Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

KondzikVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 03, 2006 11:31
Lokalizacja: Szczecin/Bezrzecze
Kontakt:

Post autor: KondzikVW » czw cze 29, 2006 13:59

Cinek pisze:włóż tylko samą membranę przekręconą o kawałek i powinno być dobrze. aczkolwiek tłoczek od 1,6 byłby lepszy troszq
Przekręcić?? Tzn. ?? O jakiś kąt? W którą stronę?
Czyli narazie rozumiem to tak:
-obrócić membranę (podejrzewam, że o np 90st, a strona nieważna, podkładki nie piłować ( bo to tylko w przypadku stożkowego tłoczka da efekt) i śruby nie ruszać?

A nie wiesz, gdzie dostać samą membranę od 1.6?? Bo na szrocie to chciał mi opchnąć całą pompę.
Dzięki.


Nie jestem leniwy. Mam zawyżone wymagania motywacyjne.

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 29, 2006 14:08

absolutnie nie o 90. mówie o membranie bo jest skręcona z metalowym bolcem. musi być tak włożona żeby bolczyk który wychodzi z pompy na max gazie wychodził jaknajdalej. podkładka spiłowana ma sens jeżeli wciśniesz membrane( bolec) wciśniesz gaz i puścisz membranę a kreska która zostanie na bolcu nie sięga do samej góry. jak spiłujesz za dużo to przy max ciśnieniu może sie bolczyk zgiąć.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

KondzikVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 03, 2006 11:31
Lokalizacja: Szczecin/Bezrzecze
Kontakt:

Post autor: KondzikVW » czw cze 29, 2006 14:23

Aaaaa teraz rozumiem. Nie jestem ostatnio zbyt bystry (przed chwilą wróciłem z ostatniego egzaminu w sesji ;) ).
Mam nadzieję, że teraz wiem o czym mowa. Dopiero teraz mnie olśniło jak działa ten od 1.6 i dlaczego jest lepszy. Przeczytałem Twój post z 10 razy i dopiero do mnie dotarło. Zaraz lecę do garażu wymienić łożysko z tyłu, to przy okazji zajrzę do pompy.

Tak to jest, jak się człowiek uczy do sesji i jednocześnie czyta forum.
Dzięki. Pozdrawiam.


Nie jestem leniwy. Mam zawyżone wymagania motywacyjne.

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 29, 2006 16:39

no to daj znaka jakci poszło :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob lip 08, 2006 20:13

Jestem szczesliwym posiadaczem golfa2 z silniczkiem SB. Przegladajac ten temat zauwazylem ze moj silnik ma jakis potencjal. Chce sie dowiedziec jaka moc moge osiagnac poprzez podkrecenie turbinki do 1.0-1.2bar? Najpierw jednak musze zmierzyc parametry silnika po nie jestem pewien czy jest on w pelni seryjny czy moze bylo w nim cos dlubane. Mierzylem przyspieszenie stoperem i miescilem sie zawsze w przedziale 10.4-11.5 sek do 100km\h. Mialem okazje mierzyc sie z takimi samochodzikami jak: pug 205 1.4 75KM z rollowanego od 20km\h do 100 o dostal okolo 3 dlugosci :okej: ,pug 307 1.6 16V- takze z rollowanego i do 80km\h byl moze o pol maski a nie wiem czy na trojce by czasem nie polegl, byl jeszcze merc 300D i astra 1.6 ktorzydostali tegie baty od turbognoja. Czy normalny 1.6TD tak chodzi?? Dodam ze na trasie nie wydaje mi sie jakims specjalnym kozakiem. I tak na koniec mialem male stracie z passatem kombi b5 TDI silnik AFN na pozadnym czipku(moc 135KM 320Nm momentu obrotowego- oba parametry o pnaprawde slicznym przebiegu) a nie tak jak w firmie v-tech malowany w corelu, start z rollowanego z 2giego biegu i tyle paska zobaczylem- zaslona dymna i przy 100km\h chyba z 50m przewagi dla niego :kac:



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob lip 08, 2006 23:15

wozekGTD pisze:start z rollowanego z 2giego biegu i tyle paska zobaczylem- zaslona dymna i przy 100km\h chyba z 50m przewagi dla niego
to się zawziąłeś na ściganie... ale zawsze trafi kosa na kamień... albo SB na AFN'a :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz lip 09, 2006 08:59

wozekGTD pisze:Chce sie dowiedziec jaka moc moge osiagnac poprzez podkrecenie turbinki do 1.0-1.2bar?
niewiele większą niż masz teraz. skoro czytałeś dobrze temat to pewnie wiesz że jeszcze kilka innych modów trzeba zrobić


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » ndz lip 09, 2006 10:20

Wiem ze trzeba jeszcze zwiekszyc dawke paliwa ale jakie jeszcze mody musze wykonac? Aha nie mam katalizatora u siebie i wydech byl caly wymieniany ale nie przeze mnie tylko przez poprzedniego wlasciciela. Nie mam takze wspomagania dzieki temu nie trace tych paru konikow ale teraz mam zamiar je dolozyc bo w planie sa szersze gumy.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz lip 09, 2006 12:59

to jakiś kombinowany ten twój esbek, bez wspomy :bajer: wymieniony wydech znaczy nie przelot, więc nie najlepszy. do tego jeszcze mody w pompie. poczytaj dobrze


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » ndz lip 09, 2006 13:32

Niekombinowany napewno, jest to w pelni oryginalna wersja GTd i naprawde niekazda wersja GT lub GTd miala wspomaganie, sprawdzalem to w necie na tej stronce. Za niedlugo moj golfik bedzie young-timerem :jezor: - wszystko w pelni oryginalne, niestety ze wzgledu na swoj wiek i podejrzewam spory przebieg nie jest juz w najlpeszym stanie :chytry: . No i ATS 13' nie za bardzo mi sie podobaja- wole 15sto calowe obrecze ale nie moge kupic ladnych za male pieniadze. Niedawno probowalem golfa na prostej- 185km\h a z gorki przy 190 skonczyla sie skrzynia:D, mysle ze silnik w porzadku, zmierze jeszcze kompresje, dymic wogole nie dymi nawet przy pelnym przybutowaniu, no moze lekko pierdnie jak turbo na jedynce mocniej zaczyna ladowac :chytry: . Nie orientujecie sie ile moze kosztowac zalozenie wspomagania?? Hmm moze caly uklad wydechowy wymienony byl po to zeby zwiekszyc moc?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz lip 09, 2006 20:59

no wiem że nie każda GTD miała wspome bo ja mam właśnie takiego bez, ale z silnikiem JR. SBki wszystkie które widziałem na razie miały wspome.poczytaj, pokombinuj i daj znać jakie efekty
aha, wspoma kompletna to koszt rzędu 300-500 zł komplet + założenie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » ndz lip 09, 2006 22:50

Cinek pisze:SBki wszystkie które widziałem na razie miały wspome.
Mój nie miał :chytry: Ale już ma :bajer:


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn lip 10, 2006 07:12

twojego nie widziałem :chytry: ale zwracam honor :pub:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lip 10, 2006 08:29

moj tez nie ma


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości