Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 20, 2009 14:16

t0mal pisze:Do T3 idzie 60mm (wewnętrzna śr. rury)
No właśnie,czyli taka jak K-24



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 20, 2009 14:36

Michaś_1977 pisze:Zobaczę jaki będzie efekt.Mam nadzieję,że piorunujący
efekt będzie taki że auto powinno przestać dymić na tej dawce i ciśnieniu.
jak podkręcisz do 1,5-1,8bara z dymkiem to już będzie dość.
potem kolejny etap to zmiana pompy na 10mm lub większą i koniecznie załóż K24.

[ Dodano: 20 Kwi 2009 14:39 ]
t0mal, masz swoją K14 na sprzedaż?
ile za nią wołasz bo coraz poważniej sięzastanawiam nad twin turbo ewentualnie hybrydą.
jakie masz na niej luzy ale pamiętam że pisałeś że chyba się nakrętka w niej odkręciła?

[ Dodano: 20 Kwi 2009 14:41 ]
Michaś_1977 pisze:Zobaczę jaki będzie efekt.Mam nadzieję,że piorunujący
efekt będzie taki że auto powinno przestać dymić na tej dawce i ciśnieniu.
jak podkręcisz do 1,5-1,8bara z dymkiem to już będzie dość.
potem kolejny etap to zmiana pompy na 10mm lub większą i koniecznie załóż K24.
ewentualnie za K14 mogę Ci dać głowiczkę 9mm.
Co Ty na to?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn kwie 20, 2009 15:35

A może miałbyś cała pompe 9mm? Bo mam głowiczke od 1Z do kupienia i chciałbym sobie 10mm poskładać, jednocześnie chciałbym mieć czym jeździć na codzień.

Turbo jest w niewiadomojakim stanie - do tej pory nie mam pojęcia czemu się odkręciła ta nakrętka od muszli zimnej. Luzu w poprzek wałka nie ma wcale, wzdłużny, po dokręceniu nakrętki palcem jest ledwowyczuwalny, miejszy niż poprzeczny w tej T3 co od ciebie kupiłem, co do spożycia oleju to trudno mi powiedzieć, bo miałem pękięty czujnik ciśnienia oleju i wyciek, przed pojawieniem się wycieku auto żarło niecały litr na 10 000. Wirniki są suche. Gratis jest kawałek urwanej śróby dwunastokątnej.
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 15:45 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 20, 2009 15:57

arwam pisze:ewentualnie za K14 mogę Ci dać głowiczkę 9mm.
Co Ty na to?
Co Ty arwam, ,sklerozja Cię dopadła :chytry: ?
Nie pamiętasz co mi dawałeś?
Przecież ta pompa od Ciebie jest 9mm :grin:

A K-24 wróci na swoje miejsce jak podepnę FMIC :food:
I jeszcze jedno,czy K-24 w połączeniu z tej wielkości FMICiem nie spowoduje jeszcze większego LAGa niż wcześniej.
Póki co na K-14 zajefajnie to to śmiga.
Ale tak czy srak,K-24 założę,choćby po to abym mógł spać spokojnie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 16:10 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn kwie 20, 2009 16:53

Michaś_1977 pisze:I jeszcze jedno,czy K-24 w połączeniu z tej wielkości FMICiem nie spowoduje jeszcze większego LAGa niż wcześniej.
Najprawdopodobniej tak :) Ale lepiej się powinien zbierać z dołu.



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 20, 2009 16:53

Michaś_1977 pisze:Co Ty arwam, ,sklerozja Cię dopadła ?
ale widziałeś ile mam na stanie pomp a zawsze brałem tylko 9mm :bigok:
I jeszcze jedno,czy K-24 w połączeniu z tej wielkości FMICiem nie spowoduje jeszcze większego LAGa niż wcześniej.
raczej nie dopadła mnie skleroza,
zresztą jechałeś moim i to na przykręconej dawce to widzałeś jak to jeździ nawet na mieście się daja jeździć :goof:

[ Dodano: 20 Kwi 2009 16:58 ]
nie mam drugiej pompy z LDA ale pare sztuk głowiczek z łoczkami i nie tylko by się znalazło :bajer:

w końcu jakieś zapasy na wypadek avarii i przyspieszonego zużycia trzeba mieć.
mam jeszcze nawet jedną głowiczkę 11mm ale fala od niej jest zjedzona i będę musiał sobie załatwić falę do niej bo jest znacznie wyższa niż ta na której jeżdżę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 20, 2009 22:50

Dzisiaj niestety nic nie udało mi się zrobić bo miałem awaryjną robótkę.Koleś zarysował zderzak w nowym autku i nie chciał żeby ojciec się dowiedział.
Dopiero wróciłem z lakierni. :grrr:
Moooże jutro cusik dłubnę. :chytry:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 21, 2009 09:21

Porób fotki koniecznie :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt kwie 21, 2009 09:44

[quote="t0mal"]Porób fotki koniecznie :)[/quote

No problem :bigok:
Tylko nie wiem kiedy to się stanie,bo dzisiaj także zapowiada się pracowity dzionek.
W sumie to już sam jajo znoszę :grin: .Jak nie miałem rur to jakoś mnie to tak nie kręciło,a teraz to aż mnie nosi he,he :grin:
t0mal, a widziałeś te fotki z poprzedniej strony? :bajer:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 21, 2009 10:20

Ano widziałem, ciekawi mnie jak sobie poradzisz z tym akumulatorem, z tąd ta moja prośba.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr kwie 22, 2009 20:12

abrams pisze:andrew.zbyrko napisał/a:
jest jeszcze jeden myk żeby turbo szybciej rozzkręcić: opóźnić początek wtrysku, ale przy modzonym silniku jest to niewskazane, jak i zimny start jest utrudniony.



możesz opisać dlaczego tak stwierdzasz ??
na podstawie doświadczenia: AAZ + k14, kąt wtrysku ustawiony na ok 0,82 przy 2k RPM 4/5 bieg pod pełnym obciążeniem pompowało 1 bar, tak że osiągało chwilami surge line z lewej strony.
po przyśpieszeniu kąta wtrysku do ok 1.04 zdecydowanie dużo mniej.

Wyaje mi się że przez zbyt późne całkowite spalenie paliwa i tym samym większa energia spalin, a może wieksza temp spalin przyczynia się do wiekszej energi [przez przemiane adiabatyczna, izochoryczna...??]


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr kwie 29, 2009 10:45

Witam :bigok:
No i nadszedł ten piękny dzionek,którego nie mogłem się doczekać,więc zmontowałem wreszcie orurowanie do mojego FMICa :food: .
Oto kilka fotek:
Obrazek Obrazek Obrazek Aku przeszkadzał troszkę,więc musiałem cofnąć mocowanie i dać pod skosem.
Obrazek Przy aku wykorzystałem ori kolanko,które wcześniej było pomiędzy turbo,a kolektorem.Stanowi ono "tajną broń" na wypadek awarii FMICa lub orurowania w trasie,czyli spinam nim turbo z kolektorem i "grzeję" dalej :bigok:
ObrazekNatomiast przy altku,zastosowałem stalowe kolano kupione w Metalzbycie :grin:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Po skończonej robocie zrobiłem nim ok.20km.Niby nic się nie tłucze,ciśnienia nie puszcza więc chyba będzie dobrze mi służył.
W wolnej chwili dołożę jeszcze po jednej opasce na każde łączenie.
Czekam na Wasze opinie i uwagi,bo jeśli jest coś co Waszym zdaniem warto poprawić,chętnie to przeanalizuję :D .

[ Dodano: 29 Kwi 2009 10:18 ]
Dzisiaj obróciłem o 90* boost pin i zrobiłem jazdę próbną.Teraz nie kopci tak jak wcześniej na tym samym ustawieniu,ale bez FMIC \:D/



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 30, 2009 10:02

Michaś_1977, widzę masz przynajmniej jeden wąż ori od TDi koło pompy wtryskowej ale w tym miejscu popraw go żeby nie był załamany.
po za tym jednym mankametnem wyszłoci naprawdę ładnie.
jak teraz jeździ?
przykładowy czas 0-100km/h ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 30, 2009 12:39

arwam pisze:widzę masz przynajmniej jeden wąż ori od TDi koło pompy wtryskowej ale w tym miejscu popraw go żeby nie był załamany.
arwam, on nie jest przeze mnie załamany,on taki po prostu jest :bigok:
arwam pisze:jak teraz jeździ?
przykładowy czas 0-100km/h ?
Jeszcze nie mierzyłem,ale na pewno jest to bardzo krotki odcinek czasu :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości