BMW 130i by pawel934
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
BMW 130i by pawel934
Cześć,
Prezentuję swoje BMW 130i. To chyba pierwsze auto po Golfie, które swoją "duszą" zasłużyło na prezentację na tym forum Po moim Golfie (oto on: viewtopic.php?f=90&t=400226" onclick="window.open(this.href);return false; ). Miałem przez kilka miesięcy po mamie Audi A6 3.0 TDI quattro (wykup z leasingu, trzeba było przeczekać pół roku przed sprzedażą dalej), następnie zamówiłem nową Octavię 1.4 TSI. Pojeździłem nią pół roku, zrobiłem 20 tys i jednak serce podpowiadało coś z tylnym napędem (mamy w domu jeszcez BMW E30 i E36 - stąd sympatia do marki). Wtedy zacząłem poszukiwania 130i oraz 330i. Po kilku bezowocnych miesiącach, przypadkiem trafiłem u dealera na 118d z przebiegiem 30 tys i jeszcze na gwarancji. Wziąłem więc "na przeczekanie", bo oferta była naprawdę atrakcyjna. Zrobiłem nią w kilka miesięcy 10 tys km, aż...
Pewnego dnia, jadąc swoją 118d, dojrzałem na ulicy ładną jedynkę w M-Pakiecie. Potem dostrzegłem podwójną końcówkę wydechu (charakterystyczną dla 130i). Zaczepiłem właściciela na światłach, pogadaliśmy trochę (oczywiście spytałem o możliwość kupna tego auta). Właściciel powiedział, że jest akurat na etapie szukania nowego auta i wymieniliśmy się numerami. Po miesiącu dostałem telefon, że jeśli dalej jestem zainteresowany, to auto mogę kupić. No i obyło się bez żadnych aukcji, ogłoszeń - kupiłem, zupełnie przypadkiem, wymarzone BMW 130i! Silnik to bezawaryjna "szóstka" BMW - 3 litry, 265 KM.
Trafiła mi się bardzo fajna wersja (jest chyba wszystko - MPakiet, szyberdach, nawigacja, skóra, nawet aktywny układ kierowniczy (zmienne przełożenie, na parkingu mniej niż jeden obrót "do oporu", przy prędkości 200 km/h 4 obroty od oporu do oporu), nagłośnienie HiFi... można by tak wymieniać, ale VIN prawdę powie Kolor to wspaniały (przynajmniej w mojej opinii) Le Mans Blue.
Auto pochodzi z polskiego salonu i ma potwierdzony przebieg 78 tys km (no tak było w lipcu, kiedy ją kupowałem - teraz już ponad 86 tys)
Samochód niby ma 7 lat (2006), ale prezentuje się bardzo dobrze. W rękach poprzedniego właściciela auto przeszło dwukrotnie detailing (polerowanie i zabezpieczanie lakieru).
Niestety nie udało mi się jeszcze zrobić dobrych zdjęć tego auta Mam na szczęście kilka fotek, które otrzymałem od poprzedniego właściciela. Teraz auto prezentuje się tak samo, niestety moje fotki tego nie oddają. Zmieniłem jedynie felgi, które miałem wcześniej w 118d. Są to oryginalne felgi BMW Motorsport, które były w limitowanych wersjach 130i. Fotki na talbicach WOT pochodzą od poprzedniego właściciela, a te na WN to moje, z takimi felgami, na których aktualnie jeżdżę. Mam nadzieję, że poprzedni właściciel nie ma mi za złe, że skorzystałem z jego zdjęć - w każdym razie zastrzegam, że nie są one mojego autorstwa!
Wyposażenie
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAUF91090PS83375
Kod typu UF91
Typ 130I (EUR)
Typoszereg E E87 ()
Seria 1
Rodzaj konstrukcji SH
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik N52
Pojemność skokowa 3.00
Moc 195
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor LE-MANS-BLAU METALLIC (381)
Tapicerka LEDER LEASURE/SCHWARZ (LHSW)
Data prod. 2006-06-14
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów
S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S2MHA M LM RAEDER DOPPELSP. 208 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 208
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego
P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S468A SKISACK Worek na narty
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana
S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
P7AYA COMFORT PAKET I.V.M M SPORTPAKET Pakiet Comfort + pakiet sportowy M
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA
S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S969A REQUEST NAVIG. DVD E60 ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Pozdrawiam,
Paweł
Prezentuję swoje BMW 130i. To chyba pierwsze auto po Golfie, które swoją "duszą" zasłużyło na prezentację na tym forum Po moim Golfie (oto on: viewtopic.php?f=90&t=400226" onclick="window.open(this.href);return false; ). Miałem przez kilka miesięcy po mamie Audi A6 3.0 TDI quattro (wykup z leasingu, trzeba było przeczekać pół roku przed sprzedażą dalej), następnie zamówiłem nową Octavię 1.4 TSI. Pojeździłem nią pół roku, zrobiłem 20 tys i jednak serce podpowiadało coś z tylnym napędem (mamy w domu jeszcez BMW E30 i E36 - stąd sympatia do marki). Wtedy zacząłem poszukiwania 130i oraz 330i. Po kilku bezowocnych miesiącach, przypadkiem trafiłem u dealera na 118d z przebiegiem 30 tys i jeszcze na gwarancji. Wziąłem więc "na przeczekanie", bo oferta była naprawdę atrakcyjna. Zrobiłem nią w kilka miesięcy 10 tys km, aż...
Pewnego dnia, jadąc swoją 118d, dojrzałem na ulicy ładną jedynkę w M-Pakiecie. Potem dostrzegłem podwójną końcówkę wydechu (charakterystyczną dla 130i). Zaczepiłem właściciela na światłach, pogadaliśmy trochę (oczywiście spytałem o możliwość kupna tego auta). Właściciel powiedział, że jest akurat na etapie szukania nowego auta i wymieniliśmy się numerami. Po miesiącu dostałem telefon, że jeśli dalej jestem zainteresowany, to auto mogę kupić. No i obyło się bez żadnych aukcji, ogłoszeń - kupiłem, zupełnie przypadkiem, wymarzone BMW 130i! Silnik to bezawaryjna "szóstka" BMW - 3 litry, 265 KM.
Trafiła mi się bardzo fajna wersja (jest chyba wszystko - MPakiet, szyberdach, nawigacja, skóra, nawet aktywny układ kierowniczy (zmienne przełożenie, na parkingu mniej niż jeden obrót "do oporu", przy prędkości 200 km/h 4 obroty od oporu do oporu), nagłośnienie HiFi... można by tak wymieniać, ale VIN prawdę powie Kolor to wspaniały (przynajmniej w mojej opinii) Le Mans Blue.
Auto pochodzi z polskiego salonu i ma potwierdzony przebieg 78 tys km (no tak było w lipcu, kiedy ją kupowałem - teraz już ponad 86 tys)
Samochód niby ma 7 lat (2006), ale prezentuje się bardzo dobrze. W rękach poprzedniego właściciela auto przeszło dwukrotnie detailing (polerowanie i zabezpieczanie lakieru).
Niestety nie udało mi się jeszcze zrobić dobrych zdjęć tego auta Mam na szczęście kilka fotek, które otrzymałem od poprzedniego właściciela. Teraz auto prezentuje się tak samo, niestety moje fotki tego nie oddają. Zmieniłem jedynie felgi, które miałem wcześniej w 118d. Są to oryginalne felgi BMW Motorsport, które były w limitowanych wersjach 130i. Fotki na talbicach WOT pochodzą od poprzedniego właściciela, a te na WN to moje, z takimi felgami, na których aktualnie jeżdżę. Mam nadzieję, że poprzedni właściciel nie ma mi za złe, że skorzystałem z jego zdjęć - w każdym razie zastrzegam, że nie są one mojego autorstwa!
Wyposażenie
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAUF91090PS83375
Kod typu UF91
Typ 130I (EUR)
Typoszereg E E87 ()
Seria 1
Rodzaj konstrukcji SH
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik N52
Pojemność skokowa 3.00
Moc 195
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor LE-MANS-BLAU METALLIC (381)
Tapicerka LEDER LEASURE/SCHWARZ (LHSW)
Data prod. 2006-06-14
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów
S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S2MHA M LM RAEDER DOPPELSP. 208 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 208
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego
P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S468A SKISACK Worek na narty
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana
S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
P7AYA COMFORT PAKET I.V.M M SPORTPAKET Pakiet Comfort + pakiet sportowy M
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA
S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S969A REQUEST NAVIG. DVD E60 ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Pozdrawiam,
Paweł
teraz BMW 130i: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=527834" onclick="window.open(this.href);return false;
były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406
były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406
BMW 130i by pawel934
Co tu dużo pisać, auto z moich snów. Następne auto po obecnym MK4 będzie 1-ka.
Jedyne bmw które mi odpowiada.
Rozglądam się za czymś z chwalonym 2.0i N46, ale zerkam też na 130, ale boję się kosztów utrzymania...
Jak wygląda eksploatacja tego modelu, wiem że dużo części pasuje od 3-ki ?
Co z zawiasem i hamulcami, są tam jakieś drogie sztuczki w porównaniu do powiedzmy 2.0i ?
Czy spalanie na poziomie 15l to standard czy masz raczej 'ciężką' nogę.
Kiedyś przejechałem sporo km w e46 323 (2.5l 177ps) i tam bez problemu mieściłem się w 8-9l normalnej jazdu. Wiem że prawie 100KM różnicy, ale też 6 cylindów i troche większa masa.
Jak możesz zrób fotki w środku, siedziałem w kilku 1-kach i mam skrajne odczucia. Czasami był wypas i super materiały a w innych poziom lanosa...
Jedyne bmw które mi odpowiada.
Rozglądam się za czymś z chwalonym 2.0i N46, ale zerkam też na 130, ale boję się kosztów utrzymania...
Jak wygląda eksploatacja tego modelu, wiem że dużo części pasuje od 3-ki ?
Co z zawiasem i hamulcami, są tam jakieś drogie sztuczki w porównaniu do powiedzmy 2.0i ?
Czy spalanie na poziomie 15l to standard czy masz raczej 'ciężką' nogę.
Kiedyś przejechałem sporo km w e46 323 (2.5l 177ps) i tam bez problemu mieściłem się w 8-9l normalnej jazdu. Wiem że prawie 100KM różnicy, ale też 6 cylindów i troche większa masa.
Jak możesz zrób fotki w środku, siedziałem w kilku 1-kach i mam skrajne odczucia. Czasami był wypas i super materiały a w innych poziom lanosa...
- Wojtek_1986
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 12:45
- Lokalizacja: z prowincj za miastem
- Kontakt:
BMW 130i by pawel934
rezydencja poprzedniego wlasciciela MEGA. a co do auta: idealne auto nic nie trzeba "dokładac" a jest piekne. Szkoda, ze bmw to marka premium i premium ceny...
Gratuluje pieknej i mocnej bmw
Gratuluje pieknej i mocnej bmw
BMW 130i by pawel934
W zakupie bmw na pewnie będzie drogie, ale utrzymanie takiej 130i myślę że nie będzie droższe do np mk4 2.8.
Ostatnio zmieniony ndz lis 03, 2013 23:21 przez mitusm, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW 130i by pawel934
no furka bardzo zacna:)
trochę śmieszna buda, jak auto niemców z czasów wojny ale jest git:)
dobra fela, mocny silnik, nie ma co robić już chyba tylko lać i jeździć
szerokości
trochę śmieszna buda, jak auto niemców z czasów wojny ale jest git:)
dobra fela, mocny silnik, nie ma co robić już chyba tylko lać i jeździć
szerokości
BMW 130i by pawel934
Byłem z ciekawości oglądnąć taką 130-ke na komisie. Gość proponował jazdę próbną więc specjalnie nie protestowałem
Szkoda że było mokro, ale auto zerwało tył na trzecim biegu po mocniejszym wciśnięciu gazu. Jazda czym takim bez kontroli trakcji na mokrym to samobójstwo, hehe. Dzwięk silnika bajka...
Szkoda że było mokro, ale auto zerwało tył na trzecim biegu po mocniejszym wciśnięciu gazu. Jazda czym takim bez kontroli trakcji na mokrym to samobójstwo, hehe. Dzwięk silnika bajka...
BMW 130i by pawel934
Dzięki za komentarze i sorry, że odpowiadam z takim opóźnieniem.
mitusm - spalanie 15l to już przy takiej jeździe po mieście bez specjalnego eco-drivingu. Jak się jeździ spokojnie to można zejść w mieście do 12, a jeżdżąc powoli w mieście jak nie ma ruchu, osiągalne jest 10l (mam automat). W trasie takie minimum tocząc się 120-130 to 9 litrów. Co ciekawe, jest bardzo ekonomiczne przy wysokich prędkościach w trasie. Cisnąć w trasie ile wlezie, gdzie się da tam 220-250, rzadko schodząc poniżej 160, wyszło mi z baku coś koło 13,5l.
Tutaj link do motostat (nie zaznaczam nigdy ile miasto/trasa), zostawiam domyślnie, ale można domyślić się po zużyciu paliwa..): http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/59885" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do kosztów utrzymania - jest OK, bo nic się nie psuje Na razie nie bardzo jestem w stanie się wypowiedzieć, bo mam auto dopiero od końca czerwca i przejechałem tylko 10 tys km, robiłem tylko wymiany eksploatacyjne. Wymieniłem olej z filtrem (tutaj to cena jak w każdej innej marce - 6,5 litra oleju wchodzi), przy 90 tys będę wymieniał świece (6 x 70 zł). Z takich droższych zabiegów serwisowych to w niedalekiej przyszłości planuję wymienić olej w skrzyni ( koszt niestety 1500-2000 zł POZA ASO). Elementy zawieszenia z tego co wiem są takie same, jak w trójce E90. Jedyną "usterką" była przepalona żarówka w ringach.
Nie no bez przesady, że jazda bez kontroli trakcji tym autem na mokrym to samobójstwo Jak chcę sobie szybciej pojechać to często ją wyłączam, bo moim zdaniem jest trochę nadwrażliwa i przy byle szybszym zakręcie potrafi interweniować. Wiadomo, na początku było spoko, ale teraz już mocy brakuje (no ale tak jest chyba zawsze).
Pozdrawiam,
Paweł
mitusm - spalanie 15l to już przy takiej jeździe po mieście bez specjalnego eco-drivingu. Jak się jeździ spokojnie to można zejść w mieście do 12, a jeżdżąc powoli w mieście jak nie ma ruchu, osiągalne jest 10l (mam automat). W trasie takie minimum tocząc się 120-130 to 9 litrów. Co ciekawe, jest bardzo ekonomiczne przy wysokich prędkościach w trasie. Cisnąć w trasie ile wlezie, gdzie się da tam 220-250, rzadko schodząc poniżej 160, wyszło mi z baku coś koło 13,5l.
Tutaj link do motostat (nie zaznaczam nigdy ile miasto/trasa), zostawiam domyślnie, ale można domyślić się po zużyciu paliwa..): http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/59885" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do kosztów utrzymania - jest OK, bo nic się nie psuje Na razie nie bardzo jestem w stanie się wypowiedzieć, bo mam auto dopiero od końca czerwca i przejechałem tylko 10 tys km, robiłem tylko wymiany eksploatacyjne. Wymieniłem olej z filtrem (tutaj to cena jak w każdej innej marce - 6,5 litra oleju wchodzi), przy 90 tys będę wymieniał świece (6 x 70 zł). Z takich droższych zabiegów serwisowych to w niedalekiej przyszłości planuję wymienić olej w skrzyni ( koszt niestety 1500-2000 zł POZA ASO). Elementy zawieszenia z tego co wiem są takie same, jak w trójce E90. Jedyną "usterką" była przepalona żarówka w ringach.
Nie no bez przesady, że jazda bez kontroli trakcji tym autem na mokrym to samobójstwo Jak chcę sobie szybciej pojechać to często ją wyłączam, bo moim zdaniem jest trochę nadwrażliwa i przy byle szybszym zakręcie potrafi interweniować. Wiadomo, na początku było spoko, ale teraz już mocy brakuje (no ale tak jest chyba zawsze).
Pozdrawiam,
Paweł
teraz BMW 130i: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=527834" onclick="window.open(this.href);return false;
były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406
były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406
BMW 130i by pawel934
Zastanawiam się cały czas nad 1-ką, będzie 120i 150ps, chyba że znajdę 130, ale ciężko niestety. Zostaje chyba próba poszukania samochodu na własną rękę na zachodzie.
- Wojtek_1986
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 12:45
- Lokalizacja: z prowincj za miastem
- Kontakt:
BMW 130i by pawel934
oglądałem Twoje przejazy na torze w kielcach [na yt] 130tka dobrze sie prezentuje
BMW 130i by pawel934
Dzięki Na początku tego filmu było widać E30, którą się ścigam. Niestety, po jednym przejeździe była awaria (jedyna w jej karierze, a ma za sobą 4 sezony startów) i był koniec zabawy Na szczęście organizator pozwolił mi dokończyć imprezę poza klasyfikacją autem cywilnym, więc skorzystałem z okazji
teraz BMW 130i: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=527834" onclick="window.open(this.href);return false;
były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406
były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406
BMW 130i by pawel934
Wpadła jednak honda ufo, jedynka odpadła na razie przez brak nowszych roczników do zagazowania (2.0)
130i może kiedy na emeryturę sobie sprawię.
130i może kiedy na emeryturę sobie sprawię.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość