Manual Boost Control

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Manual Boost Control

Post autor: Michał_1977 » pn paź 22, 2012 07:24

TDiesel power pisze:ta metalowa rurka to smarowanie...
Niestety jesteś w błędzie.W K-14 cisnienie z ślimaka do gruchy podawane jest własnie metalową rurką.W K-24 jest tak samo.
square_shooter, odkręć tą rurkę od gruchy (WG) i dmuchnij z kompresora.Jak będzie w nim coś stukać,to jest O.K. a jak będzie cisza,to znaczy,że trzeba zdjąć turbinę i WG rozruszać,bo jest zapieczone.
Druga sprawa-zawór upustowy w kolektorze dolotowym.Trzeba go zaślepić,bo nawet jak suszara poda większe ciśnienie,to on upuści i dalej będzie :ass:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

square_shooter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 19, 2011 15:01

Re: Manual Boost Control

Post autor: square_shooter » pn paź 22, 2012 20:33

Dzięki kolego za informacje. Mam nadzieje, że jutro znajdę chwilę czasu i zabiore sie za to. A możesz mi jeszcze napisać jak najlepiej zaślepić ten zawór upustowy?



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Manual Boost Control

Post autor: EnejVW » pn paź 22, 2012 20:50

square_shooter, było już o tym dużo tematu ale jak go wyciągniesz i zobaczysz o co chodzi to na pewno to ogarniesz na swój sposób.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości