Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
no to szkoda bo dobry do dalszej pracy podnoszenia osiągów moze cos sie trafi byle spokojnie ale to ze chodziłes za nim 2tyg i po tym tak cie wystawił to oznaka kultuty tego gościa jak równie dobrze dbał o auto jak sie zachowywał to niemasz czego załować
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Cinek pisze:rano rozrusznik stanął a jak zakręcił to obłok pary. jutro bedzie sprawdzany blok i głowica na szczelność bo tak na oko wszystko jest dobrze.
kolego objawy sa niezbyt optymistyczne
mi tez tak zrobila jetta
wszystko łądnie pieknie az ni stad ni z owąd ciezko zachechlac auto bylo
jak odjarał chmura bialego dymu
chodzil jakby na 3 gary
nagle korek od zborniczka wysadziło
zakreceilem dobra po uszczelce
co sie okazalo
pekniety blok
koszt jaki wydalem na blok to 800zł caly kompletny JR w idealnym stanie
pozniej smigala jak ta lala
sprawdzales glowice czy jest prosta??planowales ja??
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Cinek współczuje... ale możesz mi odpowiedziec na małe pytanko,
Jak po zwiekszeniu cisnienia doładowania i dawki paliwa zachowywała sie temperatura wody? Nic nie wzrosło itp.? Czy moze jednak?
Bo u mnie jest tak:
jak jade tak do 100/110 to trzyma tak 90... jak jade juz 120/140 to wzrasta tak do 95 i raczej trzyma chyba ze dłuzej 160 lece to troszke wyzej tak 97...
Inna sprawa ze to jest chyba wina pompy albo jej kata... tzn. co do tego nie jestem pewien ale kolega w Seacie Cordoba 1.9TD miał wczesniej pompe z ta membrana itp. i trzymało 90 cały czas w tej chwili ma taka pompe jak ja bo stara mu padła (tzn. bez membrany połaczenia z turbo itd.) i ma tak sam do 110 tak 90 a jak wiecej leci to tak do 95 dochodzi....
A ja nie chce swojemu krzywdy zrobic bo głowice juz raz wymieniałem bo pekła... tak wiec wolał bym tego uniknac...
Jak po zwiekszeniu cisnienia doładowania i dawki paliwa zachowywała sie temperatura wody? Nic nie wzrosło itp.? Czy moze jednak?
Bo u mnie jest tak:
jak jade tak do 100/110 to trzyma tak 90... jak jade juz 120/140 to wzrasta tak do 95 i raczej trzyma chyba ze dłuzej 160 lece to troszke wyzej tak 97...
Inna sprawa ze to jest chyba wina pompy albo jej kata... tzn. co do tego nie jestem pewien ale kolega w Seacie Cordoba 1.9TD miał wczesniej pompe z ta membrana itp. i trzymało 90 cały czas w tej chwili ma taka pompe jak ja bo stara mu padła (tzn. bez membrany połaczenia z turbo itd.) i ma tak sam do 110 tak 90 a jak wiecej leci to tak do 95 dochodzi....
A ja nie chce swojemu krzywdy zrobic bo głowice juz raz wymieniałem bo pekła... tak wiec wolał bym tego uniknac...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość