Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kapibara, wiem że mam większą dawkę w tym "kęconym" ale ruszanie bez "gazu" kiedy dawka jest stała - i wtedy ja odczuwam dość dużą różnice pomiedzy jednym a drugim. Wydaje się mi nawet że pomiędzy pompą od RA i od SB praktycznie nie ma większych różnic - być może się mylę - mam w pracy ETKĘ VW więc jutro z ciekawości sprawdzę numery pomp. Wtryski to w/g katalogów i programów - SD274
Patrzyłem w ETCE. Pompy maja te same numery - różnia sie literką na samym końcu. Ciężko powiedziec jaka to różnica. RA, SB i JR to generalnie bardzo podobne silniki z tym że JR nie miał IC. Każdy z nich ma natrysk oleju na tłoki. Nie zwróciłem uwagi na końcówki wtrysków ale RA i SB maja chyba te same.
to jednak sprawdziles??:)Czyli JR tez ma natrysk oleju. To w takim razie roznica tkwi tylko w IC?? I wtryskach??ventil pisze:Patrzyłem w ETCE. Pompy maja te same numery - różnia sie literką na samym końcu. Ciężko powiedziec jaka to różnica. RA, SB i JR to generalnie bardzo podobne silniki z tym że JR nie miał IC. Każdy z nich ma natrysk oleju na tłoki. Nie zwróciłem uwagi na końcówki wtrysków ale RA i SB maja chyba te same.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jest troche roznic, sb ma wieksze sprzeglo, jakas tam pompe wody elektryczna ktora teoretycznie miala chlodzic turbo po zgaszeniu silnika, jakimistam drobiazgami sie roznia, jak to ktos kiedys okreslil "SB/RA ma wszystko wieksze " ogolnie bardziej sie nadaja do zabawy juz fabrycznie, nie trzeba praktycznie nic zmieniac oprocz wydechu tylko od razu dlubac
W kazdym razie, koledzy, jeśli macie zamontowane jakiekolwiek turbo to juz nie jest źle , zawsze cos mozna "podłubać" przy takim silniku i "podnieść" jego parametry takcyjne. Swoją droga koleś który kiedyś wymyślił turbo to musiał byc gość! Bez niego nasze maszyny były by raczej odporne na wszelkie regulacje...
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
dziś wsadziłem sobie MBC (manual boost control) na początek ustawiłem na pełen przepływ powitrza i odrazu czuc było różnice auto lpiej sie wkrecało z niskich obrotów i chetniej przyspieszalo potem go troszke przykręciłem i jest naprawde fajnie cisnienie podniosłem z 0,65 do 0,9 ale nie to jest najfajniejsze bo chodzi o to ze nawet gdy nie daje calego gazu tylko równo przyśpieszam to ciśnienie wskakuje na 0.5-0,7 czyli praktycznie tak jak poprzednio bylo przy pełnym obciąrzeniu autko zrobilo sie o wiele dynamiczniejsze w średnich i niskich obrotach dawka na razie pozostała taka jak byla
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
Ja będę robić tylko muszę dokładnie przewałkować temat, kupić wszystkie dodatkowe wskaźniki i jak narazie poczekać aż auto wróci z blacharki, bo jak narazie postawiłem na styling A osiągi mojego auta i tak są dośc zadowalające. Jak myślicie jak teraz mam setke poniżej 10 sekund to po zwiększeniu ciśnienia w ile będzie możliwe robienie jej?
dziś o 4:21 pobiłem swój dotychczasowy rekord prędkości TDkiem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości