Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Jak miałem założoną t3,  wpinalismy mbc, zawór na max i nic. Później mbc wypielismy, wężyki zaślepione i dalej nic. Założyliśmy k14, WG wkrecony na max i jest doładowanie ale max 0.9
			
									
									- 
				drakula500
 - Użytkownik

 - Posty: 296
 - Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
 
- 
				Q_mac
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 730
 - Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
 - Lokalizacja: Myślenice
 - Kontakt:
 
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Może głupie pytanie-jak wygląda test tego doładowania ? W jakich warunkach ?
			
									
									Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Obecne warunki atmosferyczne, chłodno jest więc jeszcze lepiej ;d może głupia odpowiedź ale i dziwne pytanie ;p
			
									
									- 
				Q_mac
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 730
 - Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
 - Lokalizacja: Myślenice
 - Kontakt:
 
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Nie dziwne. Są tacy co "gazują na postoju" i tak sprawdzają ile turbawka nadmucha..
			
									
									Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Jakby ktoś miał wątpliwości, to wg starych książek powinno się na drugim biegu rozpędzić się do 60hm/h, następnie należy wcisnąć pedał gazu do oporu i jednocześnie przytrzymać hamulec tak, żeby obroty nie wzrastały, wtedy mamy odczyt. 
Ale lepiej jest zwyczajnie na trasie zredukować do czwórki i pedał w podłogę - nie obciąża się tak skrzyni.
			
									
									Ale lepiej jest zwyczajnie na trasie zredukować do czwórki i pedał w podłogę - nie obciąża się tak skrzyni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
