jest i są nadal końcówki od SB
choć z drugiej strony ori jeśli w dobrym stanie wystarczają na naprawde sporo.
u mnie obecnie ponad 240KM jest i są nadal końcówki od SB
Budowa 12nastki
W takim razie zamawiam te drugie z Firds 310 i ustawić je na 160 czy więcej? rozumiem że z czasem się doklepią i będzie według fabryki.
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: Budowa 12nastki
nie kupuj firdsa bo to rasowy szmelc kup boscha wydasz 100zł wiecej a nie bedziesz myslał czy chodzi nierówno bo dałes dupy w ustawieniach czy koncówka kuleje po 500km
fakt ze boscha dostaniesz z napisem made in india z wizualnym efektem obróbki jak pilnikiem ale doswiadczenia w produkcji nie ma zadna inna firma wiekszego niz bosch,
poza tym 12 ze zwiekszonym cisnieniem na wtryskach to spora przesada i niemal 100% ze pasek przeskoczy raczej wczesniej niz pózniej.
fakt ze boscha dostaniesz z napisem made in india z wizualnym efektem obróbki jak pilnikiem ale doswiadczenia w produkcji nie ma zadna inna firma wiekszego niz bosch,
poza tym 12 ze zwiekszonym cisnieniem na wtryskach to spora przesada i niemal 100% ze pasek przeskoczy raczej wczesniej niz pózniej.
Budowa 12nastki
ciepek, skoro na 1.9TDI przeskoczyła dopiero w wysokich obrotach to na 1.6TD jak pasek nowy to nie przeskoczy ale wynieniać trzeba częściej.
na TDI masz znacznie mniejsze dysze i wyższe ciśnienia, tam w trakcie pracy masz takie oporuy przetłaczania że zakręcenie TDI do wysokich obrotów moze poskutkować połamaniem totalnym tłoko-rozdzielacza...
na TDI masz znacznie mniejsze dysze i wyższe ciśnienia, tam w trakcie pracy masz takie oporuy przetłaczania że zakręcenie TDI do wysokich obrotów moze poskutkować połamaniem totalnym tłoko-rozdzielacza...
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: Budowa 12nastki
Arwam masz duzo wieksze doswiadczenie niz ja ale po co na 1,6 12 pompa? przeciez taki 1,6 zatonie od paliwa jak tytanic. poza tym 11 z 2000 roku kupisz za 200 zł i jest tego w ciul. Ja rozumuje tak...dodanie gazu na max przy 2,5 rpm spowoduje max obciążenie na pompie pasku itd( o ile bost pin i tak samemu doswiadczalnie rzeżbiony bo ori o kant dupy rozbić nie shamuje) i wtedy jest najwieksze ryzyko przskoku bynajmniej wg mojego rozumowania a najwieksze ryzyko rozdupcenia pompy przy wysokich obrotach
Budowa 12nastki
ciepek,
w TD nie masz aż takich naprężeń jak w TDI
a co do sensu zakładania to nie chodzi tylko o lanie bez pamięci, bo 11mm już nie wydala, chodzi o sposób podania paliwa aby był możliwie szybki?
w TD nie masz aż takich naprężeń jak w TDI
a co do sensu zakładania to nie chodzi tylko o lanie bez pamięci, bo 11mm już nie wydala, chodzi o sposób podania paliwa aby był możliwie szybki?
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Budowa 12nastki
a ile kosztuje taka 12tka coby podpierdzielic z niej tłokorozdzielacz ?
W jakim samochodzie ja znajde ?
ilo letnie to są pompy?
czy lesza bedzie młoda 11 z tdi czy 12 z td ?
pytam na przyszłość by ewentualnie zapodac moze kiedyś na aaz
W jakim samochodzie ja znajde ?
ilo letnie to są pompy?
czy lesza bedzie młoda 11 z tdi czy 12 z td ?
pytam na przyszłość by ewentualnie zapodac moze kiedyś na aaz
Budowa 12nastki
witam mam okazje nabyć pompe wtryskową o numerach :
0460405001
ve5/10f 2400l35d
069130107a
011931 00918
prawdopodobnie z jakiegoś 5cio cylindrowca czy nadaje sie ona do pobranie ggratów do budowy mocniejszej pompy ?
0460405001
ve5/10f 2400l35d
069130107a
011931 00918
prawdopodobnie z jakiegoś 5cio cylindrowca czy nadaje sie ona do pobranie ggratów do budowy mocniejszej pompy ?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Re: Budowa 12nastki
niejenrix pisze:witam mam okazje nabyć pompe wtryskową o numerach :
0460405001
ve5/10f 2400l35d
069130107a
011931 00918
prawdopodobnie z jakiegoś 5cio cylindrowca czy nadaje sie ona do pobranie ggratów do budowy mocniejszej pompy ?
Budowa 12nastki
jenrix, nie ale dla mnie by się co nieco z niej mogło przydać z racji posiadania w pucfiku R5 TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości