Zaturbić VW Golf'a II

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mlodyvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 05, 2012 22:29

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: mlodyvw » wt mar 06, 2012 10:00

Witam.

Za niedługo planuję kupić sobie VW Golf'a II i bd patrzeć po TD, ale oczywiście jak nie bd to kupię diesla... i tu moje pytanie jak wyglądało by zaturbienie takiej dwójki? jakie koszta, z jakiego auta turbina, intercooler zeby było czuć dodaną turbinę? jak wyglądał by cały "swap" turbiny z innymi niezbędnymi częsciami?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: tomogolf2 » wt mar 06, 2012 15:39

do 1,6 D nie polecam montowac turbiny, nie ma natrysku na dno tloka, co przy duzym doladowaniu i sporej dawce moze spowodowac ze poplyna...
szukaj SB albo JR w ostatecznosci moze byc juz 1V


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: lukasz.gtd » wt mar 06, 2012 21:35

tomogolf2 pisze:w ostatecznosci moze byc juz 1V
Dla mnie 1V są na pierwszym miejscu, bo najczęściej są najmniej zajeżdżone, bo po prostu nie ma czym deptać, to ludzie nie deptają. A osprzęt to zawsze można zmienić od SB.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: lukasz.gtd » śr mar 07, 2012 22:32

sawmen pisze: najlepiej nie 1V, bo nei ma pompy z grzybkiem
Nie rozumiem, czemu tak nie chcecie tego 1V, pompę z grzybkiem można zawsze założyć.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: twromek » czw mar 08, 2012 01:07

sawmen, ja jeździłem prawie rok zaturbionym D, 1,7 bara, dawka max pompy, 20000km nakulałem, auto było gonione w trasach, żaden tłok nie pękł, nawet wypalone nic nie było, głowica cała. Zawsze czekałem do całkowitego rozgrzania i jeszcze chwilę, po jeździe chwila i dopiero gaszenie. Silnik po szlifie, także tłoki nadwymiar, które zdaniem wielu puchną, pękają :)



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: Dziku VR6 » wt mar 13, 2012 23:08

1.9 D juz chyba ma natrysk? to takiego można uturbiać ;)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: tomogolf2 » śr mar 14, 2012 17:51

Dziku VR6 pisze:1.9 D juz chyba ma natrysk
o tak ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Zaturbić VW Golf'a II

Post autor: arwam » czw mar 15, 2012 10:54

jeśli będzie jeździł spokojnie a tylko od czasu do czasu używał buta i to niezbyt długo to auto będzie jeździć, wiem bo w jedno z poprzednich audi włożyłem 1.6D i zaturbiłem. dawka dość mocna i doładowanie 1.3bara,
ja na nim zrobiłem ponad 30tys km i następny właściciel jeździ nim już jakieś 2 lata i nie skarży się na silnik, wręcz przeciwnie chwali sobie


twromek pisze: także tłoki nadwymiar, które zdaniem wielu puchną, pękają

ja z pękającymi się nie spotkałem jeśli nie było żadnej kolizji w silniku ale silnik już nie jeździ tak jak na fabrycznych, a uwierz mi bo wiem co mówię.
jeśli bym miał dla siebie robić silniki i miałby progi to daję do zatulejowania i zostawiam ori tłoki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości