Golf R32/ Audi A3 8P 3,2 V6 jak to widzicie, oceńce
: pt paź 02, 2015 18:34
Witam,
mam taki dylemat, obecnie jeżdżę Golfem IV GTI 1,8T, za jakiś czas, pewnie niebawem będę chciał zmienić auto i chce coś zarówno z koncernu VW jak i nieco mocniejszego, wiem że wersje GTI mk5 czy też 2,0 TSI Audi A3 200 KM są z uwagi na te silniki dosyć awaryjne, mocno wobec tego zastanawiam się nad jednostką 3,2 V6 250 KM.
Pytania moją są takie
- czy eksploatacja takiego auta będzie mocno kosztowna?
*przykładowe ceny kompletu tarcz/klocków, zawieszenia ( tuleje, sworznie, amortyzatory..), rozrząd, elementy układu wydechowego
- czy jest szansa, opłaca się robić program żeby zyskać 20 koni więcej i trochę momentu?
- planuje też założyć instalację LPG może nie żeby jeździć na co dzień ale na trasy
- lepiej wybrać manual czy DSG/automat?
Co ogólnie sądzicie o takim aucie? czy faktycznie silniki 3,2 V6 sa niezawodne? i dają frajdę?
Dzięki za wszystkie opinie.
mam taki dylemat, obecnie jeżdżę Golfem IV GTI 1,8T, za jakiś czas, pewnie niebawem będę chciał zmienić auto i chce coś zarówno z koncernu VW jak i nieco mocniejszego, wiem że wersje GTI mk5 czy też 2,0 TSI Audi A3 200 KM są z uwagi na te silniki dosyć awaryjne, mocno wobec tego zastanawiam się nad jednostką 3,2 V6 250 KM.
Pytania moją są takie
- czy eksploatacja takiego auta będzie mocno kosztowna?
*przykładowe ceny kompletu tarcz/klocków, zawieszenia ( tuleje, sworznie, amortyzatory..), rozrząd, elementy układu wydechowego
- czy jest szansa, opłaca się robić program żeby zyskać 20 koni więcej i trochę momentu?
- planuje też założyć instalację LPG może nie żeby jeździć na co dzień ale na trasy
- lepiej wybrać manual czy DSG/automat?
Co ogólnie sądzicie o takim aucie? czy faktycznie silniki 3,2 V6 sa niezawodne? i dają frajdę?
Dzięki za wszystkie opinie.