Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

David2004
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 19:28
Lokalizacja: Łasin

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Post autor: David2004 » wt gru 22, 2015 14:29

Jak miałem założoną t3, wpinalismy mbc, zawór na max i nic. Później mbc wypielismy, wężyki zaślepione i dalej nic. Założyliśmy k14, WG wkrecony na max i jest doładowanie ale max 0.9



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Post autor: drakula500 » wt gru 22, 2015 15:21

Spaliny mogą uchylać Ci klapkę WG



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Post autor: Q_mac » wt gru 22, 2015 16:50

Może głupie pytanie-jak wygląda test tego doładowania ? W jakich warunkach ?



David2004
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 19:28
Lokalizacja: Łasin

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Post autor: David2004 » wt gru 22, 2015 18:20

Obecne warunki atmosferyczne, chłodno jest więc jeszcze lepiej ;d może głupia odpowiedź ale i dziwne pytanie ;p



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Post autor: Q_mac » wt gru 22, 2015 23:59

Nie dziwne. Są tacy co "gazują na postoju" i tak sprawdzają ile turbawka nadmucha..



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Post autor: t0mal » pt sty 15, 2016 00:41

Jakby ktoś miał wątpliwości, to wg starych książek powinno się na drugim biegu rozpędzić się do 60hm/h, następnie należy wcisnąć pedał gazu do oporu i jednocześnie przytrzymać hamulec tak, żeby obroty nie wzrastały, wtedy mamy odczyt.
Ale lepiej jest zwyczajnie na trasie zredukować do czwórki i pedał w podłogę - nie obciąża się tak skrzyni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości