Advance timing mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Advance timing mod
Może ja się pomyliłem...myślałem,że Tobie,ale komu innemu wysłałemMarcin997 pisze:Sorki ale nie pamiętam żeby to miało miejsce.
Heh...może nie tyle uruchomić,co wystroić,żeby to wszystko zaczęło współgrać i jeździć jak należyt0mal pisze:Poskładać to nie problem, trudniej jest to uruchomić.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Advance timing mod
Marcin997, Nie opłaca się go robić, za drogo to wyjdzie, jak chcesz to za parę dni będę miał gotową franken - pompę 10mm do sprzedania, za 350zł pójdzie.
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Advance timing mod
o w pore piszesz.. jak mi pompa padła i zamówiłem już inną od kolegi z forum i leci już do mnie za 220.. jak bym wiedział to jasne że bym wziol... I minąłem się z przeznaczeniem... Ale skoro mówisz że się robić nie oplaca.. to ten mod wreszcie daje coś dobrego? Bo mi mocy co raz ro brakuje...
Advance timing mod
Nie opłaca się bo to praktycznie taka sama robota jak zrobienie kompletnego uszczelnienia i pompy 10mm jak to komuś zlecasz to cena za robociznę będzie praktycznie taka sama.
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Advance timing mod
Aha... teraz rozumiem... No to nic tylko czekać aż mi ta pompa padnie (nie daj boze) albo będzie przypływ gotówki, i kupić taką 10mm z zrobionym timingiem a starą sprzedać.. Bo sam raczej tego nie zrobie...
Advance timing mod
z tego co rozumiem mam odkrecić ten dekielek co jest przy pompie tam nisko i od środka go rozwiercić zgadza się?
to pokolorowane na żółto w niebieskiej pentli?
jeżeli tak to o ile go rozwiercić? - albo może prościej dać pod niego podkładkę która oddali go od komory silnika mam dostęp do narzędzi które zrobią taką podkładkę bez bólu jeżeli tak to jaką grubość podkładki dać?
to pokolorowane na żółto w niebieskiej pentli?
jeżeli tak to o ile go rozwiercić? - albo może prościej dać pod niego podkładkę która oddali go od komory silnika mam dostęp do narzędzi które zrobią taką podkładkę bez bólu jeżeli tak to jaką grubość podkładki dać?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Advance timing mod
a jak byś chciał to kolego później uszczelnić. po za tym sprężyna straci wtedy swój wstępny naciąg co spowoduje nie kontrolowane przyspieszanie kąta wtrysku a to spowoduje uszkodzenie silnika.
albo delikatne rozwiercenie żeby zwyczajnie nie obciąć dekielka, albo najlepiej wyjąć pompę z auta, rozmontowac i skrócić tłoczek, 3,5-4mm spokojnie wystarczy. potem już by trzeba było przerabiać korpus pompy lub nieco zwiększyć zakres pracy przestawiacza w obydwie strony po czym na nowo zorganizować procesy spalania w tym silniku.
albo delikatne rozwiercenie żeby zwyczajnie nie obciąć dekielka, albo najlepiej wyjąć pompę z auta, rozmontowac i skrócić tłoczek, 3,5-4mm spokojnie wystarczy. potem już by trzeba było przerabiać korpus pompy lub nieco zwiększyć zakres pracy przestawiacza w obydwie strony po czym na nowo zorganizować procesy spalania w tym silniku.
Advance timing mod
rozwiercenie a oddalenie dekla przecież to to samo to jak sprężyna może w jednym przypadku stracić naciąg a w drugim nie?
a co do uszczelnienia jak nie blacha to można wyciąć z korka lub gumy odpornej na temperaturę i oleje
a co do uszczelnienia jak nie blacha to można wyciąć z korka lub gumy odpornej na temperaturę i oleje
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Advance timing mod
nie to samo nie rowiercasz go w środkowej cżęsi a jedynie wybierasz bo na średnicy z którą będzie sie stykał z nim tłoczek.
uwierz bardziej doświadczonym...
jak kiedyś byśmy sie spotali na żywo to ci wyjaśnie dlaczego to jest lepsze rozwiązanie,
ten mod ma jedynie wtedy sens jak masz zrobionego Governonra i to bogatego, bo ma on za zadanie umożliwić pompie dalsze prawidłowe wyprzedzanie kąta wtrysku kiedy już sie kończy skala obrotów przewidzianych przez producenta.
uwierz bardziej doświadczonym...
jak kiedyś byśmy sie spotali na żywo to ci wyjaśnie dlaczego to jest lepsze rozwiązanie,
ten mod ma jedynie wtedy sens jak masz zrobionego Governonra i to bogatego, bo ma on za zadanie umożliwić pompie dalsze prawidłowe wyprzedzanie kąta wtrysku kiedy już sie kończy skala obrotów przewidzianych przez producenta.
Advance timing mod
Będe robił gov moda zbieram właśnie informacje jak cos ie robi
teraz rozumiem tłoczek ma mniejszą średnice od wytłoczenia w dekielku i nie rozwierca się całe wytłoczenie tylko mniejszy punkt.
dzięki za pomoc.
Jeden kolega pisał że tłoczek da rade wyjąć bez ścigania pompy kłamie czy jest to możliwe? Jk nei jest to możliwe to mam rozwiercić dekielek w miejscu tylko tym gdzie tłoczek ssie o niego opiera i rozwiercić ile się da aby nie przewiercić? jak mocno ten tłoczek opiera się na dekielku bo nie wiem jaką grubość mu zostawić aby nie wybił się z czasem na drugą stronę, maszyna rozwierci mi z dokładnością mikrometra i nie zrobi kąta jak zwykłe wiertło
teraz rozumiem tłoczek ma mniejszą średnice od wytłoczenia w dekielku i nie rozwierca się całe wytłoczenie tylko mniejszy punkt.
dzięki za pomoc.
Jeden kolega pisał że tłoczek da rade wyjąć bez ścigania pompy kłamie czy jest to możliwe? Jk nei jest to możliwe to mam rozwiercić dekielek w miejscu tylko tym gdzie tłoczek ssie o niego opiera i rozwiercić ile się da aby nie przewiercić? jak mocno ten tłoczek opiera się na dekielku bo nie wiem jaką grubość mu zostawić aby nie wybił się z czasem na drugą stronę, maszyna rozwierci mi z dokładnością mikrometra i nie zrobi kąta jak zwykłe wiertło
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Advance timing mod
ten mnieszy punkt to dokładnie powirzchnia styku tłoczka z dekielkiem. nalepsze metodą którą nic nie zakłocisz jest rozbiórka pompy i wijęcie tłoczka oraz skrócenie go. potem składasz i mamy gotowy timing, nie opłaca się robic jak mamy nie zablokowany regulator obrotów ( governor)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości