- po pierwsze... ma ona śrubę przelewową o większym otworku
- po drugie... nie ma ośki regulatora z dodatkowym kanałem
- po trzecie... fala w tej pompie jest taka, że ona sama w sobie wyprzedza statyczny kąt wtrysku i dla tej pompy statyczny to 1.4 z EGR i 1.54 bez EGR'a
- po czwarte sprężyna w zaworku ciśnienia wewnętrznego jest bardzo twarda i po podmiance na tą z 1.6TD ciśnienie w pompie potrafi znacznie szybciej narastać.
Dlatego śmiem twierdzić, że... w pompie od bezpośredniego wtrysku ciśnienie w pompie jak i wyprzedzenie kąta wtrysku jest wolniejsze, zaś w pompie od pośredniego wtrysku jest na odwrót, ale... jeśli zastosuje się te dwie pompy zamiennie to może być tak jak piszesz.
arwam pisze:a no ma dla kąta wtrysku. przy bezpośrednim masz większą progresję przyrostu ciśnienia, wewnątrz pompy, a po założeniu na pośredni dynamiczny kąt będzie za wczesny.
Czytając to co napisałeś nie wiadomo do czego się odnieść... raz piszesz o bezpośrednim, za chwile o pośrednim... jakbyś napisał, że po zastosowaniu pompy z bezpośredniego wtrysku do pośredniego zajdzie zjawisko za szybko wyprzedzającego się kąta wtrysku to każdy by zrozumiał, a że wyszło z tego masło maślane to należy to sprostować.