Strona 8 z 10

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:00
autor: marcinas1983
arwam, wkleił linka do filmu :helm:

Re: WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:16
autor: arwam
[youtube][/youtube]

źle wkleiłeś link...

Ciepek musze przyznać że nie doceniłem tej turbiny...

byłoby u Ciebie ciekawiej gdybyś założył skrzynkę 02A i sprzęgło choć od 1Z'a

masz może jeszcze jakiś filmik jak się zachowuje turbo w trakcie spokojnej jazdy?

Re: WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:19
autor: EnejVW
[youtube][/youtube]
[youtube]][/youtube][/youtube]

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:28
autor: arwam
TDiesel power, poprawiam ostatni link po Tobie bo Ci się trochę źle wkleił:


[youtube][/youtube]

wie ktoś może dlaczego w podglądzie postu normlanie link działa natomiest po wysłaniu nie? ograzu mówię że kod BBC jest WŁĄCZONY

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:30
autor: EnejVW
slawko333, w 1.8 i 2.4 są inne turbiny

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:32
autor: EnejVW
arwam, tobie chyba też:)

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:36
autor: EnejVW
arwam,
ciepek:
228mm nówka sachs

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:41
autor: arwam
albo takie jest wrażenie na filmiku albo albo sprzęgło jest wadliwe i nie trzyma należycie...

no i przydałaby się dłuższa skrzynka. chyba że kolega ma źle wyskalowany obrotomierz, po zmianie alternatora na pasek wieloklinowy

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:57
autor: EnejVW
to jest podobno wina elektryki z 1.3

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 16:59
autor: slawko333
no dziwnie sie zachowuje ten obrotomierz, idzie w momencie na maksa, a patrzac po przyspieszeniu na predkosciomierzu juz takiego szalu niema, przydalby sie filmik jak np jedziesz na 4 i np z 1,5 obr wciskasz gaz i zeby objelo jeszcze wskaznik doladowania

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 19:48
autor: marcinas1983
obrotomierz jest źle wyskalowany... już jest podobno poprawiony. Tymi wskazaniami obrotka się nie sugerujcie na razie. U mnie też z początku fałszował bo założyłem alternator TDI na wielorowek. Trzeba poczekać aż kolega zapoda nowe filmiki.
arwam pisze:Ciepek musze przyznać że nie doceniłem tej turbiny...
Nadal będziesz się upierał, że T3 to takie super elo i pro turbo :hmm: ??

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 21:04
autor: slawko333
czyli co moge smialo brac ta turbine? a jak z jej mocowaniem i smarowaniem?

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 21:11
autor: marcinas1983
slawko333, niestety przeróbki... ona jest mocowana na 3 śruby a w mk2 na 4 więc jakiś dystans trzeba zapodać między wydechowy a turbinę.

WG czy VNT

: ndz wrz 23, 2012 21:18
autor: slawko333
a kolektor z aaz k03 jest na 3 sruby taki gdzies mi lezy , tylko pewnie inny rozstaw albo z tego jak patrze na ta turbine to niezmiesci sie z dolotowym, ale jesli jechalo by to lepiej od tej k24 gdzie dopiero po 3 tys cos sie zaczyna dziac to biore w ciemno