M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » wt paź 09, 2012 16:35

Michał_1977, Co pisales z tymi nurnikami ze co?? ;/
Michał_1977, Powiedz mi jeszcze dlaczego w TD zmieniacie fale na ta od TDIków? Przeciez ona ma obslugiwac bezposredni wtrysk! Mi sie wydaje ze fala powinna zostac ori np z AAZ a tylko tlok i glowiczka do wymiany... zle mowie? ;/ no ewentualnie jeszcze dozownik :jezor:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Michał_1977 » śr paź 10, 2012 06:35

biznes88 pisze:pisales z tymi nurnikami ze co??
Generalnie to nie chodzi mi tutaj o to czy są to nurniki,czy zwykłe króćce przelotowe.Zasadnicze znaczenie ma przekrój.
Ja kiedyś do pompy 10ki założyłem zamiast przelotówek,nurniki od 1,6TD i poprawiła się kultura pracy silnika,ale obroty spadły nieco w przeciwieństwie do marcinas1983.Niestety podczas jazdy zauważyłem,że auto zachowuje się co najmniej dziwnie i moc spadła,więc wróciłem do ori przelotówek.Teraz mam parę głowiczek 11 z nurnikami,więc mogę spróbować jeszcze takiej zamiany,że z 11 włożę do 10.
biznes88 pisze:Powiedz mi jeszcze dlaczego w TD zmieniacie fale na ta od TDIków? Przeciez ona ma obslugiwac bezposredni wtrysk! Mi sie wydaje ze fala powinna zostac ori np z AAZ a tylko tlok i glowiczka do wymiany.
Fala z TDI ma to do siebie,że ostrzejsza co powoduje szybszy wtrysk i jego zakończenie.Co do fali AAZ-była by,ale zdecydowanie lepsza jest ta od 1Y.Trzeba jednak pamiętać o tym,że fala ma różne podtoczenia,a tłoczki różne średnice w miejscu styku z falą,więc nie każdą uda Ci się posadzić na pierwszym lepszym tłoczku :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » śr paź 10, 2012 21:42

Przymierzam się do zmiany 11mm z francuza do tdi. Jak jest z nastawnikiem z 11mm. fale zakładam de110 . Ma ktos wymiar orginalnej de185 z francuza i wymiar de110 tzn wyskość. Mierzył ktoś głębokość po włozeniu jednej i drugiej fali od korpusu gdzie przychodzi głowiczka...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » czw paź 11, 2012 19:45

JABcok20, apropo z czego ty miales pompke w swoim mtdi? croma ale 2.5 czy 1.9 ? ? ? i co w niej miales wymodzone...?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » czw paź 11, 2012 20:28

pompemiałemz cromy 1.9 11mm. fale założyłem z tdi afn de110. nieźle to jeździło ale jak tmeperatura zewnętrzna spadła to na zimnym lekko podkapcał na biało. pompę sprzedałem a gościu ją zajeździł na starym filtrze i badziewiastym paliwie.
Miałem przeboioną dzwignię dozownika, gova prawie na sztywno, pin ścięty na maksa. Założona na silniku 1.7 sdi .
O dziwo ostatnio zmieniałem blok na 1.9 i tak sobie myślałem że ujrze wypalone tłoki czy cuś po zdjęciu czapki z 1.7 a tu nic , igła, zero progów, rys itp a silnik ze złomu( nie szrotu :bajer: )


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » czw paź 11, 2012 22:14

JABcok20, No a wiesz cos o pompach z cromy 2.5td. Tam siedzi tlok 10mm nie wiesz czy sa one gorsze od tych 1.9? Czemi zmieniales fale w tamtej swojej? czyzby ta z cromy miala podobna fale do TDków czy jak? ;/ Aha jeszcze dozownik duzo przesuwales oś?...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » czw paź 11, 2012 22:26

Fale zmieniłem bo stara sie nie nadawała do ponownego użytku. wcześniej została mi fala od asv więc ją załozyłem.
Dozownik przerobiłem tak jak miał to przerobione arwam czyli wiercone wierłem do cmementu ( takim uniwersalnym plus dorobione prowadzenie dla wiertła żeby nie uciekało na boki). Po przerobieniu dźwinie dawkę musiałem tak bardzo wykręcić że kończyła mi się śruba od dawki i wyjłąęm ją i skróciłem.
Jeździło to tak " onclick="window.open(this.href);return false;
ale po zmianie na skrzynie tdi dużo stracił na przyspieszeniu. dmuchają cwięcej niż 1.1 bara samochód słabł( za wczesny kąt albo zaduża dawka no i może pojemność za mała).
ogólnie dla mnie m-tdi to lipa. Prawdziwa zabawa zaczyna sie z tdi.
Zrobiłem sobie przesiadke na edc15p i moge zmieniac soft po kablu to już wogóle bajka...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pt paź 12, 2012 20:02

no TDI ok tylko te programisci drodzy a tu cos nie cos robisz sobie sam. (no chyba ze ty sam sobie robisz Programki itd to inna sprawa) Wiadomo ze ECU dokladniej ci wszystko "wysteruje"

PS" Panowie czy mozecie mi powiedziec co to jest (zaznaczone w kolku) czy bez podlaczenia tego auto bedzie chodzic??? Obrazek aha dodam ze to bedzie przy Mtdi (wyeliminowanie elektroniki)



arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » pt paź 12, 2012 22:57

pompa pół-elektroniczna w dodatku lewo-skrętna. jesli nie chcesz jeje zakładać do pięciocylindrowego silnika 2.5TDI to sobie odpuść. nadaje sie na biorcę ale pod warunkiem ze masz jeszcze klika pomp na części



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » sob paź 13, 2012 10:25

arwam, arwam ta pompa poleci do hondy accord 2.0TD chce wywalic elektronike i wsadzic ta pompe z ROVERA (silniki sa takie same tu i tu wiec nie bedzie problemow) Pytanie tylko czy jak ja wsadze i nie podepne tego 108 czy bedzie to chodzic...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » sob paź 13, 2012 10:27

biznes88, a może zostaw ten n-108 i go podłącz pod tą elektronikę co będzie... :grin: zobaczysz wtedy jak auto będzie się zachowywać. Bez podłączonego n-108 będzie mocno wyprzedzony dynamiczny.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » sob paź 13, 2012 12:28

No ok podlacze go i sie zobaczy tylko jak auto zlapie bleda to nie wiadomo czy bedzie tym sterowac. No nic w przyszlym tygodniu biore sie za robote tego... zobaczymy jak to bedzie.



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » pn paź 15, 2012 22:00

biznes88, jak tam idzie z przeróbka na M-TDI? :chytry:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » wt paź 16, 2012 12:42

Czekam kolego na pompe, do tego i tak jeszcze dojdzie linka i jakis pedal trzeba skołować :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości