mówisz że mi się to zmieści???arwam pisze:ja polecam rzeźbę i zastosować duży kolektor od 1.9D
postaram się jeszcze na dniach rozkręcić kolektor z polo, może z niego coś się uda zrobić
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mówisz że mi się to zmieści???arwam pisze:ja polecam rzeźbę i zastosować duży kolektor od 1.9D
różni się tym że turbo wisi u kolektora a nie na nim stoitovdi1 pisze: arwam napisał(a):tovdi1, myślęże kolektor od 1.6TD będzie odpowiedzniejszy ewentualnie od T3 ogórka.
a czym się ten od t3 różni od tego od golfa II td
co do tego nie wiem bo nie miałem w polo ani jeszcze okazji robić polo w dieslu ale jesli Ci udałoby isę go pomieścić to gorąco polecam. na pewno nie będziesz żałował.tovdi1 pisze:mówisz że mi się to zmieści???
a w moim AAZ turbo też wisi poniżej kolektoraarwam pisze:różni się tym że turbo wisi u kolektora a nie na nim stoi
raczej się nie zmieściarwam pisze:jesli Ci udałoby isę go pomieścić to gorąco polecam. na pewno nie będziesz żałował.
to już najprostszy tematarwam pisze:wtryskiwaczy od TD lub ewentualnie swoje ustawić na ciśnienie 155 barów
czemu długie kanały???arwam pisze:spróbuj coś innego o długich kanałach zastosować
pisałem że swapa nie zrobięPyton50 pisze:Jak już coś robić to wrzucić zdrowy 1.6td np.SB i wiadomo że to będzie niosło to Polo w powietrzu i będzie pewny!Koszt takiego silnika niewielki,a swój możesz jeszcze dobrze sprzedać.
jeśli masz AAZ'a i ori turbo to turbo pod ukosem można powiedziećże stoi. jeśli wisi u kolektora to masz turbo z TDI 1Z lub podobnychtovdi1 pisze:a w moim AAZ turbo też wisi poniżej kolektora
tovdi1 pisze: arwam napisał(a):spróbuj coś innego o długich kanałach zastosować
czemu długie kanały???
silniki 1.6 i 1.9 to niemal bliźniacze silniki. wystarczyłoby żebyś osprzęt ze swojego przełożył typu miska olejowa i smok pompy oraz mocowania silnika.tovdi1 pisze:a poza tym sb się nie zmieści, w mk2 jest przechylony do tyłu, u mnie silnik jest przechylony do przodu...
kolejna przydatna wiadomośćarwam pisze:po to żeby cylindry były lepiej napełniane zanim turbo zacznie pompować
wtedy turbo zdecydowanie szybciej wstaje i jak również lepiej auto jedzie kiedy już turbo pompuje
jeszcze do tego podstawa filtra oleju z tego co widziałem...arwam pisze:miska olejowa i smok pompy oraz mocowania silnika
tovdi1 pisze:a co z EGR???
jak to zrobić??? jakaś mała podpowiedź???arwam pisze:zrobił tak żeby otwierał się tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu, po lekkim naciśnięciu już by się natychmiast zamykał
ma dwumastovdi1 pisze:moje polo z 96r. ma dwumas?????wesol pisze:Dwumas posiadai to i to jest zamienne więc jedno i drugie podejdziewesol pisze:podejdzie turbo wraz z kolektorem ale nie pamietam czy od 1.6TD czy wlasnie od 1.9 TDnie stać mnie na kolejnywesol pisze:Ja zaniechalem sprawe bo lepiej zmienic autoa dokonał ktoś tego???wesol pisze:na forum polo juz to bylo poruszane nie raz
i pytanie czy będę musiał ciąć maskę???
ma natryskPyton50 pisze:Przecież ten AEF nie ma natrysku oleju na denka tłoków i jest sens takie coś uturbiać???Wytrzyma to jakąkolwiek moc?Jak już coś robić to wrzucić zdrowy 1.6td np.SB i wiadomo że to będzie niosło to Polo w powietrzu i będzie pewny!Koszt takiego silnika niewielki,a swój możesz jeszcze dobrze sprzedać.
AEF ma natrysk na tłoki???Enten pisze:ma natrysk
Enten, bo to ma być 1.9td, a nie tdiEnten pisze:Odnosnie 1.9tdi w polo to wszystko wiadomo ale nikt nie robił
Ja od siebie polecę 19td.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości