[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 10, 2011 22:41

arwam pisze: jakbyście wiedzieli co się dzieje z tempereturami oleju to byście troszkę inaczej śpiewać zaczeli
Znów zaczynasz...
Jakie masz te temperatury na pompie 9mm?Co to ma wspólnego z polerką tłoków? :chytry:
Poza tym,autor przynajmniej kilka razy powtarzał,że wystarczy mu 130PSów :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » ndz lip 10, 2011 23:34

a pompę mam 10mm jak by co :hmm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Michał_1977 » pn lip 11, 2011 07:33

LeadPCT-V.A.G pisze:pompę mam 10mm jak by co
To nic.Jak nadejdzie czas remontu silnika,wtedy można myśleć o polerce tłoków,a rozdzieranie go tylko dla owej polerki,mija się z celem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn lip 11, 2011 09:44

Michał_1977 pisze:
LeadPCT-V.A.G pisze:pompę mam 10mm jak by co
To nic.Jak nadejdzie czas remontu silnika,wtedy można myśleć o polerce tłoków,a rozdzieranie go tylko dla owej polerki,mija się z celem :bajer:

mam takie samo zdanie o tym :)



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » pn lip 11, 2011 12:12

ja za to mam zdanie że jak się chce podkręcać silnik i to zwłaszcza taki który kupujemy dopiero w cełu włożenia go do auta to niezbyt mądre by było jeździć tak na nim jak nie wiesz coi w trawie piszczy. każdy ma prawo mieć własne zdanie i nie można nikomu swojego narzucać.
ja też nikomu nie narzucam zdania że musi podzielać moje, ale swojego zdania nie zmienię. jeśli chodzi o auto to buda może być nawet zaniedbana i podkorodowana lekko ale silnik musi być dopieszczony.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn lip 25, 2011 22:03

po małej przerwie na poszukiwania udało mi się wyrwać AAZ z kolektorami i turbinką za przystępną cenę

które kolektory będą lepsze te z AAZ czy te z JR ??

turbo ma iść z JR (k24) sprawdzałem od strony gorącej igła łopatki i zero luzu od strony zimnej łopatki tak samo igła ale lekki luz poprzeczny ale nie taki żeby zabijał .

nie wiem jeszcze jakie turbo będzie w AAZ ale na pewno nie będzie to k24 albo T3



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » wt lip 26, 2011 10:14

LeadPCT-V.A.G pisze:które kolektory będą lepsze te z AAZ czy te z JR ??

opcja nr 1 czyli kolektory bierz od AAZ'a. no może po za wydechowym



jak chcesz coś mocniejszego zrobić to załóż T3.

w AAZ'cie standardowo do roku 94 masz albo T2 albo K14. po roku 94' były również K03 i T15 oraz GT15 montowane.


a co do luzów to sprawdzałeś po wypłukaniu oleju z łożysk?



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt lip 26, 2011 14:53

silnik jest z passata B3 na zdjęciu widziałem że na pompie miał coś jak by potencjometr ale gaz był na linkę bo widać uchwyty.

dzisiaj dopiero wykręcę całkiem turbo . jak wypłukać ten olej z łożysk ?? jest jakaś metoda ??

chyba że znajdzie się klient na obydwa turbo to wtedy mogę pobawić się z jakąś lepszejszą turbawką niż K24 którą obecnie miałem i planuje założyć do AAZ

rura na zrobienie down pipe już czeka jeszcze muszę zdobyć flanszę jakąś i powiercić otwory ;)



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » śr lip 27, 2011 12:23

LeadPCT-V.A.G pisze:dzisiaj dopiero wykręcę całkiem turbo . jak wypłukać ten olej z łożysk ?? jest jakaś metoda ??

na to najlepszy sposób to nafta



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr lip 27, 2011 17:24

wypłukałem to benzyną , teraz się ładnie suszy i jeszcze przed montażem wydmucham sprężarką aby nic tam nie zostało w środku ... luz wzdłużny naprawdę minimalny ruszałem wałkiem z dobre 5 minut zanim doszłem że to jednak jest luz



mack1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 12:31
Lokalizacja: Świdnica/Zielona Góra

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: mack1111 » czw lip 28, 2011 08:32

a jak jest z rozrządem w 1,9 td kupilem goły słupek i widze że pasek jest 2 zeby dluższy jak w 1.6 td ktos wie dlaczego?? koło pompy jest wieksze w aaz czy któreś kolo od rozrządu??


tdi 1z 228KM 514 nm mk2

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: Orzeł_01 » czw lip 28, 2011 09:15

mack1111, blok jest wyższy, bo AAZ ma większy skok tłoka :bigok:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: arwam » czw lip 28, 2011 13:52

dokładnie tak. dodatkowo jest inny moduł zęba. w 1.6 masz zęba "kwadratowego" z nacięciem a w 1.9 masz półokrągłe zęby



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw lip 28, 2011 16:36

a koło pompy wtryskowej z JR będzie pasować do AAZ ?? bo pompa to już wiem że będzie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości