mk 2 1.6 TD mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk 2 1.6 TD mod
Witam, ogólne chciałbym się przywitać. Z racji iż wydmuchało mi uszczelkę a turbo w goferku padło do regeneracji (t2).
Chciałbym trochę pomodzić. Jak już mam zdjetą głowicę a zima dopiero sie zaczyna przyszedł czas na zmiany.
Chciałbym z tego 1.6TD bez IC wycisnac cos wiecej niz tylko seryjne 60km.
Rozumiem żeby stary poczciwy diesel miał wiecej hp potrzebuje większej dawki powietrza a jak potrzebuje wiecej powietrza to i paliwa.
Plan jest taki żeby z old schoola wycisnac ile się da do jazdy tylko weekandowej.
Mogę zregenerować obecne turbo T2 ale to raczej nie ma sensu. Wrzuciłbym jakieś większe ale wszystko z rozsądkiem.
Do tego "nowa" większa pompa, mam serie a wiec pewnie 10mm, może 12?
Ja to widzę tak:
Inne turbo z większym cisnieniem do tego IC
Wydajniejsza pompa paliwa+ inne wtryski
metalowa uszczelka pod głowicą.
cenowo bardziej opłaca się swap zapewne
Ale chodzi o to żeby wycisnać co nieco z 1.6TD
A wiec pytanie do was:
jakie turbo wrzucic
jakie wtryski (mogę mieć wtryski od merca w124 3.0 D) cos mi sie obiło o uszy że mercedresa podchodzą ale ile w tym prawdy to proszę was o radę
i jaka pompa
oczywiśćie pozniej to trzeba wszystko wystroić.
Ogólnie wiem że dzwonią ale nie wiem jeszcze w którym kościele
Chciałbym trochę pomodzić. Jak już mam zdjetą głowicę a zima dopiero sie zaczyna przyszedł czas na zmiany.
Chciałbym z tego 1.6TD bez IC wycisnac cos wiecej niz tylko seryjne 60km.
Rozumiem żeby stary poczciwy diesel miał wiecej hp potrzebuje większej dawki powietrza a jak potrzebuje wiecej powietrza to i paliwa.
Plan jest taki żeby z old schoola wycisnac ile się da do jazdy tylko weekandowej.
Mogę zregenerować obecne turbo T2 ale to raczej nie ma sensu. Wrzuciłbym jakieś większe ale wszystko z rozsądkiem.
Do tego "nowa" większa pompa, mam serie a wiec pewnie 10mm, może 12?
Ja to widzę tak:
Inne turbo z większym cisnieniem do tego IC
Wydajniejsza pompa paliwa+ inne wtryski
metalowa uszczelka pod głowicą.
cenowo bardziej opłaca się swap zapewne
Ale chodzi o to żeby wycisnać co nieco z 1.6TD
A wiec pytanie do was:
jakie turbo wrzucic
jakie wtryski (mogę mieć wtryski od merca w124 3.0 D) cos mi sie obiło o uszy że mercedresa podchodzą ale ile w tym prawdy to proszę was o radę
i jaka pompa
oczywiśćie pozniej to trzeba wszystko wystroić.
Ogólnie wiem że dzwonią ale nie wiem jeszcze w którym kościele
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
mk 2 1.6 TD mod
poczytaj sobie temat Arwama, Michała w dziale projekty, w moim też pare informacji znajdziesz. klepane 100 razy
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
mk 2 1.6 TD mod
ja mogę powiedzieć coś o swoim. niestety już prawie zabitym przez pękniętą głowicę. ja zrobiłem wtryski od SB pompa 9mm turbo k24 dawka taka że trzyma 1100 obrotów, ic od sb gov-mod, zaspawany zawór upustowy więc biło na maxie 2.1bara przelot 50mm i w takim założeniu w budzie felci pickup obchodziłem Passata b5fl 130km a co do pompy na tłoczku 12mm od transita to ja nie polecam miałem kiedyś jeepa cherokee po swapie MTDI 2.5 to była tragedia
brak podpisu.
mk 2 1.6 TD mod
psioter5 pisze: a co do pompy na tłoczku 12mm od transita to ja nie polecam miałem kiedyś jeepa cherokee po swapie MTDI 2.5 to była tragedia
a ja przeciwnie polecam. cały szkopół jest w wystrojeniu pompy.
pompa 12mm da potężne ilośći paliwa po odpowiednim przystosowaniu pompy.dodatkowo znacząco zmniejszy laga.
a co do WG to je udrożnij i użyj MBC to wtedy zobaczysz jak auto może dopiero jeździć bo teraz to się dławi własnymi spalinami bo sama szczelina spalinowa jest za mała żeby silnik mógł swobodnie wydalać spaliny.
co 2.5TDI to również można powiedzieć że jestem już w trakcie składania takiego M-TDI i efekty będę w ciągu jakichś 2.3m-cy.
psioter5, co do tego że w Cherokee ten silnik Ci dużo palił to nie dziwne bo to jest silnik krótko skokowy a więc nie preferowałbym go do terenówki, to raz a dwa że tam masz znaczne opory powietrza i toczenia, a dwa że do czegoś takiego trzeba odpowiednio pompę wystroić.
P.S. skoro już przy pompie jesteśmy to od czego podebrałeś korpus pompy?
ja zamierzam od Rover'a 400 2.0TDI podebrać.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
mk 2 1.6 TD mod
racja ale 12 bałbym sie wyzej krecic, juz w 1,6 pokazała mi na co ja stac jak tłok pekłarwam pisze:pompa 12mm da potężne ilośći paliwa
11mm to takie optymalne rozwiazanie do 1,6
garret t3, k24 mozesz na poczatek pasuje bez przerubekgaret008 pisze:jakie turbo wrzucic
mozesz zzostawic te co masz ale mozesz i od mesia wstawicgaret008 pisze:jakie wtryski
zalezy od mocy jaka planujesz polecam przerobke 11mmgaret008 pisze:i jaka pompa
to potem długa droga przed tobagaret008 pisze:oczywiśćie pozniej to trzeba wszystko wystroić.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk 2 1.6 TD mod
siewcu chyba z benzynka pomyliles
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
mk 2 1.6 TD mod
siewcu, z czego wałek chciałbyś zastosować?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk 2 1.6 TD mod
no no wysoko mowisz? Moze 20 000 rpm jak w formule F1? Chlopie przestan , 5500 wystarczy, i na 150-170km nie trzeba zadnego walka innego bo ori daje swietnie rade, ale jak ty chcesz miec 8000 rpm czy iles tam to ... , dieslowi nie trzeba RPM . Zeby to bylo VP lub PD powyzej 200Km robine to walek OK , ale do VE 1.6 TD , widze ze dla ciebie kat wtryku i jego wysterowanie nie stanowi przeszkody , no nic dzialaj bede obserwowal temat.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
mk 2 1.6 TD mod
Ty jak zwykle,bredzisz.arwam pisze:pompa 12mm da potężne ilośći paliwa po odpowiednim przystosowaniu pompy
Miałeś w rękach jedną 12'tkę i myślisz,że już wszystko o tych tłokoroździelaczach wiesz.
Weź sobie do ręki tłokoroździelacz 12mm z takiego np. iveco 2.8 td i jak mi na nim wykrzeszesz potężne ilości paliwa,to Ci stawiam kratkę.
Tylko sprawdź to na stole probierczym nawet z przepotężną falą z man-a.
Na 11-tce z reni będzie lepiej,jak na tej mega 12-tce.
Przestudiuj sobie podstawowe zasady budowy tłokoroździelaczy,później zachwalaj 12-tki.
Ja już Twojemu kuzynowi spawaczowi pokazałem na czym polegają zasadnicze różnice w budowie tłokoroździelaczy na przykładzie 10-tki z 1z i afn'a.
A ta sama zasada tyczy siw wszystkich średnic.
Zapamiętaj sobie,że nie wszystkie silniki z 12-tkami muszą mieć duży apetyt na paliwo.
Większość z nich przy dużych pojemnościach dysponuje marnymi mocami.Nie zastanowiłeś się Cię,z czego to się bierze?
Jeżeli twierdzisz,że ten z 1z jest tak samo wydajny,wtryśnie tyle samo paliwa i pod takim samym ciśnieniem przy tym samym skoku i ciśnieniu wewnętrznym,jak ten z afn-a,to musisz coś brać,bo nikt aż tak g...i się nie rodzi.
BTW,Ty i spawacz, jesteście w bliskim związku?
Bo tam gdzie Ty,tam i on,zastanawiające.
Nie ma tematu w którym by się wypowiedział wszechwiedzący arwam, i genialny konstruktor pomp,które kruszą podpory,spawacz, .
Pompa 0 460 414 118,jak 100% pomp z rovera 200,400 2.0 td jest pompą z lewymi obrotami,ale Ty to na pewno wiesz .arwam pisze:ja zamierzam od Rover'a 400 2.0TDI podebrać.
Jeżeli jesteś pewny,co do odpowiedniej,charaktrystycznej konstrukcji przepływów dla pompy z literką L,chociażby z układzie hydraulicznego sterowania przestawiaczem kąta wtrysku,to modź .
Powodzenia życzę.
Aaa i nie zapomnij wsadzić fali z tej pompy,będzie masakra .
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: mk 2 1.6 TD mod
Ksenon dlaczego jestes taki daremny? Ja wiem sporo ale to dla mnie jest zagadka? A pokazywac to mogles siusiaka majac 5 lat kolegom w piasownicy, to max twoich mozliwosci!!! I przez ciebie fajo nastepny teamt poleci co prawda byle jaki, ale poleci. Na uspokojenie dalbym ci bana na 3 miechy - tak zapobiegawczo
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
mk 2 1.6 TD mod
ksenon pisze:arwam napisał(a):
pompa 12mm da potężne ilośći paliwa po odpowiednim przystosowaniu pompy
Ty jak zwykle,bredzisz.
Miałeś w rękach jedną 12'tkę i myślisz,że już wszystko o tych tłokoroździelaczach wiesz.
Weź sobie do ręki tłokoroździelacz 12mm z takiego np. iveco 2.8 td i jak mi na nim wykrzeszesz potężne ilości paliwa,to Ci stawiam kratkę.
to sobie weź tłumoku załóż na stół końcówki w menzurki i wtedy zobacz ile będzie dawał jeden i drugi tłoko-rozdzielacz. jeśli będziesz mia łten sam skok roboczy( nie skok wymuszony falą bo gdybyś chciał wykorzystać cały skok tłoczka to na wysokim biegu zamin by się silnik zebrał na max obroty to bytłoki wypłyneły z niego na skutek zbyt długo trwającego kąta wtryku.
i nie twierdzę że wiem wszystko. za to przynajmniej ja coś pokazałem co osiągnąłem. za to Ty tylko twierdzisz że osiągnąłeś to czy tamtotylko nit tego jakoś nie potrafi potwierdzić. a zakładanie następnych kont Ci wiele nie da.
ksenon pisze:Pompa 0 460 414 118,jak 100% pomp z rovera 200,400 2.0 td jest pompą z lewymi obrotami,ale Ty to na pewno wiesz .
Jeżeli jesteś pewny,co do odpowiedniej,charaktrystycznej konstrukcji przepływów dla pompy z literką L,chociażby z układzie hydraulicznego sterowania przestawiaczem kąta wtrysku,to modź .
Powodzenia życzę.
za życzenie powodzenia dziękuję.
przy da się napewno. po drugie mi jest tylko potrzebny korpus do którego sobie bebechy pompy wsadzę i co nieco odpowiednio przerobieę. a co do sterowania przestawiaczem to na to jest kąt statyczny i ciśnienie wewnętrzne w pompie żeby osiągnąć taką pracę a nie inną tylko że trzeba się umieć takim mechanizmem posługiwać, trudne nie?
skoro to dla Ciebie nie możliwe? to po co wogóle w dyskusje sięze mną wdajesz? było poczekać aż się wysypie i rozgłosić wieść o mojej wtopie
mk 2 1.6 TD mod
korpus pompy był z t4 2.4td a samochód kopcił niemiłosiernie a mimo to że wtryski były 216 nie mógł przekroczyć 3 tys obrotów nie wiem czemu.
brak podpisu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość