[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

Post autor: LeadPCT-V.A.G » ndz lip 03, 2011 15:26

Witam. Mam swojego JR niestety za dużo w nim do robienia i chciałbym kupić słupek AAZ i założyć wszystko od JR tylko pytanie czy to podejdzie ?? pompa wtryskowa , kolektory , alternator , skrzynia 4T , turbo k24 , wtryski itp
Ostatnio zmieniony czw lip 07, 2011 23:53 przez LeadPCT-V.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 03, 2011 16:54

Wszystko podejdzie,ale mam jedno pytanie-czy przy tym aaz pompa jest mocowana na stałe i kąt wtrysku regulowany jest na kole pasowym?
Jeśli tak,to będzie trochę kombinacji lub trzeba spróbować przełożyć wspornik pompy od JR.
Zmierz okrągłą nadlewkę pompy JR i porównaj z otworem we wsporniku pompy AAZ.Jeśli średnice są takie same,to wszystko będzie O.K. :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: LeadPCT-V.A.G » ndz lip 03, 2011 18:21

nie mam gdzie tego zmierzyć na AAZ , a moja pompa póki co jeszcze założona na JR



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: arwam » wt lip 05, 2011 18:58

Michał_1977,

nie ma co kombinować tylko wtedy sięwspornik starszego typu zakłada.

jeśli auto ma służyć do jazdy na codzień to lepiej pomyśleć o słupku TDI i założyć pompę mechaniczną. nie będize wtedy auto mocągrzeszyć ale będzie to bardzo ekonomiczne auto do codziennej jazdy



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt lip 05, 2011 20:13

aż tyle km nie będę robił żeby patrzeć na ekonomię , od ekonomi wolę moc ;) i bezcenny widok min właścicieli AFNów :D



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: arwam » wt lip 05, 2011 23:19

to szukaj pompy od AAZ'a i pakuj tłoko-rozdzielacz od transita. do tego turbo T3 i jakiś większy IC
jak to już będziesz miał zrobione to zbieraj na naprawdę mocne sprzęgło.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr lip 06, 2011 07:25

ja mam swoją pompę przerobiona na 10mm z fala DE015 jak się nie mylę i zrobiony gov mod , turbo k24 i iC mam z VW T5



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: arwam » śr lip 06, 2011 15:08

to pompę masz na 90% z 1Z'a trochę mała jeśli o wydajność chodzi. raczej 150KM na niej nie przrekroczysz chyba że masz podatny silnik



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr lip 06, 2011 16:02

ja nawet o takiej mocy nie myślałem ;) chcę żeby silniczek jeszcze polatał . Planowałem do 130KM dociągnąć. tak jak pisałem już wystarczy mi by AFNy zostawały za kupą dymu ;D



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: arwam » śr lip 06, 2011 19:25

ja też tak kiedyś mówiłem. i wiesz co? miało mi wystarczyć 100KM w tym momencie mam nieco ponad 170KM i cięgla mi mało. podejrzewam że nawt jak osiągnę założony cel nadal będzie mi mało.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr lip 06, 2011 19:32

hehe może i tak być ale będzie mi musiała starczyć taka moc , jeszcze będę robił komorę i cała wnętrze w skórce także kosztów jeszcze mam do poniesienia trochę .



arwam

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: arwam » śr lip 06, 2011 20:17

więc przybędzie trochę dodatkowych KG ktore będzie trzeba z większą siłą ruszać :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: BENITO » śr lip 06, 2011 20:19

arwam, powyżej pewnej granicy występują już problemy z przeniesieniem mocy na asfalt, więc nie ma sensu jej zwiększać w mk2, które jak wiemy ma wyjątkowo nieskomplikowane zawieszenie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr lip 06, 2011 20:23

arwam, myślę że 130KM spokojnie da radę z taką masą ;))

BENITO, nom problemów z zawiechą i przeniesieniem mocy na asfalt bym nie chciał mieć ;) , starczy to co mam teraz ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości