"mechaniczne" TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt lut 28, 2006 11:19

no pany syncro już jest. Narazie zagazowane z silnikiem 1P, ale jak się troche kaski uzbiera to kupuje tdi i kręcimy :bigok:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt lut 28, 2006 11:23

Trochim pisze:no pany syncro już jest. Narazie zagazowane z silnikiem 1P, ale jak się troche kaski uzbiera to kupuje tdi i kręcimy
wow to gratrulacje a iletakie synchro cie wyszlo?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt lut 28, 2006 11:30

jest w wersji GT i niestety bez wiekszych wypasów ale też jest zajebi...e, a kasa hym nieważne :P


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 28, 2006 17:02

Trochim, zapodaj fotki :D

[ Dodano: Wto Lut 28, 2006 4:03 pm ]
poza tym jak to jest ze swapem i napedem syncro? jak to jest zbudowane? nie ma zadnych komplikacji z montazem? (wiadomo, ze raczej nie jest to plug & play ;) )


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt lut 28, 2006 19:30

ja bym sie powaznei zastanowail no chyab ze silnik 1P idzie do jakiegos innego goferka. ten silnik jest super i szkoda go troche. ale jesli wkladasz konkretne tdi to warto



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr mar 01, 2006 15:11

fotki postaram sie wieczorkiem wkleić.

fakt silniczek daje rade ale turbo diesel to jest to, ale wcześniej jak na jesień to tdi jeszcze nie będzie.

Komplikacje raczej takie same jak przy wkładaniu TDI do budy mkII (moze trochę mniej bo chcę bez elektroniki) zostaje jeszcze kwestia skrzyni biegów ale nad tym już też pracuje.

W tej chwili skupiam sie na doprowadzeniu auta do pożądku bo niestety ma kilka ognisk zapalnych na sobie.

No i odkręcam 1V+ na takie 1V z małym plusikiem :wink: teraz ma być oszczędnie.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 01, 2006 15:54

mam pytanie co do kwestii napedu? "wystarczy" zrobic swap silnika, a reszta zostaje i juz jest syncro tdi? Cos czuje, ze to bedzie ladna bestia :D Lekka buda mk2 + mocne tdi + syncro :>


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr mar 01, 2006 20:47

napewno trzeba coś zrobic ze skrzynią bo za szybko to ja bym nim nie pojechał :D

ps. pod blokiem to już 9 mkII :D


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 01, 2006 21:04

hehe :D to teraz tylko korzystac z ostatnich chwil sniegu :> to syncro daje sie jakos spiac na stale?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr mar 01, 2006 21:11

nie, przednia oś z tylną jest połaczona za pomocą sprzęgła wiskotycznego tzn działa to tak, że podczas uslizgu przednich kół część momentu przekazywana jest na tylne koła. Wiskoza pada i mamy wtedy przednionapędowego golfa :bigok:



b. fajnie sie jeździ na śliskim rondzie :D


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr mar 01, 2006 21:32

Trochim pisze:nie, przednia oś z tylną jest połaczona za pomocą sprzęgła wiskotycznego tzn działa to tak, że podczas uslizgu przednich kół część momentu przekazywana jest na tylne koła. Wiskoza pada i mamy wtedy przednionapędowego golfa



b. fajnie sie jeździ na śliskim rondzie
oj duzo bylo tlumaczen w jednym poscie jak ten co ma to lupo i startuje na 1/4 tlumaczyl i na tym forum tez troche o tym bylo.


synchro super sprawa mi by sie takie przyealo ostatnio jak sie scigalem to zamaist wystrartowac to stanolem z mielacymi sie kolami eh. a w takim to bez posligu a moze nawet 4 zakrecic



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 01, 2006 22:31

nom, nawet w 1.6 by sie przydalo syncro, szczegolnie na mokrym


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw cze 01, 2006 22:32

:P


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości