Nowy Golf 7 ( 7.5) R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Nowy Golf 7 ( 7.5) R
Dla mnie kazdy lift jest na +, to masz full ledy, virtual cockpit, 7dsg, + dopracowanie modelu przedliftowego
Rs3 650+
Re: Nowy Golf 7 ( 7.5) R
Zgadzam się z tym pokrętłem głośności. Nawet jak kiedyś wymienialem radio w Golfie 4 na stację multimedialna to zwracalem uwagę by miała pokrętło. Jest to o niebo wygodniejsze w czasie jazdy od celowania w nieistniejący przycisk.feels3 pisze:Tak, wygląd mi się nie podoba, z reguły VAG robi fajne lifty i mnie osobiście nowsze generacje zawsze bardziej przypadają do gust, ale lift Golfa (i ostatnio Octavii) jakoś im nie wyszedł...no dobra, mnie się nie podoba przynajmniej.
Rażą najbardziej takie detale jak końcówki wydechu, które z wydechem nie mają nic wspólnego, czy też w O3 dzielone przednie światła.
Wnętrze zmienia się na plus, aczkolwiek idą również w stronę mniejszej ilości pokręteł a większego dotykowego ekranu, raz że mało to wygodne (rzadne przyciski ani dotykowy ekran nie zastąpią pokrętła głośności - mało to wygodne w czasie jazdy) , dwa takie ekran wygląda fajnie tylko jak jest nowy, później będzie cały popalcowany, jak ze zmartfonem będzie, szmateczka i czyszczenie 3 x dziennie, może i się czepiam, ale na te rzeczy zwracam uwage.
Palcowanie ekranu-tu też racja. Mam Discovery Pro w golfie i jako detalista i estetyk często to czyszcze choć nie ma tragedii bo ekran matowy. Teraz widzę że chyba będzie błyszczący i w golfie i Octavii.
Nad tą ostatnią się zastanawiam jako że w lipcu kończy mi się leasing i golf pewnie będzie na sprzedaż a Volvo xc60 które miałem na weekend do mnie nie przemawia. Piękne auto, bezpieczne itp. Filozofia Volvo zawsze mi się podobała. Jednak ergonomia leży...
Może to kwestia przyzwyczajenia do vaga a może oni w Szwecji tego nie czują... Nie wiem.
Światła w Octavii z przodu to słaby punkt. Namawiają mnie na superba ale chyba odpuszczę. Potrzebuję większe auto ale nie autobus
Wysłane z Wielkiego Zderzacza Hadronów
Nowy Golf 7 ( 7.5) R
Cześć,
Czy orientujecie się którą wersję DSG ma nowa R'ka? Czy to jest jakas zmieniona DQ200 na suchych sprzęgłach, która podobno była pod 250Nm? Czy coś innego, na mokrych?
Czy orientujecie się którą wersję DSG ma nowa R'ka? Czy to jest jakas zmieniona DQ200 na suchych sprzęgłach, która podobno była pod 250Nm? Czy coś innego, na mokrych?
Nowy Golf 7 ( 7.5) R
Chyba DQ 380, mokra.
Wcześniej była DQ250.
http://www.wyborkierowcow.pl/wiadomosci ... -poradnik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wcześniej była DQ250.
http://www.wyborkierowcow.pl/wiadomosci ... -poradnik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nowy Golf 7 ( 7.5) R
Dzięki. Zastanawia mnie co tam zrobili, bo nowa R-ka ma 400Nm a DQ380 teoretycznie do 380 Chyba, że to jakaś bujdafeels3 pisze:Chyba DQ 380, mokra.
Wcześniej była DQ250.
http://www.wyborkierowcow.pl/wiadomosci ... -poradnik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wiadomo jak ta skrzynia zachowuje się po dłuższej eksploatacji? (na bazie innych modeli)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości