Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 11, 2009 16:33

DFA-39 kosztuje ok 15 zł i starcza na 500 litrów paliwa (0.5 litra), można też kupić rozpuszczalnik nitro, ale nie wiadomo jak to mieszać :)
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 16:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » czw gru 24, 2009 01:06

t0mal, nie obraź się ale okazało się że to jednak zaworek :grrr: Żaden uzdatniacz nic nie daje :grrr: Wesołych Świąt wszystkim :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 24, 2009 01:22

Biperr0 pisze:okazało się że to jednak zaworek
To niedobrze, ale warto było zalać przed rozgrzebywaniem głowicy - bo co by było jakbyś rozkopał całą głowicę, a okazałoby się, że wtrysk klepie?



Awatar użytkownika
grzechu4444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lut 09, 2008 17:56
Lokalizacja: Koszalin/DanziG
Kontakt:

Post autor: grzechu4444 » czw gru 24, 2009 02:39

wrubciu, jak tam temat bo cos umarl o modingu AAZ a przeszlo na czym kto jezdzi... Zrobiles moze jakies FAQ z fotami albo cos prosilbym o linka jak to nie jest problem ;)) Zastanawiam sie nad BOOSTEM ale nie wiem czy jest sens bo auto ladnie mi sie zbiera i pali tylko 4,2L ON na trasie przy 100-110km/h :bigok: :bigok: :bigok:


[b]Kupię sprężyny obniżające -60 (przod) do golfa III 1,9TD 95rok[/b]

Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » czw gru 24, 2009 13:02

grzechu4444, faqu do żywotności? a to na czym jeździsz to pewnie nie jest z tym związane... ?

[ Dodano: 24 Gru 2009 12:03 ]
A poza tym to jest temat o żywotności....a o modach możesz przeczytać na innych forach....

[ Dodano: 24 Gru 2009 12:05 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ra&start=0



Awatar użytkownika
divers81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 22:17
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: divers81 » pt gru 25, 2009 14:50

ja mam 120 PS a było 75 zrobiłem juz ponad 30 tyś km i jak nie barał tak nie bierze oleju od wymiany do wymiany, oczywiście wszystko trzeba robić z głową i z głową jezdzić ;) pozdro



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Post autor: maciyk » pt gru 25, 2009 15:01

divers81 pisze:ja mam 120 PS a było 75 zrobiłem juz ponad 30 tyś km i jak nie barał tak nie bierze oleju od wymiany do wymiany, oczywiście wszystko trzeba robić z głową i z głową jezdzić ;) pozdro
robiłeś coś z klinem na wale tzn. czy zmieniałeś na taki jak w TDI czy fabryczny tyle wytrzymuje?



Awatar użytkownika
divers81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 22:17
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: divers81 » pt gru 25, 2009 18:09

jak go kupiłem to po przejechaniu 3 tyś dziwnie chodził silnik ale to jeszcze całkowicie przed modami, i wybadałem ze go dlatego chłop sprzedał bo nie dał sobie z nim rady, zdemontowałem wał dałem na tokarnię i musiałem splanować czoło wału tam gdzie był klin nastepnie 3 mm pogłębiłem rowek założyłem nowe koło i te tego czasu jest wszystko ok ;), po zrobieniu wału zaczeła sie modyfikacja i jak narazie wytrzymuje klin ;)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 20, 2010 13:13

zrobilem maly odkop, jak sie ma aaz do krecenia tak powyzej 4000 do 6000, jest tak wytrzymaly jak 1,6? :jezor:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: Biperr0 » pn wrz 20, 2010 15:31

tomogolf2 pisze:zrobilem maly odkop, jak sie ma aaz do krecenia tak powyzej 4000 do 6000, jest tak wytrzymaly jak 1,6? :jezor:
Jeżeli masz wał od TDI....



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 20, 2010 18:11

chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: Biperr0 » pn wrz 20, 2010 18:39

tomogolf2 pisze:chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...
Tak dokładnie o to chodzi :)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 20, 2010 19:44

to juz dawno mam ;) a tak poza tym na co jeszce trzeba zwrocic uwage?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Post autor: arwam » pn wrz 20, 2010 22:24

tomogolf2 pisze:chodzi ci o zabezpiecznie tego zrywajcego sie smiesznego klina? wal jest od TD...

na to sposób jest jeden.
zmienić wał na ten od TDI
tomogolf2, proponuję nie kręcić AAZ'a powyżej 5500rpm. bo AAZ ma sporo dłuższy skok tłoka i to nie wróży dobrze dla jego żywotności przy takim kręceniu.
ja biegi zmieniałm w okolicach 5300-4800rpm przy czym na niskich biegach wyżej kręciłem a na wyższych zmieniałem wcześniej bo wtedy już się bardziej moment obrotowy liczy



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości