No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę, moze gt1749, i FMIC ale juz bez zmian wydechu raczej...zaprzal pisze:dobrze, dobrze, bo do tej pory nikt z forum sie za ten silnik porzadnie nie zabral i nie wiadomo co z niego mozna wykrzesacventil pisze:Bedziemy "krecić" 1,9TD...
Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
4-Motion to ja sobie go tak nazwałem - tak naprawde to syncro - by przeszczepic na haldexa naprawdę trzeba rzeźby - ogladałem kiedys temat "syncro to haldex conversion" na jakims forum i to przerasta moje mozliwości techniczne - nie umiem spawac i nie mam do tego potrzebnych narzedzi. Ale nik chyba sie nie obrazi za te 4-Motion... Auto juz prawie gotowe, jeszcze sterowanie turbo, przekładka wtrysków i rozbiórka pompy no i powinno śmigać.cowboy pisze:a jak projekt M-TDI 4 Motion... kiedy finał ?ventil pisze:No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę
Zaprzal, moze i masz racje by nie zmieniac turbo, to własciwie ma byc dupowóz i przydało by sie troche go poprawic - rakiety z niego nie zrobie - zawsze uważałem że jak robic auto z dużym przyśpieszeniem to powinno sie wybrac najlżejszy model - polo jednak nie wchodziło w grę bo zbyt dużo rzeźby by było "4-Motion". I tak mnie złości ze mój golf ma np. szyberdach - bez niego był by lżejszy... Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".zaprzal pisze:moim zdaniem jak juz rzezba z vnt to minimum gt20, w przeciwnym wypadku bym zostal przy klasycznym turbo - jest tanio i lepiej niz na gt17ventil pisze:tak lekko podkręcę, moze gt1749
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
wiadomo, nie ozywic td/tdi to grzech, chodzilo mi akurat o wybor turbo imho nie warto rzezbic z vnt zeby zakladac cos mniejszego niz gt20 jak cos mniejszego to tylko k24/t3ventil pisze:Zaprzal, moze i masz racje by nie zmieniac turbo, to własciwie ma byc dupowóz i przydało by sie troche go poprawic - rakiety z niego nie zrobie - zawsze uważałem że jak robic auto z dużym przyśpieszeniem to powinno sie wybrac najlżejszy model - polo jednak nie wchodziło w grę bo zbyt dużo rzeźby by było "4-Motion". I tak mnie złości ze mój golf ma np. szyberdach - bez niego był by lżejszy... Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to chyba dobrzeventil pisze:więc nie szukam TDI
jak zmienisz na T3, zalozysz metalowa uszczelke, pompe 10mm, wydech przelotowy, FMIC to stwierdzisz: "po cholere mi ten SR20DE"mam pytanie panowie co mi da wymiana turbiny z T2 na T3?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
heheh daleko dieslowi bedzie zeby dogonic te autoto stwierdzisz: "po cholere mi ten SR20DE"
troche grube te przerobki zabardzo mi sie niechce sciagac glowice,FMIC juz zalozone wydech przelot w pewnym sensnie tez tyle ze srednica standardowa,pompa nic nie grzebana moze gov zrobic ale sie cykam tam paluchy wsadzac ,T3 mam na oku i teraz pytanie kolektor wydechwy caly trzeba wymieniac czy tylko wpasowac go w miejsce po T2 skrecic i po zabawie??jak te chodzenie wody zaslepic bo raz mialem zaslepione i silnik sie grzal
T3 jest niefajne do codziennej jazdy.późno sie cholera zbiera. ale do ścigacza i na trasy bajer
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
t3 pasuje ladnie w miejsce t2... u mnie przy zmianie t2 na k24 trzeba bylo zmienic waz ssacyKrzylu pisze:troche grube te przerobki zabardzo mi sie niechce sciagac glowice,FMIC juz zalozone wydech przelot w pewnym sensnie tez tyle ze srednica standardowa,pompa nic nie grzebana moze gov zrobic ale sie cykam tam paluchy wsadzac ,T3 mam na oku i teraz pytanie kolektor wydechwy caly trzeba wymieniac czy tylko wpasowac go w miejsce po T2 skrecic i po zabawie??jak te chodzenie wody zaslepic bo raz mialem zaslepione i silnik sie grzal
uzywam k24 z przelotowym wydechem i z porzadna pompa naprawde jest super do codziennej jazdy. Za nic bym sie nie przesiadl ponownie na male turbo typu k14, T2... W koncu T3/K24 to tylko przecietne SERYJNE turbo z 1.6td, zaden gigantCinek pisze:T3 jest niefajne do codziennej jazdy.późno sie cholera zbiera. ale do ścigacza i na trasy bajer
[ Dodano: Sro Maj 30, 2007 3:53 pm ]
Krzylu, wazyles je przed i po wybebeszeniu? ma jakies mody mechaniczne?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal, kolektor 4-2-1 brak kata,pelen przelo, ostatni tlumik seria,dobry dolot,przestawiony zaplon,odelzony na maxa nawet wzmocnienia zderzakow poszly na smietnik dwa wentylatory niewazylem auta przed i po ale vr6 siada na 3 dlugosci auta vtec w civicu odjezdza o dlugosc auta ale pozniej pojemnosc zaczyna sie pokazywac i civ zaczyna mieknac ale dystans 400m jest zakrotki zeby wyprzedzic vtec i to nie tego 160ps tylko tego mocniejszego chyba 170PS tez wybebeszonego szkoda ze niemam cyfrowej kamery to bym wklepal filmiki wlasnie z tych wyscigow..
co do modow w 1.6TD metalowa uszczelka to koniecznosc??jak zmienilem silnik wymienilem uszczelke bo pocil sie i jak narazie niechcialbym wymieniac specjalnie
co do modow w 1.6TD metalowa uszczelka to koniecznosc??jak zmienilem silnik wymienilem uszczelke bo pocil sie i jak narazie niechcialbym wymieniac specjalnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości