424 - tłoczek 12mm np w niektórych pompach od IVECO 2.8 TURBO DAILYOrzeł_01 pisze: Patrząc na numer masz 484 - tłoczek 8mm. 494 - tłoczek 9mm. 404 - tłoczek 10mm. 414 - tłoczek 11mm.

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
424 - tłoczek 12mm np w niektórych pompach od IVECO 2.8 TURBO DAILYOrzeł_01 pisze: Patrząc na numer masz 484 - tłoczek 8mm. 494 - tłoczek 9mm. 404 - tłoczek 10mm. 414 - tłoczek 11mm.
needved pisze:Wracam bo do w pełni poprawnej i niezawodnej pracy silnika tdi jest niezbędna elektronika.
zupełnie nie potrzebne.needved pisze:Żeby m-tdi dobrze chodziło i nieźle się zbierało trzeba dużo rzeźby a kto później coś takiego odkupi
Więc puki daleko w to nie zabrnąłem wycofuję się
ja dopuki nie zrobiłem modów majacych na celu naprawdę wysokie zakręcenie TDIto pompa jeździł o nic się nie działo, fakt ze zeby to dostroić to czasu pochłoneło ale potem już tylko jazda była.needved pisze:Co do tej niezawodności w m-tdi to nie jest tak wesoło, często lubi nawalać kombinowana pompa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości