M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » sob sie 17, 2013 12:28

EnejVW pisze:takim ustawieniu chodzi najciszej(jak pompowtryski :helm: ) i najlepiej chodzi, bo jak lekko przyśpieszę to zaczyna klepać
statyczny masz pewnie wczesny
EnejVW pisze:turbo może wcześniej wstaje ale góra jest do kitu coś jakby był zatkany wydech i przykapca na czarno przy pełnym doładowaniu.
dynamiczny możesz mieć za późny. Za wczesny dynamiczny to dym na górze i grzanie się silnika, za późny to sam dym.
Dzisiaj będę jechał w trasę to zobaczę co za autem się dzieje przy większym obciążeniu na wyższych biegach i napiszę czy opóźnienie dynamicznego coś poprawiło.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 01:37

Za niskie obroty na zimnym i trzęsie mi budą, jak z 10 minut pochodzi, obroty o ok. 50-100 się podniosą i jest ok. Idzie to wyregulować jakoś?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » czw wrz 26, 2013 08:21

barto125 pisze:Za niskie obroty na zimnym i trzęsie mi budą, jak z 10 minut pochodzi, obroty o ok. 50-100 się podniosą i jest ok. Idzie to wyregulować jakoś?
tak idzie śrubką na której opiera się dźwignia gazu... niestety pompa od land rovera nie ma osobnej regulacji biegu jałowego i tylko wydatkiem resztkowym będziesz mógł coś ugrać.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 08:41

Tylko wtedy jak się rozgrzeje, to będą za wysokie obroty trochę. Pobawie się.



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » czw wrz 26, 2013 09:11

barto125, napisz jakie masz obroty po odpaleniu zimnego silnika i do ilu rosną na gorącym silniku?


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 09:22

ok 850 ma na zimnym, po rozgrzaniu trzyma 950 gdzieś i równo pracuje, nic nie trzęsie.



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » czw wrz 26, 2013 10:42

Masz za duży wydatek resztkowy. Rozgrzej silnik i na ciepłym ustaw obroty jałowe na 850rpm i sprawdź jak będzie przy kolejnym zimnym starcie i napisz czy jest lepiej. Landek ma bardzo niskie jałowe obroty, dlatego po ustawieniu obrotów dla 1Z rozjeżdża się wydatek resztkowy. Też z tym walczyłem i udało się ustawić, a po ostatnim grzebaniu w pompie znów to przestawiłem i na gorącym silniku mam 1000rpm :-)


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 17:34

Pobawię się, dzięki.
Tak jedzie aktualnie praktycznie bez żadnych modów na słabym sprzęgle.
[youtube][/youtube]



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » czw wrz 26, 2013 19:26

MIalem to samo na pompie z Landy ;/ bardzo ciezko to ustawic zeby bylo ok, jesli ruszasz bez gazu to obroty nie moga spadac za bardzo jesli spadaja przy ruszaniu (bez gazu) to jest zle wydatek ustawiony...



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 19:51

Spadają lekko, ale trzeba się postarać, żeby sprzęgłem go zagasić. Ciekawe ile mi spalanie wyjdzie, bo na razie po 300 km. wg
wskaźnika polowy nie ma, ale kiedyś dosyć mocno pływak podginałem.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » czw wrz 26, 2013 22:02

pompe masz z landy 300? czy 200? jakie masz wtryski? jesli 1z to auto bedzie palic malo!



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 22:32

Wtryski 046 130 201 F czyli Volvo 850 2.5 101KW ~140KM
Pompa z 200.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » czw wrz 26, 2013 23:06

na pompie z 300 jest mozliwe niskie spalanie, nie wiem jak na tej 200tce bo nie wiem jaka tam jest fala ;p



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » czw wrz 26, 2013 23:19

Mistrz Marcin przyjdzie i powie, on wie wszystko :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości