M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Nie podpuszczem cie ale Zrob to! ;D dowiemy sie co kryje sdi Aha czyli chodzi ci o "wybijak" juz wszystko wiem... Jak ida sprawy wtryskowe???
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Założyłem już wtryski od ASV... po 2.5 godzinach walki z wyciągnięciem jednego co przy rozrządzie jest.... . I teraz wnioski... lepiej jedzie z dołu, ale... pojawiło się zapowietrzanie przy 4 tys obr/min , chodzi lepiej niż na wtryskach z SDI nie klepią tak jak te z SDI. Założę jeszcze nurniki od SDI, gov'a od land rovera razem z dźwignią gazu i zobaczymy jak to będzie jeździć.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Ty ale u mnie tez jest takie cos (czasami) jakby zapowietrzal ale ok 1sek moze 2sek takie "zadlawienie" przy ok 4tys. Pisz relacje co i jak. Aha a silnik miales cieply przy wyciaganiu wtryskow?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, na początku wyciągałem z zimnego... wyszły dwa wtryski bez problemu, do 3 miałem kiepski dostęp bo był za pompą wtryskową. Jego wyciągnąłem za pomącą sprzętu. Zaś ten od rozrządu nie chciał wyjść gdy silnik był ciepły to odpaliłem auto z 3 wtryskami ASV i ostatnim od SDI jak głowica zrobiła się ciepła to ruszałem go lewo/prawo polewając czymś ala WD 40. Później zgasiłem auto przy pomocy sprzętu kilka mocniejszych szarpnięć i wyszedł .
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983 pisze: I teraz wnioski... lepiej jedzie z dołu, ale... pojawiło się zapowietrzanie przy 4 tys obr/min
jak mówiłem o nurnikach 1.6TD to mnie nikt nie słuchał
to sa teraz skutki
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
arwam, na tych z SDI/1z tego nie ma... baaa... na nich auto znacznie lepiej chodzi wcześniej na tych z ASV przelotowych chodził strasznie miękko. Mało tego... założyłem nurniki od TD i miałem to samo co na tych z ASV... kolega biznes88, założył takie jak mu poleciłeś czyli z TD i ma to samo, że mu się silnik zdławi na chwile . Niestety w tym przypadku nurniki z TD i z ASV nie nadają się . Można by założyć te od land rovera, ale one są za długie bo chyba są nawet dłuższe od tych z 1.9.
Założyłem oryginalną ośkę gov'a i ramię gazu... od razu łatwiej poszło ustawić obroty biegu jałowego. Do tego po zastosowaniu nurników od SDI problem z "zapowietrzaniem" się przy 4 tys obr/min zniknął... zrobiłem test i dociągnąłem auto do 4.2 tys obr/min, ale nie wiem czy mi się do końca gaz otwiera . Muszę jeszcze rozgryźć dlaczego wiesza się na obrotach .
Założyłem oryginalną ośkę gov'a i ramię gazu... od razu łatwiej poszło ustawić obroty biegu jałowego. Do tego po zastosowaniu nurników od SDI problem z "zapowietrzaniem" się przy 4 tys obr/min zniknął... zrobiłem test i dociągnąłem auto do 4.2 tys obr/min, ale nie wiem czy mi się do końca gaz otwiera . Muszę jeszcze rozgryźć dlaczego wiesza się na obrotach .
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, I jak jezdziles juz na wtryskach? Bardziej ciekaw jestem jak autko jezdzi na wtryskach niz na nurnikach ;p Masz juz jakies wnioski ;0
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, przejechałem się... jedzie przyzwoicie... pojawiło się trochę więcej dymu po wciśnięciu gazu do dechy niż wcześniej, ale jak doładowanie osiągnie to wtedy dymu brak... nie wiem czy nie zrobię trochę mocniejszego gov'a, ale to jeszcze przemyślę. Z odpalaniem nie ma problemów na wtryskach 220/300 barów, jedynie wiesza się na obrotach... wcześniej podkręcenie dawki poprawiało sytuację. Dawka ustawiona na "landkową"
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Ale powiedz mi teraz tak: nie zmieniales dawki przed i po zmianie wtryskow? Bo ja jak zwieksze dawke to tez mam dym jak sie postaram to nawet "zaslone dymna" a nam chodzi o MOC nie o dymek hehe... Chyba ze reszty trzeba szukac w turbo... Aha o dymie chodzilo mi nawet na doladowaniu... PS mi jutro alebo w srode przyjda wtryski z VOLVO V70 2.5tdi (0.210) nie bede nic robil w pompie, nurniki tez zostana, wymienie tylko wtryski i zobaczymy
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, założyłem wtryski od ASV nie ruszając dawki i się przejechałem... pierwsze co to obroty biegu jałowego były niższe niż wcześniej, i auto mniej pompowało niż wcześniej, czyli zamiast 1.2 bara to było z biedą 1 bar, chociaż lepiej się zbierało. Teraz zmieniłem ośkę gov'a i dźwignię gazu, dawkę ustawiłem na landkową i auto zbiera się chyba podobnie, chociaż trzeba na gaz mocniej cisnąć .
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Czyli co oplaca sie czy gra nie warta swieczki!?... Kurde juz za pozno bo gosc juz wyslal te moje... No zobaczymy.
PS: Pytanie dla wiedzacych... Czy da sie przerobic POMPE z "prawej" na "lewa" i drugie pytanie: Czy np Pompe z silnika 5cilindrowego da sie przerobic na 4cylindr. (zmieniajac oczywiscie fale,tlok i glowice.
PS: Pytanie dla wiedzacych... Czy da sie przerobic POMPE z "prawej" na "lewa" i drugie pytanie: Czy np Pompe z silnika 5cilindrowego da sie przerobic na 4cylindr. (zmieniajac oczywiscie fale,tlok i glowice.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
biznes88, opłaca się... moment poszedł do góry tak mi się wydaje... po za tym... ja to za dużo zmian miałem w aucie i już się powoli w tym gubię.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
No wlasnie kombinujesz za bardzo hehe ;p Zastanawiam sie (na zapas) jak pozbyc sie dymu na max boost-cie???
Apropo zapomnialem ze jak zmienilem te nurniki to chyba zmienil sie kat wtrysku ;/ nie wiem jak to mozliwe ale na to wychodzi... 1 przyczyna to bardziej dmucha turbina (nawet jak zmniejsze dawke) i 2 dymi na niebiesko na zimnym (i smierdzi niedopalem) dalem troche wczesniej zobacze jutro rano co bedzie...
Apropo zapomnialem ze jak zmienilem te nurniki to chyba zmienil sie kat wtrysku ;/ nie wiem jak to mozliwe ale na to wychodzi... 1 przyczyna to bardziej dmucha turbina (nawet jak zmniejsze dawke) i 2 dymi na niebiesko na zimnym (i smierdzi niedopalem) dalem troche wczesniej zobacze jutro rano co bedzie...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
marcinas1983, Jesli moment mi pojdzie jeszcze do gory to juz mam po sprzegle :p bedzie pretekst do wymiany CALEJ skrzynki na ASD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości