Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz lis 29, 2009 01:27

lukaszyna21, na hamowaniu była też vectra oraz dwie ibizy z afn'ami pod maską.... też dymiły bo na hamowni auto stoi i dlatego tak widać wydobywający się dym :P . Podczas jazdy tego prawie nie widać :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 01:28

marcinas1983,

to może lepiej janie będę zajeżdżałw przyszłości na chamownię bo panowie na hamowni ulegną zaczadzeniu :P



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 01:29

Dzisiaj jak u siebie ustawiałem wydatek i dawkę w pompie na warsztacie to mimo uchylonych drzwi i rury na zewnątrz myślałem że się uduszę, po paru przegazówkach, hala 270m^2 i 6m do sufitu :goof: - wniosek zbyt opóźniony wtrysk :helm:
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 01:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz lis 29, 2009 01:29

arwam, a tam spoko... o ile masz auto w miarę szczelne to nic się im nie stanie bo będą w aucie siedzieć :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 29, 2009 10:12

marcinas1983 pisze:nic się im nie stanie bo będą w aucie siedzieć
Chyba,że się im powietrze w środku skończy :rotfl:
t0mal pisze:Zrobienie dobrej pompy to nie jest łatwa sprawa, ja ze swoją użerałem się dobre 2 miesiące,
Dokładnie...ja też coś koło tego
t0mal pisze:do dzisiaj
t0mal, czyżby jakiś jakiś przełom :bajer:???
Jakie wtryski w końcu zagościły?
Mam jeszcze pytanie do Ciebie-jaki depresator lejesz do paliwa?Ja nalałem Valvoline i codziennie rano jak odpalam,to z tłumika przez chwilę wali sadzą :grin:
Ponoć ma on takie właściwości,że wydech też częściowo czyści...
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 10:18 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 14:54

Zazwyczaj K2 DFA-39, ale teraz mam jakiś z organiki i też jest dobry. Przy odpalaniu właściwie nic się nie dzieje specjalnego, ostatnio trochę kuleje po odpaleniu, bo świeca mi padła (końcówki leją)
Wtryski ciągle goszczą się te od 1V, ale muszę je zmienić bo nie dają rady, jak nie zalejesz nic do paliwa to się nie da jeździć - strasznie klepią i leją.
Do pompy założyłem regulator od forda (ta dźwigienka ze sprężynkami), o siebie miałem taki z krótkim zawiasem 19mm, teraz jest ponad 25 :)
Także jest dobrze, świata za mną nie widać :)
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 14:54 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 29, 2009 15:52

t0mal pisze:Wtryski ciągle goszczą się te od 1V, ale muszę je zmienić bo nie dają rady,
To zrób to czym prędzej,bo ja na tych wtryskach zarżnąłem 2 głowiczki,a jak zaczynały siadać,to też nie było za mną świata widać...
Nie zwlekaj,ot taka moja rada :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukaszyna21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lis 14, 2009 13:00
Lokalizacja: Gołdap Polska
Kontakt:

Post autor: lukaszyna21 » pn lis 30, 2009 19:57

a te dodatki co lejecie do paliwa to nie lepiej mixola . ja u siebie to lałem kiedyś w moim pierwszym dieslu troche pomagało


Łukaszyna 21

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 21, 2010 17:39

Odgrzejemy kotleciki...
Usiadłem obie dzisiaj z długopisem i kawałkiem kartki,żeby policzyć ile straciłem po zastosowaniu metalowej uszczelki od AFN/AAZ.
Otóż wyszło mi z obliczeń,że przestrzeń pomiędzy głowicą,a blokiem silnika,która powstała na skutek zastosowania uszczelki o większych otworach cylindrowych (o 2,98mm) i grubości 3ch karbów (1,61mm),wynosi :!: 587,463mm³ czyli w zaokrągleniu-0,6cm³ :!: ...
Właśnie o tyle silnik został odprężony i jak na moje oko jest to bardzo dużo :? ...
Pomyślałem,że może zastosowanie uszczelki z 1ym karbem podratowałoby sytuację,ale wtedy tłoki i zawory...no wiecie...
Zapraszam do dyskusji :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sty 21, 2010 17:58

Masz stopień sprężania w okolicy 1:22.4 - chyba nie ma tragedii.
Trzeba wziąć na poprawkę, że głowica pewnie była planowana, a sama uszczelka przy dokręcaniu nieco się spłaszczyła.

Jedyny wiarygodny sposób to pomiar objętości komory spalania - trzeba wykręcić wtrysk i wypełnić komorę olejem np strzykawką, wtedy kiedy tłok jest w gmp - następnie porównasz to sobie do objętości skokowej i masz stopień sprężania.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw sty 21, 2010 18:16

Michaś_1977, jak jest odprężony to można więcej dmuchnąć... ja nie widzę żadnego problemu :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 21, 2010 18:29

marcinas1983 pisze:ja nie widzę żadnego problemu
A ja widzę,bo suszara daje ciśnienie dopiero od ok.2000rpm,a wcześniej co?
A odpalanie poranne na mrozie?
Na te czynniki na pewno ma wpływ,bo jakby na to nie patrzeć-silnik odprężony..
Jeszcze jak silnik zdrowy to O.K,ale jak już sprężanie nie halo,to po zastosowaniu takiej uszczelki może być naprawdę nieciekawie,zwłaszcza po długim postoju na mrozie... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sty 21, 2010 19:57

Robiłeś coś po tym jak wyszła Ci ta mała kompresja?

[ Dodano: 21 Sty 2010 18:58 ]
Ja też mam uszczelkę od 1.9 na 3 karby i nie miałem żadnych problemów z odpalaniem, dopuki przyspieszacz mi się nie rozpadł.
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 19:57 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 21, 2010 21:09

Nie wiem czy to coś znaczy, ale ja mam zwykłą uszczelkę też na 3 karby i problem z odpalaniem jest. A wszystko niby sprawne :goof:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości