Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz kwie 30, 2006 23:10

robicie zamęt na takim fajnym temacie :) to sie rozmawia o furaku ventila a nie dywaguje co to jest TDI :bigok: bedzie afera coś czuje ...
PS chociaż tak myśle żę temat jest tak sprecyzowany że można podciągnąć tu również inne 1,6 TD :hmm:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 01, 2006 00:15

Jeszcze takie małe OT TDI z czerwonym I to wcale nie na pompowtryskiwaczach... jest to na pompie.... takiej jak np. w 1Z patrz na oznaczenia silnika a nie na czerwone literki itp. bo to jest myle... np. silnik na pompowtryskiwaczach z dwoma czerwonymi lterkami w passatach np. oznaczały i 115KM i 130KM



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pn maja 01, 2006 07:41

oki dobra czyli nei dojdziemy do konsensusu z tymi oznaczeniami.

Cinek, afery nei bedzie bo wszystk oto powstalo z braku zrozumienia o czym ktos mowi i trzeba ustalic pare rzeczy. Kazda firma ma inne oznaczenia i nikt tego nigdy nei rozszyfruje ja prop[onuje sie trzymac czegos takiego:

TD -wiadomo

TDi- TD intercooler
TDI- na leketronicznym wtrysku

reszta nei bedzie potrzebna w tym temacie koniec off topic co zlego to nie my :bigok:


Cinek, po zamontowanie coolera masz wieksza turbo dziure?? i zmienily ci sie obroty od ktorych autko sie zbiera?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn maja 01, 2006 09:14

Kapibara pisze:Cinek, po zamontowanie coolera masz wieksza turbo dziure?? i zmienily ci sie obroty od ktorych autko sie zbiera?
ze względu na to że mam inną turbine niż powinna zawsze zaczynala sie zbawa powyżej 3 tyś obrotów. więc jeździł jak benzyna :) teraz troche sie jeszcze mprzesunął moment ciś max ale nie jest źle, zwłaszcza że moment obr jakby poszedł troche nizej. plusem jest to że w zasadzie po mieście można jechać jak zwykłym dieslem :) a jak trzeba przycisnąć to idzie do prawie 5tyś obrotów już na ciśnieniu porządnym:)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn maja 01, 2006 10:30

zlego to nie my :bigok:
jasne ze nie :P



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pn maja 01, 2006 11:02

Cinek, no cooler wlasnei powinien zwiekszyc moment wiec to dobrze. ale dziwne jest to co mowisz o ty mze ci od 3 tys bierze. wszystk osie wyjasni na wykresie. moj od 2 tys to juz przyspiesza a pod 2,4 to juz ciagnie ladnie. obadam wszystko na majowce :bigok:



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn maja 01, 2006 21:47

Witam!
Cinek, a masz juz zamontowany wskaźnik doładowania? Bo skoro piszesz że autko idzie porządnie dopiero od 3000rpm to ciekawy jestem jakie cisnienie masz tak przy ok 2000-2200rpm? U mnie przy porządnym wciśnieciu pedału "gazu" właśnie w tym momencie turbo rozkręca się na maxa. 2400 rpm to już prawie pełne ciśnienie doładowania. Kiedys przez pomyłke przekręciłem nie w tą stronę co trzeba śrubę (koło gwiaździste) napinającą sprężynę od tej membrany która zwiększa dawke w zależności od doładowania i miałem podobne zjawisko. Dopiero od ok. 3000rpm czułem że auto dostaje "kopa".



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pn maja 01, 2006 22:52

Tez sie zdziwilem... SB w innej wersji niz GTD nie bylo przeze mnie widziane :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn maja 01, 2006 23:28




Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pn maja 01, 2006 23:33

mi sie wydaje ze sa to skladaki :bigok:



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » wt maja 02, 2006 00:03

ja tez mam SB a nie GTD :bigok: pod znaczkiem golf jest CL :bigok: co prawda skladak...... ale na naklejce w bagazniku jest ze SB czyli fabryka tak dala :)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt maja 02, 2006 07:03

ventil pisze:Witam!
Cinek, a masz juz zamontowany wskaźnik doładowania? Bo skoro piszesz że autko idzie porządnie dopiero od 3000rpm to ciekawy jestem jakie cisnienie masz tak przy ok 2000-2200rpm? U mnie przy porządnym wciśnieciu pedału "gazu" właśnie w tym momencie turbo rozkręca się na maxa. 2400 rpm to już prawie pełne ciśnienie doładowania. Kiedys przez pomyłke przekręciłem nie w tą stronę co trzeba śrubę (koło gwiaździste) napinającą sprężynę od tej membrany która zwiększa dawke w zależności od doładowania i miałem podobne zjawisko. Dopiero od ok. 3000rpm czułem że auto dostaje "kopa".
yyyy więc przy 2,5 tyś na naprzykład 3cim biegu jest szansa na 0,6 bar. jak sie mocno postaram. powyżej 3a bliżej 3,5 jest już 1 bo uszczelniłem cały układ :okej: jak dziś bedzie otwarta hamownia to jestem zdecydowany pojechać i zobaczyć co i jak :chytry:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt maja 02, 2006 08:32

Cinek, popieram twa decyzje :bigok: bardzo che zobaczyc ten wykresik



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości