one nie będą równolegle ale ale szregowo co czyni zasadniczą różnicęt0mal pisze:Nie bo energia spalin bedzie za mała, (i tak jak jedziesz pełnym ogniem to t3 dmucha od 3000) musiałbyś całkowicie zamknąć dopływ spalin to mniejszego turba.
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak byłyby szeregowo to mała by była podpieta pod wydech dużej, a nie pod wg, napisałem
To zmienia rolę zaworu wg na zawór sterujący rozpoczęciem ładowania przez drugą sprężarkę. Zatkanie kanału zaworu WG przy wylocie z dużego turbo powoduje powstanie oddzielnej "rury" od koletrora wydechowego przez zawór WG do dziury po zaślepce, która napędza nam małą sprężarkę.
[ Dodano: 19 Kwi 2009 00:00 ]
potrzebny byłby też zawór na dolocie, pomiedzy muszlami zimnymi sprężarek, który zapobiegał by cofaniu się powietrza do filtra gdy jedno turbo nie pompuje.
[ Dodano: 19 Kwi 2009 00:06 ]
Przy doładowaniu zakresowym ta "duża" sprężarka jest mniejsza niż w konwencjonalnych rozwiązaniach, łąduje już od niskich obrotów, a kiedy puchnie na wyższych, wspomaga ją mała, przez co mamy większe doładowanie do wysokich obrotów silnika i turbodziurę jak przy stosowaniu małego turba.
t0mal pisze:zaślepić kanał obejściowy
To zmienia rolę zaworu wg na zawór sterujący rozpoczęciem ładowania przez drugą sprężarkę. Zatkanie kanału zaworu WG przy wylocie z dużego turbo powoduje powstanie oddzielnej "rury" od koletrora wydechowego przez zawór WG do dziury po zaślepce, która napędza nam małą sprężarkę.
[ Dodano: 19 Kwi 2009 00:00 ]
potrzebny byłby też zawór na dolocie, pomiedzy muszlami zimnymi sprężarek, który zapobiegał by cofaniu się powietrza do filtra gdy jedno turbo nie pompuje.
[ Dodano: 19 Kwi 2009 00:06 ]
Przy doładowaniu zakresowym ta "duża" sprężarka jest mniejsza niż w konwencjonalnych rozwiązaniach, łąduje już od niskich obrotów, a kiedy puchnie na wyższych, wspomaga ją mała, przez co mamy większe doładowanie do wysokich obrotów silnika i turbodziurę jak przy stosowaniu małego turba.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
możesz opisać dlaczego tak stwierdzasz ??andrew.zbyrko pisze:jest jeszcze jeden myk żeby turbo szybciej rozzkręcić: opóźnić początek wtrysku, ale przy modzonym silniku jest to niewskazane, jak i zimny start jest utrudniony.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
odsyłam do tematu:andrew.zbyrko pisze:jest jeszcze jeden myk żeby turbo szybciej rozzkręcić: opóźnić początek wtrysku, ale przy modzonym silniku jest to niewskazane, jak i zimny start jest utrudniony.
MOD Łukiego
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, ,pamiętasz jak Ci pisałem na PW o strasznie wysokim spalaniu?
Otóż,sytuacja została opanowana.Zalałem gada na ful,zrobiłem 140km i znów zalałem na ful.
Weszło (ku mojemu zaskoczeniu) tylko 6,45l,czyli ok.4,6l/100km.Rewelka .
Niestety wszystko się zmieni (chyba)gdy podepnę wreszcie ten FMIC,wtedy wszystkie ustawienia pójdą na +
Zamieszczam parę fotek jak go zamontowałem.
Jest to coolerek z Renault Master
Przy aku będzie trochę zabawy,ale jak znam sam siebie,to pokonam to bez niczego.
Panowie,jakieś sugestie ?Czekam na opinie.
I jeszcze jedno.Czy w MK3 coolerek jest montowany pod prawym reflektorem?
Bo jeśli tak,to może od niego dokupię część orurowania?
Otóż,sytuacja została opanowana.Zalałem gada na ful,zrobiłem 140km i znów zalałem na ful.
Weszło (ku mojemu zaskoczeniu) tylko 6,45l,czyli ok.4,6l/100km.Rewelka .
Niestety wszystko się zmieni (chyba)gdy podepnę wreszcie ten FMIC,wtedy wszystkie ustawienia pójdą na +
Zamieszczam parę fotek jak go zamontowałem.
Jest to coolerek z Renault Master
Przy aku będzie trochę zabawy,ale jak znam sam siebie,to pokonam to bez niczego.
Panowie,jakieś sugestie ?Czekam na opinie.
I jeszcze jedno.Czy w MK3 coolerek jest montowany pod prawym reflektorem?
Bo jeśli tak,to może od niego dokupię część orurowania?
tak patrząc z przodu czyli przed lewym kołemMichaś_1977 pisze:I jeszcze jedno.Czy w MK3 coolerek jest montowany pod prawym reflektorem?
Bo jeśli tak,to może od niego dokupię część orurowania?
chciałbym raczej sprzedać całość zostałby może tylko jeden nie wykorzystany element
[ Dodano: 20 Kwi 2009 08:18 ]
sytuacja wcale nie musi się zmienić nawet w przypadku bardzo dużej dawki (zadymienia) zależy wszystko od tego jak będziesz jeździł bo jeśli normalnie to nie powinno wzrosnąć a nawet może spaść.Michaś_1977 pisze:arwam, ,pamiętasz jak Ci pisałem na PW o strasznie wysokim spalaniu?
Otóż,sytuacja została opanowana.Zalałem gada na ful,zrobiłem 140km i znów zalałem na ful.
Weszło (ku mojemu zaskoczeniu) tylko 6,45l,czyli ok.4,6l/100km.Rewelka .
Niestety wszystko się zmieni (chyba)gdy podepnę wreszcie ten FMIC,wtedy wszystkie ustawienia pójdą na +
Zamieszczam parę fotek jak go zamontowałem.
ale jeśli będziesz deptał to normalne że spalanie będzie na "+"
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Michaś_1977,
nie wiem czy ja nie będę musiał szukać drugiego bo jak ostatnio chciałem zobaczyć jak idzie na 1,7bara z T3 to mi Cooler pękł i chyba nie uda mi się tego pokleić
nie jest wielkie pęknięcie ale jak ma mi drugi raż się to powtórzyć to będę musiał szukać drugiego.
i tu moja prósba do Ciebie, CZy mógł byś mi na wolnym czasie zmierzyć średnicę wlotów przy swoim IC?
dzięki
nie wiem czy ja nie będę musiał szukać drugiego bo jak ostatnio chciałem zobaczyć jak idzie na 1,7bara z T3 to mi Cooler pękł i chyba nie uda mi się tego pokleić
nie jest wielkie pęknięcie ale jak ma mi drugi raż się to powtórzyć to będę musiał szukać drugiego.
i tu moja prósba do Ciebie, CZy mógł byś mi na wolnym czasie zmierzyć średnicę wlotów przy swoim IC?
dzięki
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak ja go kupowałem,to na allegro było ich trochę.arwam pisze:nie masz może jakiegoś na oku?
Mój też był znaleziony na allegro,ale pojechałem po niego osobiście bo było nie daleko.
[ Dodano: 20 Kwi 2009 08:58 ]
Masz tutaj taki jeden z tańszych.Taki sam jak mój:
http://moto.allegro.pl/item598911158_ch ... aster.html
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, jak czas mi pozwoli to dzisiaj go podłączę.Właśnie przytargałem rury...
Zobaczę jaki będzie efekt.Mam nadzieję,że piorunujący
Jak skończę i wypróbuję,to napiszę co i jak
[ Dodano: 20 Kwi 2009 11:54 ]
t0mal, miałem w rękach taką rurę jak potrzebujesz tylko nie pamiętam średnicy przy turbo i zostawiłem.Ta miała ok.50mm i nie wiem czy to nie jest do K-14
Zobaczę jaki będzie efekt.Mam nadzieję,że piorunujący
Jak skończę i wypróbuję,to napiszę co i jak
[ Dodano: 20 Kwi 2009 11:54 ]
t0mal, miałem w rękach taką rurę jak potrzebujesz tylko nie pamiętam średnicy przy turbo i zostawiłem.Ta miała ok.50mm i nie wiem czy to nie jest do K-14
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości