t0mal pisze:To nic nie da, dasz trzecią sprężynkę to może będzie trochę łagodniej hamował silnikiem.
widzę że nie wiesz o co mi chodzi.
nawet na luzie nie jesteś w stanie ustalić nogę podwyższonych obrotów bo silnik kręci się odrazu dość wysoko. wstawienie układu sprężynek od AAZ lub nawet wolnossącego Diesla spowoduje że jak sięobroty podniosą trochę to sprężynki zostaną przez regulator obrotów odpowiednio ściśnięte a więc i tym samym dawka odpowiednio będzie zmniejszona do potrzeb. róównież będzie łagodniej zwiększać wydatek a nie niemal od
razu wydatek max
wiem co mówię bo teraz mam tylko jedną średnią sprężynkę i jedną długą ściśniętą( governor)
biorąc pod uwagę że dźwignia dozownika jest przerobiona to regulator działa na sprężynki z mniejszą siłą i dlatego jest problem z płynnością dozowania mocy na wyjściu z silnika.
i jako ciekawosta turbina ustawiona na poprzednim silniku na 1.0 bara teraz bez dotuykania WG pompuje 1.5bara. z tendencjądo przerostu wraz ze wzrastającymi obrotami.
a intensywność hamowania silnikiem reguluje się poprzez wydatek resztkowy