Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » wt mar 10, 2015 09:13

Michał_1977, przecież to garrett a nie TD04 :helm: dlatego nie znajdziesz tego oznaczenia co szukasz. W BMW był garrett jak i TD04


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Michał_1977 » wt mar 10, 2015 09:37

marcinas1983 pisze:W BMW był garrett jak i TD04
Ło masz... ja myślałem,że TD04 były robione przez Garrett'a :kac:
Ciekawe co ta kupa warta?... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » wt mar 10, 2015 09:45

Michał_1977, jak chcesz td04 11stke to wal na P.W. oddam za tanie pieniądze z wężem do zasilania w olej i chyba coś jeszcze będę miał do niej.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: brabus124 » wt mar 10, 2015 09:59

Michal_1977,
Jesli sie nie myle jest to Garrett Tb2514 byly takie wlasnie w tds. wiem tylko ze ma duzy wirnik i kolo kompresji o wymiarach 40mm/54mm


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Michał_1977 » wt mar 10, 2015 15:01

marcinas1983 pisze:jak chcesz td04 11stke
No właśnie z TD04,to bym wolał 13-kę :?
Śmigałeś na niej? Z jaką pompą współpracowała i jak to się przekładało na asfalt? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » wt mar 10, 2015 15:25

Jeździłem na niej i na m-tdi jak i na TDI z elektroniką. Na m-tdi 2,7 tys obr/min full boost, na TDI podobnie i podlewanie paliwem nic nie dawało. TDI pompa 10mm seria, m-tdi pompa 11mm. Według mnie to turbo nie nadaje się do TDI, nie wpasujesz się w zakres obrotów. TDI jeździ dobrze w zakresie 2-4 tys obr/min zaś TD woli wyższe obroty i tam pewnie TD04 się bardziej spisze. Chcesz mogę Tobie wysłać ją do testów nie będzie pasić to ją odeślesz mi i tyle.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Michał_1977 » śr mar 11, 2015 07:25

marcinas1983 pisze:Chcesz mogę Tobie wysłać ją do testów nie będzie pasić to ją odeślesz mi i tyle.
Kusząca propozycja,ale najpierw muszę dokończyć składanie motoru,bo wisi wyhonowany na stojaku i czeka na poskładanie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: nygus_cbr » sob mar 14, 2015 22:02

witam mam pytanie może trochę banalne ale dla świętego spokoju chce wiedzieć. mam garretta t3 w silnik 1.6 td nie znam oznaczenia. a mianowicie chodzi o ciśnienie doładowania, na luzie jakie jest lub jakie powinno byc? założyłem dzisiaj wskaźnik doładowania i na luzie ledwie dmucha 0,2. autem nie jeżdżę do nie mam hamulców jeszcze.


boga niema jest motur

Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Matiuas » sob mar 14, 2015 22:14

nygus_cbr, jest ok, na luzie silnik nie ma obciążenia. Ciśnienie doładowania sprawdza się podczas jazdy.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: wesol » sob mar 14, 2015 22:41

na luzie to powinno nawet byc na minusie to cisnienie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: nygus_cbr » ndz mar 15, 2015 12:57

dzięki za odpowiedz bo już myślałem ze turbawka padła!!


boga niema jest motur

brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: brabus124 » sob mar 28, 2015 15:14

W swojej audi 80 b4 TDI 1Z zamontowałem Turbo - Garrett Gt1549S- od Citroena Xantii II 1.9TD- 90KM
Koło kompresji 36,4mm/49mm
Wirnik 35,2mm/41,5mm - 9łopatek
A/R Gorącej muszli - 40
Na początku śmigałem na ori. T15, po tym na T2, zmieniłem na T2 z większym kołem kompresji od Gt1548 a od tygodnia śmigam na Gt1549S
Na razie nie mam żadnych logów, ale jak ogarnę to chętnie się nimi podzielę, mogę tylko napisać że wstaje minimalnie gorzej od t15, ale lepiej niż t2 - i ma większą wydajność niż t2 + mniej dławi wydech ze względu na większy wirnik (Exducer- na wylocie) 9łopat + muszla A/R40 (t15-34, t2-35). Samo wstawanie czuję że jest tak pomiędzy t15 a t2 ale co jest na duży plus- niska bezwładność, czyli nagły but - i turbo fajnie reaguje a nie tak jak w t2- była zwłoka. Oczywiście to "tylko" odczucia subiektywne, postaram się zrobić logi jak wstaje turbo i może uda mi się zrobić wykres w KPower. Ale na chwilę obecną jestem zadowolony z jazdy :-) obecnie program jest jeszcze pod turbo t2 - max boost - 1.3bar. Również postaram się ogarnąć poprawkę programu, będzie ok. 1.45-1,5bar.


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: brabus124 » sob mar 28, 2015 19:05

Obrazek

Tą fotę zrobiłem dla porównania gt1549S z Xantii II i Gt1544s (t15)


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: brabus124 » sob kwie 04, 2015 11:49

Obrazek

Żeby nie być gołosłownym przedstawiam świeże LOGI grupy 005 i 006 wrzucone w KPower (wiem że to nie jest w 100% wiarygodny program i są pewne odchyłki ale to dla poglądowego sprawdzenia "wydajności silnika")
LOGI robione na 3cim biegu
Program pod turbo T2, na razie trochę za mocno podciągnięta gruszka i w peaku przebija do 1,5-1,55Bar ale później już w miarę trzyma zadane ciśnienie, tak jak w programie- 1,3Bar
Setup: 1Z, wtryski 216,pompa 11mm Reno/Fala AFN, FMIC- Frontera, Turbo-gt1549S, wydech ori bez kata, EGR out, kolektor ssący ASZ


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości