Zwiększanie ciśnienia turbiny kkk k14
: śr lip 15, 2015 18:03
I tak właśnie zrobiłem docelowo. Zamontowane jest MBC, zawór WG jest ustawiony w taki sposób aby zapewnić jak największy zakres ruchu siłownika WG a MBC ustawione na 1,3 bar. Póki co jest dobrze, może wleci Garrett T3 tylko musiał bym go nieco skompletować
Wydech mam 100% przelotowy - od turbawki aż do końca jest zwyczajna rura
Auto ma moc do około 3500 obr/min, powyżej tych obrotów jedzie już bardzo, bardzo niechętnie
Czy to wina właśnie tej nieszczęsnej K14 ? Pompa jest 11mm z Iveco Daily 2,5 TDI, pompa VE (mechaniczna), gov mod zrobiony taki, że już kolejnej podkładki chyba nie dam rady założyć, obecnie poszukuję pilnie pokrywy górnej od 1,6D (bez LDA, bo w mTDI LDA przeszkadza tak gdzieś na tym forum wyczytałem).
PozdraVWiam
Wydech mam 100% przelotowy - od turbawki aż do końca jest zwyczajna rura
Auto ma moc do około 3500 obr/min, powyżej tych obrotów jedzie już bardzo, bardzo niechętnie
Czy to wina właśnie tej nieszczęsnej K14 ? Pompa jest 11mm z Iveco Daily 2,5 TDI, pompa VE (mechaniczna), gov mod zrobiony taki, że już kolejnej podkładki chyba nie dam rady założyć, obecnie poszukuję pilnie pokrywy górnej od 1,6D (bez LDA, bo w mTDI LDA przeszkadza tak gdzieś na tym forum wyczytałem).
PozdraVWiam