Solidnie był nagrzanyarwam pisze:Jak nagrzany silnik miałeś?
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14257
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Widocznie u mnie był to wynik słabej kondycji dmuchawkiarwam pisze:miałem 1,6bara i zamulenia nie zaobserwowałem

Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 01:06 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14257
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ooohohoooo....Nie zwróciłem uwagi,ale bardzo wysokoarwam pisze:no to bank wtryskwacze
do ilu kręciłeś?
t0mal, bez urazy,ale nic z tego.Jak jechałem,to ludzie na chodniku nie wiedzieli co sie dzieje...t0mal pisze:A odnośnie trąbki, wlot powietrza do airboxa w 1V ma jakieś 2,5 cm średnicy, jak wywali się trąbke mamy owalny otwór 4 cm na 10
Auto chodziło jak bez tłumika,ale jadu miało jakby więcej.
Przecierz mówiłem, że bedzie głośniej 
Różnica jest u mnie w granicy 1 s. jak pisałem, d*po-hamownia nic nie podpowiadała, ale wyraźnie zminejszyło mi się dymienie.
Widzisz coś za coś, a jak wyprujesz wydech to wogóle jest fajnie
No a pozatym k24 to stara konstrukcja dlatego ma taki lag.
[ Dodano: 10 Mar 2009 02:26 ]
hmm tylko jeśli wtryski ci smarkają to z tym dymem może być różnie

Różnica jest u mnie w granicy 1 s. jak pisałem, d*po-hamownia nic nie podpowiadała, ale wyraźnie zminejszyło mi się dymienie.
Widzisz coś za coś, a jak wyprujesz wydech to wogóle jest fajnie

No a pozatym k24 to stara konstrukcja dlatego ma taki lag.
[ Dodano: 10 Mar 2009 02:26 ]
hmm tylko jeśli wtryski ci smarkają to z tym dymem może być różnie

- Michał_1977
- _
- Posty: 14257
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Skoro padł temat wtrysków, to się podepnę z moim problemem, bo też swoje podejrzewam. Mianowicie przy zapalaniu silnik nie łapie na wszystkie gary i wali siwym dymem. Do pierwszego dodania gazu, wtedy się uspokaja i pracuje już normalnie. Na ciepło pali dobrze. Obstawiałem świece, ale po wymianie to samo, a stare i tak były OK. Silnik stał nieużywany ponad pół roku. Czy mogło się coś z wtryskami stać od tego stania i teraz się zawieszają? Przed tym długim postojem palił dobrze.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 09:56 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
piori, a może to jest wina paliwa? Zawieszające się wtrysk ciapie, słychać to wyraźnie
Jak byś miał słabe końcówki to dymiłby Ci ciągle na czarno, jak wcisniesz gaz w podłoge na ciepłym (silnik powinien najwyżej puścić bąka i tyle)
Jeśli nie jeździsz na serii tylko było dłubane, no i wtryski się nie wieszają, zwróć uwagę, czy przy dynamicznym przyspieszaniu na 3, 4, 5 biegu nie podskakuje ci temperatura poza środek - jeśli tak to końcówki leją
Dobry patent to zalać depresatora - napewno nie zaszkodzi, a jeśli to wina paliwa problem się rozwiąże po jakiś 3 km jazdy.
[ Dodano: 10 Mar 2009 10:37 ]
Michaś_1977, ciśnienie troche duże, 155 powinno być, no ale pewnie nie w tym rzecz, a wymieniałeś osłonki termiczne i podkładki? Może się końcówki przegrzewają.
Jak byś miał słabe końcówki to dymiłby Ci ciągle na czarno, jak wcisniesz gaz w podłoge na ciepłym (silnik powinien najwyżej puścić bąka i tyle)
Jeśli nie jeździsz na serii tylko było dłubane, no i wtryski się nie wieszają, zwróć uwagę, czy przy dynamicznym przyspieszaniu na 3, 4, 5 biegu nie podskakuje ci temperatura poza środek - jeśli tak to końcówki leją
Dobry patent to zalać depresatora - napewno nie zaszkodzi, a jeśli to wina paliwa problem się rozwiąże po jakiś 3 km jazdy.
[ Dodano: 10 Mar 2009 10:37 ]
Michaś_1977, ciśnienie troche duże, 155 powinno być, no ale pewnie nie w tym rzecz, a wymieniałeś osłonki termiczne i podkładki? Może się końcówki przegrzewają.
OK, sprawdzę z tą temperaturą. Paliwo zalałem nowe, ale filtr jest stary (nie w sensie przebiegu, ale też stał razem z silnikiem) to wymienię no i będę testował. Auto dłubane i kopci dość ostro przy przegazówce, ale nie przy stałej prędkości. Ale tak ma być
, jak zmniejszę dawkę do normalnej to nie kopci.

Tylko uważaj nie pałuj za ostro żeby Ci uszczelki nie wywaliło! Chyba że masz żelazną z 1.9 
A pod filtrem masz taki zaworek, odkręcasz go i upuszcza się wode z filtra, jak się nazbiera.
Dorzucam link do filma z gwizdem mojej dmuchawki: Turbo Gwizd
Co ciekawe, każdy kogo przewioze mówi: Ale ci ładnie turbo chodzi, łącznie z majstrem który robił mi hamulce!

A pod filtrem masz taki zaworek, odkręcasz go i upuszcza się wode z filtra, jak się nazbiera.
Dorzucam link do filma z gwizdem mojej dmuchawki: Turbo Gwizd
Co ciekawe, każdy kogo przewioze mówi: Ale ci ładnie turbo chodzi, łącznie z majstrem który robił mi hamulce!

Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 13:36 przez t0mal, łącznie zmieniany 5 razy.
Mi się podobał dźwięk jaki miałem gdy kiedyś w drodze z pracy przerdzewiały spaw przed katalizatorem całkiem się urwał (oczywiście już dawno był pusty
) i mój układ wydechowy stanowiło jakieś 30cm rury, przy każdym dotknięciu pedału gazu na wolnych obrotach
Taki gwizd, że się przechodnie oglądali, tylko trochę w czasie jazdy buczało. Ale od tamtej pory wiem, że niedługo robię konkretny i kompletny przelot 



ciśnienie powinno być 155barMichaś_1977 pisze:No ale co ja jeszcze z nimi mogę zrobić?Przecież są założone nowe końcówki i ustawione jest ciśnienie na 165...arwam pisze:no to bank wtryskwacze![]()
Ręce już mi zaczynają opadać...
po jakichś dwóch lub trzech tygodniach się uspokoi tak jak u mnie przez pierwsze dwa tygodnie dawały mi się we znaki a teraz na 11mm mam to samo że jak przygazuję to lubi się czasem zawiesić ale nie za każdym razem.
Za jakiś czas ustąpi

t0mal, turbo to Ci już pada kompletnie i tylko patrzeć jak silnik sztachnie oleju i wtedy oby Ci którejś korby nie ugieło

nie powinno być słychać jej prawie takich turbin jak T2 czy K14
Co innego T3 lub K24 ja jeszcze nie słyszałem żadnej z nich żeby nie gwizdała

Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 22:08 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14257
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Chyba nawet na korpusie wtryskiwacza jest napisane 155bar, a w wolnossącym to nie taki cusik, bo zdaje się 130. Jak wtryski się ułożą, to ciśnienie otwarcia deczko spada, ja bym poczekał.Michaś_1977 pisze:Kurde,pompiarz powiedział,że 165bar.Nawet specjalnie pytał mnie,czy to jest turbo diesel...
Mówił też,że dla wolnossącego cusik mniej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości