No właśnie,czyli taka jak K-24t0mal pisze:Do T3 idzie 60mm (wewnętrzna śr. rury)
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
efekt będzie taki że auto powinno przestać dymić na tej dawce i ciśnieniu.Michaś_1977 pisze:Zobaczę jaki będzie efekt.Mam nadzieję,że piorunujący
jak podkręcisz do 1,5-1,8bara z dymkiem to już będzie dość.
potem kolejny etap to zmiana pompy na 10mm lub większą i koniecznie załóż K24.
[ Dodano: 20 Kwi 2009 14:39 ]
t0mal, masz swoją K14 na sprzedaż?
ile za nią wołasz bo coraz poważniej sięzastanawiam nad twin turbo ewentualnie hybrydą.
jakie masz na niej luzy ale pamiętam że pisałeś że chyba się nakrętka w niej odkręciła?
[ Dodano: 20 Kwi 2009 14:41 ]
efekt będzie taki że auto powinno przestać dymić na tej dawce i ciśnieniu.Michaś_1977 pisze:Zobaczę jaki będzie efekt.Mam nadzieję,że piorunujący
jak podkręcisz do 1,5-1,8bara z dymkiem to już będzie dość.
potem kolejny etap to zmiana pompy na 10mm lub większą i koniecznie załóż K24.
ewentualnie za K14 mogę Ci dać głowiczkę 9mm.
Co Ty na to?
A może miałbyś cała pompe 9mm? Bo mam głowiczke od 1Z do kupienia i chciałbym sobie 10mm poskładać, jednocześnie chciałbym mieć czym jeździć na codzień.
Turbo jest w niewiadomojakim stanie - do tej pory nie mam pojęcia czemu się odkręciła ta nakrętka od muszli zimnej. Luzu w poprzek wałka nie ma wcale, wzdłużny, po dokręceniu nakrętki palcem jest ledwowyczuwalny, miejszy niż poprzeczny w tej T3 co od ciebie kupiłem, co do spożycia oleju to trudno mi powiedzieć, bo miałem pękięty czujnik ciśnienia oleju i wyciek, przed pojawieniem się wycieku auto żarło niecały litr na 10 000. Wirniki są suche. Gratis jest kawałek urwanej śróby dwunastokątnej.
Turbo jest w niewiadomojakim stanie - do tej pory nie mam pojęcia czemu się odkręciła ta nakrętka od muszli zimnej. Luzu w poprzek wałka nie ma wcale, wzdłużny, po dokręceniu nakrętki palcem jest ledwowyczuwalny, miejszy niż poprzeczny w tej T3 co od ciebie kupiłem, co do spożycia oleju to trudno mi powiedzieć, bo miałem pękięty czujnik ciśnienia oleju i wyciek, przed pojawieniem się wycieku auto żarło niecały litr na 10 000. Wirniki są suche. Gratis jest kawałek urwanej śróby dwunastokątnej.
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 15:45 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Co Ty arwam, ,sklerozja Cię dopadła ?arwam pisze:ewentualnie za K14 mogę Ci dać głowiczkę 9mm.
Co Ty na to?
Nie pamiętasz co mi dawałeś?
Przecież ta pompa od Ciebie jest 9mm
A K-24 wróci na swoje miejsce jak podepnę FMIC
I jeszcze jedno,czy K-24 w połączeniu z tej wielkości FMICiem nie spowoduje jeszcze większego LAGa niż wcześniej.
Póki co na K-14 zajefajnie to to śmiga.
Ale tak czy srak,K-24 założę,choćby po to abym mógł spać spokojnie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 16:10 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
ale widziałeś ile mam na stanie pomp a zawsze brałem tylko 9mmMichaś_1977 pisze:Co Ty arwam, ,sklerozja Cię dopadła ?
raczej nie dopadła mnie skleroza,I jeszcze jedno,czy K-24 w połączeniu z tej wielkości FMICiem nie spowoduje jeszcze większego LAGa niż wcześniej.
zresztą jechałeś moim i to na przykręconej dawce to widzałeś jak to jeździ nawet na mieście się daja jeździć
[ Dodano: 20 Kwi 2009 16:58 ]
nie mam drugiej pompy z LDA ale pare sztuk głowiczek z łoczkami i nie tylko by się znalazło
w końcu jakieś zapasy na wypadek avarii i przyspieszonego zużycia trzeba mieć.
mam jeszcze nawet jedną głowiczkę 11mm ale fala od niej jest zjedzona i będę musiał sobie załatwić falę do niej bo jest znacznie wyższa niż ta na której jeżdżę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[quote="t0mal"]Porób fotki koniecznie [/quote
No problem
Tylko nie wiem kiedy to się stanie,bo dzisiaj także zapowiada się pracowity dzionek.
W sumie to już sam jajo znoszę .Jak nie miałem rur to jakoś mnie to tak nie kręciło,a teraz to aż mnie nosi he,he
t0mal, a widziałeś te fotki z poprzedniej strony?
No problem
Tylko nie wiem kiedy to się stanie,bo dzisiaj także zapowiada się pracowity dzionek.
W sumie to już sam jajo znoszę .Jak nie miałem rur to jakoś mnie to tak nie kręciło,a teraz to aż mnie nosi he,he
t0mal, a widziałeś te fotki z poprzedniej strony?
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
na podstawie doświadczenia: AAZ + k14, kąt wtrysku ustawiony na ok 0,82 przy 2k RPM 4/5 bieg pod pełnym obciążeniem pompowało 1 bar, tak że osiągało chwilami surge line z lewej strony.abrams pisze:andrew.zbyrko napisał/a:
jest jeszcze jeden myk żeby turbo szybciej rozzkręcić: opóźnić początek wtrysku, ale przy modzonym silniku jest to niewskazane, jak i zimny start jest utrudniony.
możesz opisać dlaczego tak stwierdzasz ??
po przyśpieszeniu kąta wtrysku do ok 1.04 zdecydowanie dużo mniej.
Wyaje mi się że przez zbyt późne całkowite spalenie paliwa i tym samym większa energia spalin, a może wieksza temp spalin przyczynia się do wiekszej energi [przez przemiane adiabatyczna, izochoryczna...??]
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Witam
No i nadszedł ten piękny dzionek,którego nie mogłem się doczekać,więc zmontowałem wreszcie orurowanie do mojego FMICa .
Oto kilka fotek:
Aku przeszkadzał troszkę,więc musiałem cofnąć mocowanie i dać pod skosem.
Przy aku wykorzystałem ori kolanko,które wcześniej było pomiędzy turbo,a kolektorem.Stanowi ono "tajną broń" na wypadek awarii FMICa lub orurowania w trasie,czyli spinam nim turbo z kolektorem i "grzeję" dalej
Natomiast przy altku,zastosowałem stalowe kolano kupione w Metalzbycie
Po skończonej robocie zrobiłem nim ok.20km.Niby nic się nie tłucze,ciśnienia nie puszcza więc chyba będzie dobrze mi służył.
W wolnej chwili dołożę jeszcze po jednej opasce na każde łączenie.
Czekam na Wasze opinie i uwagi,bo jeśli jest coś co Waszym zdaniem warto poprawić,chętnie to przeanalizuję .
[ Dodano: 29 Kwi 2009 10:18 ]
Dzisiaj obróciłem o 90* boost pin i zrobiłem jazdę próbną.Teraz nie kopci tak jak wcześniej na tym samym ustawieniu,ale bez FMIC
No i nadszedł ten piękny dzionek,którego nie mogłem się doczekać,więc zmontowałem wreszcie orurowanie do mojego FMICa .
Oto kilka fotek:
Aku przeszkadzał troszkę,więc musiałem cofnąć mocowanie i dać pod skosem.
Przy aku wykorzystałem ori kolanko,które wcześniej było pomiędzy turbo,a kolektorem.Stanowi ono "tajną broń" na wypadek awarii FMICa lub orurowania w trasie,czyli spinam nim turbo z kolektorem i "grzeję" dalej
Natomiast przy altku,zastosowałem stalowe kolano kupione w Metalzbycie
Po skończonej robocie zrobiłem nim ok.20km.Niby nic się nie tłucze,ciśnienia nie puszcza więc chyba będzie dobrze mi służył.
W wolnej chwili dołożę jeszcze po jednej opasce na każde łączenie.
Czekam na Wasze opinie i uwagi,bo jeśli jest coś co Waszym zdaniem warto poprawić,chętnie to przeanalizuję .
[ Dodano: 29 Kwi 2009 10:18 ]
Dzisiaj obróciłem o 90* boost pin i zrobiłem jazdę próbną.Teraz nie kopci tak jak wcześniej na tym samym ustawieniu,ale bez FMIC
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, on nie jest przeze mnie załamany,on taki po prostu jestarwam pisze:widzę masz przynajmniej jeden wąż ori od TDi koło pompy wtryskowej ale w tym miejscu popraw go żeby nie był załamany.
Jeszcze nie mierzyłem,ale na pewno jest to bardzo krotki odcinek czasuarwam pisze:jak teraz jeździ?
przykładowy czas 0-100km/h ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości