Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » pt cze 09, 2006 03:05
QRWA co tu sie dzieje
diesle kreca sie do 6tys,turbiny wielkie jak Pałac Kultury,intercoolery od Tirow w 1.6 lub 1.9TD
Niedziwie sie ze Polska to raj dla dieslomaniakow
pozdrawiam i trzymam kciuki za projekty
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » pt cze 09, 2006 07:17
hehe, nieźle sie dzieje. ale to i dobrze
-
ventil
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » pt cze 09, 2006 10:07
Kapibara, ciśnienie wtrysku generalnie ustawiasz podkładkami we wtryskiwaczu ale dawke paliwa jaką poda pompa to juz ustawiasz w pompie. Wymieniam tłokorozdzielacz w pompie bo ten od TDI jest "większy" więc przy pełnym obciążeniu daje więcej paliwa.
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » pt cze 09, 2006 12:36
ventil, nie chcesz przypadkiem opchnąć tarczy kułaczkowej, fali, cam plate czy jeszcze jak kto to nazwie z tej pompy od ahf`a? ewentualnie jak byś pstryknoł kilka fotów jej to był bym dzwięczny
Nissan Patrol K160
-
ventil
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » pt cze 09, 2006 23:11
Trochim , to przecież właśnie po to tą pompe kupiłem żeby z niej zabrac cam plate. W poniedziałek będę na warsztacie to zrobie kilka fotek ale rozbierać to ja będę chyba dopiero na końcu tygodnia jak mechanior wyjmie mi z mojego silnika pompe która właśnie będe przerabiał a załozy jakaś tam by na razie golfik śmigał.
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » pt cze 09, 2006 23:25
to bedziesz robił TDI czy TD bo chyba do TD właśnie ten element raczej się nie nadaje
albo ja coś tam źle czytam
Nissan Patrol K160
-
ventil
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » sob cze 10, 2006 16:15
Trochim, Oczywiście to będzie TD z intercooler'em a "cam plate" zabieram z pompy od TDI'ka do mojej bo ta z TDI'ka potrafi podać więcej paliwa niz ta ze starego TD. Jeśli chodzi o TDI to generalnie oznacza wtrysk bezpośredni bo napewno nie IC (SDI nie ma IC). Silnik będzie z wtryskiem pośrednim czyli stary, dobry AAZ.
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » sob cze 10, 2006 22:48
posrednim czyli jakim??? z komora wstepna czy jakos tak???? Mi sie wydaje ze pompa od tdi ma jeszcze komuterowo sterowany zawor EGR, przestawiacz kata wtrysku no i dawke, ale bardzo mozliwe ze chodzi tez o bezposredni wtrysk
-
ventil
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » sob cze 10, 2006 23:10
Kapibara, z komorą wstępną oczywiście. A pompa od TDI jest mi potrzebna tylko dla tłokorozdzielacza. Reszta pozostale od 1,6TD czyli stara pompa sterowana linką.
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » sob cze 10, 2006 23:28
nie no ja wiem ze nei bedzieszm ail elektronicznej, ale nei wiedzialem ze jest komora wstepna musze zajrzec do ksiazki i poc\zytac o tych pompach. W wojsku bede na to mial czas 6 tygodni
-
szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: szerszeniak » ndz cze 11, 2006 01:42
Kapibara, hmm raczej w ksiązce o pompach wtryskowych nie doczytasz sie o komorach wstepnych boventil, chodzi o budowe silnika a konkretnie głowicy
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » ndz cze 11, 2006 08:17
kapibara, o silnikach diesla książke byś musiał poczytać, tam znajdziesz wszystko. pompa to tylko pompa
u mnie w starej głowicy wszystkie komory wstępne były wypalone, popękane i zjedzone
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » ndz cze 11, 2006 08:37
pewnei tak ale ostatnio zainteresowalo mnei zasilanie w paliwo, a tak na marginesie to juz coraz blizej do wskaznika doladowania i moja maszynka moze wkoncu bedzie miecwieksza moc
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » ndz cze 11, 2006 09:00
hehe ale to oprócz założenia wskaźnika musisz jeszcze coś pokręcić jakbyś tak nie wiedział
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości