Normalne ,bo to silnik z bezpośrednim wtryskiem ,świece w zasadzie przydają się tylko poniżej zera .Na tym przykładzie widac właśnie wyższość bezpośredniego wtrysku nad pośrednim ,gdzie bez świec nie odpali nawet latem.Co do jazdy i osiągów to tak jak pisze poprzednik ,nie jest już tak dobrze bo bez rzeżby z pompą ,jakoś to się toczy ,mniej więcej jak zwykły wollnossak ,ale za to pali malutkoDaroD pisze:wczoraj o godzinie 17 narodzil sie kolejny M-TDI
zostala regulacja silnika a po nocy dzisiaj rano odpalil bez przyspieszacza i bez grzania swiec normalnie na strzala
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Ostatnio zmieniony pn lis 15, 2010 13:40 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Podejrzewam ze masz racje No ale checi sa. Info znajde na forum. Czas tez sie znajdzi i dobry mechanior sluzacy dobra rada pod reka tez jest. Zobaczymy co i jak bedzie puzniejJABcok20 pisze:DaroD, hehe jeszcze długa droga przed Tobą:S nauczyc się regulować ten wynalazek to potrzeba czasu, info i chęci...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
mam problem z pompą w TDIku 1Z (żadną siłą nie da się przetłoczyć paliwa przez pompę)
pomyślałem, zeby zrobić go na M-TDI, teraz mam zwiększoną dawkę (opornik na "pstryczek") jednak to za mało,
z tego co wyczytałem tutaj wszystkie M-TDI straciły na mocy, jakiej realnej poprawy można się spodziewać po przełożeniu bebechów na 11 z AFNa? da sie to zrobić? wszyscy pisali o 10m z 1Z itd, (w TDIku wystarcza do ok 140PS)
wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
co z sterowaniem turbiną? jak mam grzebać, to chciałbym się pozbyć kompa całkowicie...
jest to warte zachodu, czy lepiej pozostać przy TDI i podnieść mu doładowanie oraz dawkę paliwa (na stałe)? niby na oporniku 110-115PS (ja nie hamowałem), chciałbym powyżej 130PS
pomyślałem, zeby zrobić go na M-TDI, teraz mam zwiększoną dawkę (opornik na "pstryczek") jednak to za mało,
z tego co wyczytałem tutaj wszystkie M-TDI straciły na mocy, jakiej realnej poprawy można się spodziewać po przełożeniu bebechów na 11 z AFNa? da sie to zrobić? wszyscy pisali o 10m z 1Z itd, (w TDIku wystarcza do ok 140PS)
wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
co z sterowaniem turbiną? jak mam grzebać, to chciałbym się pozbyć kompa całkowicie...
jest to warte zachodu, czy lepiej pozostać przy TDI i podnieść mu doładowanie oraz dawkę paliwa (na stałe)? niby na oporniku 110-115PS (ja nie hamowałem), chciałbym powyżej 130PS
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
To wtryski do silnika z wtryskiem posrednim, a Ty w TDI masz bezposredni, chyba, że to nie TDI?okopa3 pisze:wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
anaba255, zasugerowałem się tylko wydajnością, nie pomyślałem że SB to pośredni wtrysk :/ coś mi dzisiaj ciężko idzie myslenie,
może zostać seria, czy z AFNa ładować?
może zostać seria, czy z AFNa ładować?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
okopa3, Ja u siebie od AFNa bede wkladal. Ale o ty, po tym teraz mam inny problem:
Auto pali dobrze nawet w obecne mrozy(1z-Mtdi) ale slyszalna jest nie rowna praca silnika, dodam ze na obrotomierzu caly czas pokazuje 950 i druga sprawa gdy auto podczas jazdy na biegu schodzi z obrotow(chamuje skrzynia) to czuc dosc mocne szarpanie. Czy jest to wina zlego wyregulowania silnika czy czegos innego??? Dodam ze pompa to 9mm + boost pin i nic po za tym jeszcze.
Auto pali dobrze nawet w obecne mrozy(1z-Mtdi) ale slyszalna jest nie rowna praca silnika, dodam ze na obrotomierzu caly czas pokazuje 950 i druga sprawa gdy auto podczas jazdy na biegu schodzi z obrotow(chamuje skrzynia) to czuc dosc mocne szarpanie. Czy jest to wina zlego wyregulowania silnika czy czegos innego??? Dodam ze pompa to 9mm + boost pin i nic po za tym jeszcze.
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
okopa3 pisze:mam problem z pompą w TDIku 1Z (żadną siłą nie da się przetłoczyć paliwa przez pompę)
pomyślałem, zeby zrobić go na M-TDI, teraz mam zwiększoną dawkę (opornik na "pstryczek") jednak to za mało,
z tego co wyczytałem tutaj wszystkie M-TDI straciły na mocy, jakiej realnej poprawy można się spodziewać po przełożeniu bebechów na 11 z AFNa? da sie to zrobić? wszyscy pisali o 10m z 1Z itd, (w TDIku wystarcza do ok 140PS)
wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
co z sterowaniem turbiną? jak mam grzebać, to chciałbym się pozbyć kompa całkowicie...
jest to warte zachodu, czy lepiej pozostać przy TDI i podnieść mu doładowanie oraz dawkę paliwa (na stałe)? niby na oporniku 110-115PS (ja nie hamowałem), chciałbym powyżej 130PS
M-tdiki straciły moc...nie rozumiem... moj tam na mocy nie stracił a zyskuje non stop..
Co do wtrysku z sb masz juz odpowiedz..................
Pompy z AFN nie maja pomp z tłoczkorozdzielaczem 11mm.....
Co do wysterowania turbiny vnt w silniku afn bez ecu .. było poczytaj...
Wstawił bym linki ale szukajka nie boli
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
punxbrygade, dzięki, poszukam sobie, pytałem tak na szybko, bo rozbieram mojego i trzeba szybko decyzje podejmować, auto jest potrzebne w sumie na juz
zasugerowałem się tym, że 2 kumpli ma 11mm w AFNpunxbrygade pisze:Pompy z AFN nie maja pomp z tłoczkorozdzielaczem 11mm.....
ktoś pisał, ze po swapie na M-TDI jest słabszy niż AAZpunxbrygade pisze:M-tdiki straciły moc...nie rozumiem...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
No to pewnie zastosował pompe z aazeta.. lub inną .
Podstawa to pompa przerobiona tak aby dostarczala odpowiednia ilosc paliwa z odpowiednim cisnieniem...
Podstawa to pompa przerobiona tak aby dostarczala odpowiednia ilosc paliwa z odpowiednim cisnieniem...
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Skoro jeździsz TDI-kiem to jaki sens przerabiać go na M-TDi ???okopa3 pisze:mam problem z pompą w TDIku 1Z (żadną siłą nie da się przetłoczyć paliwa przez pompę)
pomyślałem, zeby zrobić go na M-TDI, teraz mam zwiększoną dawkę (opornik na "pstryczek") jednak to za mało,
Poszukaj lepiej pompy do swojego silnika i będzie git.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Nic nie straciły, bo nic nie miały.M-tdiki straciły moc
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
czyli rozumiem że nic poza podłączeniem nie trzeba robić? nic ustawiać itd jak w przypadku innych pomp i ich przeróbek. czy tez trzeba wyregulować?Bukowina_driver pisze:Bardzo prosze o nie usuwanie tego posta-wiem wiem "dwa tematy wyżej niby to samo"...ale chcę by bylo w jednym miejscu
Chcialem sie dowiedziec jakie pompy pasuja" Plug & Play"i pochodza z tdi-ale bez sterownika-komputera.
Wiem, że można przerobic pompę od 1.9 AAZ lub nawet od 1.6TD-ale wiaże sie to z duża iloscią modyfikacji a efekt nie zawsze jest tak owocny-jak byśmy oczekiwali.Więc najlepszą alternatywa jest założenie pompy od innego samochodu z mechaniczną pompą TDI.Pompa nie bedzie tania-ale napewno wyjdzie taniej niz zakup pompy od td i tdi + znalezienie kogos co to poskłada i kompletu nowych usszczelek-nie wspomne o wysyłkach tego całego żelastwa..
Z tego co narazie udalo mi sie znalesc to:
-0 460 414 059 Fiat Croma Mk1 1.9 i 2.5 (do 1990)
-0 460 414 129 Fiat Ducato 2.5 Tdi
-0 460 414 099 Land Rover Discovery MK2 2.5 TDI (1998-2004r)
-0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r)
-0 460 424 124 Iveco Daily 2.8 TD
W razie jakis błędów prosze mnie poprawić-w końcu jestem tylko człowiekiem..
Ostatnio zmieniony wt sty 04, 2011 21:51 przez Hugopies, łącznie zmieniany 1 raz.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Witam
Ktoś założył taką pompę >>> 0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r) <<< do 1Z'ta lub AFN'a
Jeździ to fajnie, da się tym dobrze przydymić ??? (ustawić dawkę) czy to nadal jest eazy rider???
Pozdr
Ktoś założył taką pompę >>> 0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r) <<< do 1Z'ta lub AFN'a
Jeździ to fajnie, da się tym dobrze przydymić ??? (ustawić dawkę) czy to nadal jest eazy rider???
Pozdr
Somewhere in Nowhere
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
superkasztan pisze:Witam
Ktoś założył taką pompę >>> 0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r) <<< do 1Z'ta lub AFN'a
Jeździ to fajnie, da się tym dobrze przydymić ??? (ustawić dawkę) czy to nadal jest eazy rider???
Pozdr
Wiesz co nie wiem czy ktos probowal wlozyc taka pompe ale jesli nie sa sterowane z kompa to mysle zeby sie nada. Taka pompa na pewno 11mm ma czyli paliwka na pewno by dostarczyla, nie wiem jaka fala tam jest. A co do regulacji to pewnie maly problem bedzie jak to z kazdym M-tdi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość